eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › " Modernizacja systemu grzewczego i wymiany węzła cieplnego w budynkach przed ul. 11-go Listopada w Wyszkowie" dla zad. inwest. pn.: "Poprawa efektywności energetycznej budynku Przedszkola nr 7"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Modernizacja systemu grzewczego i wymiany węzła cieplnego
w budynkach przed ul. 11-go Listopada w Wyszkowie”
dla zad. inwest. pn.:
„Poprawa efektywności energetycznej budynku Przedszkola nr 7”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszkow

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 742 42 01

1.5.8.) Numer faksu: 29 742 42 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wyszkow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Modernizacja systemu grzewczego i wymiany węzła cieplnego
w budynkach przed ul. 11-go Listopada w Wyszkowie”
dla zad. inwest. pn.:
„Poprawa efektywności energetycznej budynku Przedszkola nr 7”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ec75908-ef05-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060324/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Poprawa efektywności energetycznej budynku Przedszkola nr 7

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211966

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROZ.271.31.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 614998,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Zakres robót obejmuje m. in.:
- modernizacja systemu grzewczego,
- wymiana węzła cieplnego,
w budynkach Przedszkola nr 7 przy ul. 11- go Listopada 50 w Wyszkowie.

Zakres robót obejmuje:
4.1.1 Demontaż rurociągów, urządzeń i armatury w pomieszczeniach węzła cieplnego;
4.1.2 Demontaż instalacji centralnego ogrzewania;
4.1.3 Instalacja centralnego ogrzewania;
4.1.4 Montaż węzła cieplnego;
4.1.5 Prace ogólnobudowlane (zabudowa grzejników, zabudowa pionów instalacyjnych;
4.1.6 Automatyka centralnego ogrzewania.

4.2 Uwagi:
4.2.1 Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, STWiOR i przedmiar robót
- Załącznik nr 10.
4.2.2 Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu kosztorys sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej zgodny z podanymi w ofercie cenami jednostkowymi
i czynnikami cenotwórczymi.
4.2.3. Wykonawca ma prowadzić roboty w okresie wakacyjnym (w miesiącu lipcu i sierpniu 2023) kiedy dzieci nie będą uczęszczać do przedszkola.
4.2.4 Odpady powstałe podczas wykonywania remontu stanowią własność Wykonawcy zgodnie z art. 3 pkt.32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.):

• materiały z demontażu nie nadające się do dalszego wykorzystania (np.: ziemia, gruz, itp.) traktowane są jako odpad, którego wytwórcą jest Wykonawca i który jest zobowiązany do wywiezieni go z terenu budowy;

• wywóz i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne leży po stronie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do oferty karty techniczne oferowanych urządzeń wraz z certyfikatami wystawionymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 614998,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 880245,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 614998,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAN-SERWIS Dariusz Sitko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451272134

7.3.3) Ulica: Akacjowa 10

7.3.4) Miejscowość: Czarna Białostocka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-020

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 614998,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.