eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Sanok



Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Sanok

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SANOK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 23

1.5.2.) Miejscowość: Sanok

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134656551

1.5.8.) Numer faksu: 134656553

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kaczak@gminasanok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.sanok.com.pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://gmina.sanok.com.pl/bip/index.php?page=position.php&id=2714&grp=13

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Sanok

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54c8dca5-fb83-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003132/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Sanok

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237089/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKI.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5746302,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Sanok”.
2. Opis inwestycji:
Zakres rzeczowy zadania obejmuje przebudowę wraz z rozbudową szkoły podstawowej w Prusieku. W ramach prac budowlanych przebudowie poddane zostaną pomieszczenia w obrębie istniejącego obiektu oraz jego rozbudowa o nowe skrzydło. Na parterze przebudowie podlega jedna sala lekcyjna, pokój nauczycielski oraz toalety. W ich miejsce projektowana jest komunikacja jako korytarz ze schodami oraz pochylnią jak również rozbudowa toalet dla dzieci (chłopcy i dziewczynki). Ponadto rozbiórce ulegną stare schody zewnętrzne prowadzące do pomieszczenia kotłowni oraz stopy fundamentowe wystające ponad teren. Rozbudowa projektowana jest jako obiekt o dwóch kondygnacjach użytkowych (parter, I piętro, bez podpiwniczenia z poddaszem nieużytkowym). Na parterze powstanie sala gimnastyczna, węzły higieniczne dla chłopców, dziewczynek i osób niepełnosprawnych oraz wc dla ww. grup uczniów. Ponadto zaprojektowano jadalnie/świetlicę wraz z obsługującymi ją pomieszczeniami pomocniczymi. Na parterze zaprojektowano jedną salę lekcyjną, pokój nauczycielski oraz gabinet dyrektora szkoły. Ponadto znajdują się również toalety dla pracowników, węzeł sanitarny i pokój dla nauczycieli WF oraz pomieszczenie porządkowe. Na I piętrze w rozbudowanej części powstanie pięć sal lekcyjnych, jedna sala komputerowa, wc dla chłopców, dziewczynek, osób niepełnosprawnych, pokój socjalny dla sprzątaczek oraz pomieszczenie porządkowe. W ramach zadania wykonana zostanie nowa instalacja elektryczna w obrębie przebudowywanego obiektu, a także instalacja gazowa, centralnego ogrzewania wraz z kotłownią, wodociągowa i kanalizacyjna. Realizacja projektu bardzo pozytywnie wpłynie na lokalną społeczność gminy Sanok. Znacznie poprawi się jakość kształcenia oraz warunki prowadzenia zajęć szkolnych. Nastąpi wzrost odsetka dzieci w wieku szkolnym rozpoczynających naukę bezpośrednio na terenie macierzystej gminy. Dzięki budowie sali gimnastycznej poprawie ulegnie sprawność fizyczna dzieci i młodzieży, a przede wszystkim znacząco wyrównane zostaną szanse dzieci i młodzieży z ośrodków wiejskich w stosunków do rówieśników uczących się w ośrodkach miejskich.
3. Zakres robót obejmuje między innymi:
- roboty na istniejącym budynku: demontaż urządzeń i rurażu kotłowni, skucie płytek, skucie tynku, roboty rozbiórkowe posadzki i w-w posadzkowych, wykucie z muru drzwi i okna z zamurowaniem otworu, wykucie nowych otworów okiennych i drzwiowych, ślusarka EI 30, podbicie fundamentów z obniżeniem posadzki o 20cm, warstwy podposadzkowe, tynki, okładziny ścian i posadzek, gruntowanie, malowanie, ściana oporowa żelbetowa, zejście do kotłowni z obłożeniem kostką betonową, uzupełnienie docieplenia elewacji
- roboty w poziomie parteru: demontaż części połaci dachowej, częściowe wykucie z muru drzwi i okien, zamurowanie otworu okiennego, skucie płytek ścian i posadzek, obicie tynków, rozbiórka części ścian i ścianek, przymurowanie ścian i ścianek, tynki i okładziny z płytek, ościeżnice systemowe, skrzydła w okleinie CPL 0,2mm, sufity z płyt GKFI, gruntowanie, malowanie, uzupełninie elewacji, obłożenie schodów płytkami z kamienia naturalnego
- roboty budowlane - nowy budynek: fundamenty betonowe, ściany z bloczków betonu komórkowego, elementy żelbetowe, stal, kominy wentylacyjne i spalinowe systemowe, konstrukcja dachu (konstrukcja drewniana z pokryciem z blachy na rąbek, konstrukcja stalowa z pokryciem płytami warstwowymi z rdzeniem PIR), tynki, okładziny (tynki kat. III, sufity systemowe, gładzie, gruntowanie, malowanie), stolarka (stolarka okienna i drzwiowa PCV, drzwi wewnętrzne płytowe w okleinie CPL 0,2mm, ścianki ustępowe z płyt HPL 12mm), posadzki (warstwy podposadzkowe, wykładzina z tworzyw sztucznych, podłoga sportowa systemowa, balustrady), roboty budowlane zewnętrzne, elewacja (docieplenie styropianem gr.20cm z tynk cienkowarstwowy silikatowo-silikonowy, podbitka z tworzywa sztucznego), zagospodarowanie terenu (płytka odbojowa z kostki betonowej, alejki i pochylnie z kostki betonowej, balustrady dla niepełnosprawnych, wjazd główny do budynku z nawierzchnią mineralno-bitumiczną, kosze, ławki, stojak na rowery), panele fotowolticzne o mocy 10kW, wyposażenie sali gimnastycznej, wyposażenie świetlicy szkolnej,
- roboty instalacyjne sanitarne (instalacja centralnego ogrzewania, technologia kotłowni, instalacja wodociągowa, hydrantowa, kanalizacyjna, gazowa),
- roboty instalacyjne elektryczne (wyłącznik główny prądu WG, WLZ, tablice rozdzielcze, Instalacje elektryczne wewnętrzne, zasilenie zestawów PEL, Sieć strukturalna, CCTV, instalacja odgromowa, pomiary, połączenia wyrównawcze).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ - dokumentacji. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) projekt budowlany,
2) przedmiary robót.
W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter kosztorysowy przedmiary robót załączone do SWZ są wiążące. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego (kosztorysów ofertowych) w oparciu o otrzymane od Zamawiającego przedmiary robót, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu podatku VAT. Kosztorys ofertowy (kosztorysy ofertowe) musi (muszą) być zgodny (zgodne) z przedmiarami robót i powinien (powinny) zawierać podstawę wyceny robót, opis robót zgodny z opisem ujętym w przedmiarze robót, obmiar zastosowany w przedmiarze robót oraz zryczałtowaną cenę jednostkową netto dla każdej pozycji przedmiaru (przedmiarów).
5. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową, przedmiary robót powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wpłynęła 1 oferta złożona przez:
Solkan Sp. z o. o., ul. Mikołaja Reja 12, 35-211 Rzeszów
na kwotę 6 759 111,99 zł brutto.
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 5 883 000,00 zł brutto.
Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6759111,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6759111,99 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.