eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerniejewo › Zapewnienie dzieciom i uczniom z terenu gminy Czerniejewo, przejazdu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zapewnienie dzieciom i uczniom z terenu gminy Czerniejewo, przejazdu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNIEJEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259525

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 8

1.5.2.) Miejscowość: Czerniejewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-250

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 429 13 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@czerniejewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerniejewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie dzieciom i uczniom z terenu gminy Czerniejewo, przejazdu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5e748b5-13f8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063146/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zapewnienie dzieciom z terenu gminy przejazdu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5e748b5-13f8-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu:
1) portalu e-zamowienia, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,
2) poczty elektronicznej – zp@czerniejewo.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej: zp@czerniejewo.pl
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@czerniejewo.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 17 Rozdziału I SWZ - Ochrona danych
osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.5.2023.SP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zapewnienie dzieciom i uczniom z terenu Gminy Czerniejewo, przejazdu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 poprzez zakup biletów miesięcznych (zadanie1) oraz wykonanie usługi przewozowej dzieci i młodzieży z terenu gminy Czerniejewo do szkół specjalnych w Gnieźnie (zadanie 2).
1.ZADANIE 1 - Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów, dojeżdżających do szkół podstawowych i przedszkoli na podstawie odpłatnych stałych przewozów uczniów według szacunkowej ilości określonej w SWZ, z miejsca ich zamieszkania do placówek oświatowych i odwiezienie ich po zajęciach do miejsc oznaczonych przystanków zlokalizowanych na trasie dowozu do miejscowości:
1) Trasa 1 – 14 osób
2) Trasa 2 – 31 osób
3) Trasa 3 – 44 osoby
4) Trasa 4 – 57 osób
5) Trasa 5 – 32 osoby
6) Trasa 6 – 45 osób
7) Trasa 7 – 70 osób
Szczegóły tras opisano w załączniku do SWZ. Ilość km przyjętych przez wykonawcę do wyceny biletu zależy od indywidualnych założeń komunikacyjnych wykonawcy, m.in. planowanego do użycia taboru oraz przyjętego sposobu organizacji przewozów. Zamawiający oczekuje podania ceny za bilet nie za km. Szacunkowa łączna ilość dzieci na dzień 1 września 2023 r. – 293. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dzieci, dla których będą zakupione bilety w miesięcznych okresach rozliczeniowych. Przewidywane godziny, kursy i trasy - zgodnie z załącznikiem do SWZ. Godziny przywozu i odwozu uczniów mogą ulec zmianie w poszczególnych szkołach/przedszkolach. Będzie to wiadome w drugiej połowie sierpnia po ułożeniu planu zajęć lekcyjnych na rok szkolny 2023/2024. Wykonawca ustali z Zamawiającym (Dyrektorem danej placówki) szczegółowy rozkład jazdy autobusów do poszczególnych szkół i rozwiesi go na wyznaczonych przystankach. Wyznaczone trasy będą obowiązywały w jedną i drugą stronę, na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży z biletem miesięcznym.

2. ZADANIE 2 - usługi przewozowe dzieci i młodzieży z terenu gminy Czerniejewo do szkół specjalnych w Gnieźnie: Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 ul. Powstańców Wielkopolskich 16, Przedszkola nr 10 Jana III Sobieskiego 22, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 1 Żwirki i Wigury 27. Dowozy i odwozy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dni nauki szkolnej według szczegółowego harmonogramu ustalonego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Trasy dowozów oraz liczba osób przewożonych może ulec zmianie w ciągu realizacji zamówienia.
Szacowana ilość km: 2600/m-c. Szczegółowy harmonogram przewozów zostanie ustalony z dyrektorami poszczególnych placówek na początku roku szkolnego. Przedstawiona szacunkowa ilość ta może ulec zmianie w czasie realizacji zamówienia w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci lub zmian placówek oświatowych. Opiekę w trakcie dowożenia zapewnia Zamawiający. Cena za 1 km podana w formularzu ofertowym przez wykonawcę, jest ceną stałą w okresie realizacji zamówienia.
Pojazd winien posiadać minimum 18 miejsc i być przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa (wyposażony w pasy zabezpieczające, sprawne ogrzewanie, itp.). Usługa powinna być wykonywana przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do ich świadczenia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci.
3.Dowóz będzie realizowany zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2023/2024 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych.
4.Szkoły nie zabezpieczają miejsc parkingowych dla autobusów przywożących dzieci .
5.Opiekę podczas dowożenia na podstawie art. 32 pkt.5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900) zapewni Zamawiający.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22459000-2 - Bilety

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami przyjętymi w
postępowaniu. Punktacja zostanie przyznana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie. Opis sposobu oceny
ofert określony w SWZ - Kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu
dotyczące: 1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE
GOSPODARCZYM:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań. 2.
UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB
ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:Wykonawca spełni warunek,
jeżeli wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego
transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane na podstawie
przepisów ustawy z dnia 6 września 2001
roku o transporcie drogowym. 3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:Wykonawca
musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż200 000,00 zł.4
ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:7.4.1 doświadczenie wykonawcy:O udzielenie
zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, została wykonana lub jest
wykonywana co najmniej jedna usługa na przywóz (dowóz) i odwóz uczniów do szkół w okresie
minimum jednego roku szkolnego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.4.2 zdolności
technicznej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy o
aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia załącznik nr 4.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)
Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu
drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6
września 2001 roku o transporcie drogowym; b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innych dokumentów potwierdzających, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia; c)
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, wokresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,
czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi
zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca składa podmiotowe
środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty należy dołączyć oświadczenie wstępne o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w
formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej odpowiednim podpisem oraz inne załączniki, których złożenie jest wymagane wraz z
ofertą, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo z określeniem
jego zakresu. Informacje na temat formy składanych dokumentów opisane zostały w Rozdziale 6 pkt. 2 SWZ.
Zamawiający w związku ze zmianami przepisów prawa obwiązujących od dnia 16 kwietnia 2022 r., zgodnie z Ustawą z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp
wyklucza wykonawców zgodnie z przestankami art. 7 ust.1.wskazanej ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2.500 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy
zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego
będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych
wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i
powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego
dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz
zakresu jego umocowania wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia
wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.W przypadku warunku
dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W
takim przypadku dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Rozdziałem III SWZ pkt 6 - Warunki i zmiany umowy o wykonanie zamówienia -
określone zostały w § 11 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia, przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego”, zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”, za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-06 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.