Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00237420/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli oraz rolet okiennych do pomieszczeń Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85-711-08-76
1.5.8.) Numer faksu: 85-711-20-08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mebli oraz rolet okiennych do pomieszczeń Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3aa2f5b-30cc-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001226/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Dostawa i montaż mebli i rolet okiennych do pomieszczeń Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237420/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.59.2021.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1022792,65 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41169,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych, kompletnych, wyposażonych we wszystkie elementy niezbędne do zainstalowania i dopuszczenia do użytku, wolnych od wad fizycznych i prawnych, pochodzących z bieżącej produkcji, mebli oraz rolet okiennych do pomieszczeń Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli.
Zamawiający wymaga, aby żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie była powystawowy i nie była wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot. Wszystkie oferowane meble oraz rolety okienne muszą posiadać stosowne certyfikaty, atesty i raporty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
Zakres przewidzianych do realizacji dostaw (dostawa i montaż mebli oraz rolet okiennych) obejmuje:
1) Biurko z o wymiarach 150x70 wys. 76 cm - 2 szt.,
2) Biurko o wymiarach 120x60 wys. 76 cm - 1 szt.,
3) Szafa ubraniowa o wymiarach 240x80x60 cm - 2 szt.,
4) Szafa na dokumenty o wymiarach 240x40x36 cm – 8 szt.,
5) Szafa ubraniowa o wymiarach 210x80x60 cm – 9 szt.,
6) Szafa ubraniowa metalowa z ławką – 7 szt.,
7) Szafka podręczna wisząca o wymiarach 80x80x32 cm – 6 szt.,
8) Szafa ubraniowa 240x150x60 cm – 1 szt.,
9) Stół jadalniany - 1 szt.,
10) Krzesło jadalniane - 6 szt.,
11) Fotel biurowy obrotowy – 3 szt.,
12) Krzesło biurowe na płozie - 4 szt.,
13) Stół cateringowy ogrodowy – 4 szt.,
14) Krzesło cateringowe ogrodowe – 30 szt.,
15) Rolety okienne – do 9 pomieszczeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39112000-0 - Krzesła
39121100-7 - Biurka
39132100-7 - Szafy na akta
39141300-5 - Szafy
39143210-1 - Stoły do jadalni
39515400-9 - Rolety
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53629,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53629,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53629,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOBO DATCZUK SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5422498686
7.3.3) Ulica: KURIANY 104
7.3.4) Miejscowość: BIAŁYSTOK
7.3.5) Kod pocztowy: 15-588
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53629,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa kruszywa naturalnego wraz z wbudowaniem na drogach będących własnością Gminy Sokółka
- Dostawa mat. bud. na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, część 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla SP ZOZ w Sokółce szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr.2 do SWZ.
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Zakup i dostawa krzeseł obrotowych
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- Dostawa i montaż mebli na wyposażenie II piętra Szpitala Dziecięcego "OLSZÓWKA" przy ul. Słowackiego 8 w Rabce Zdrój"
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.