eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Przywrócenie wartości użytkowej budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łukowie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przywrócenie wartości użytkowej budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łukowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W ŁUKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000303404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 4

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psse.lukow@pis.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-lukow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b0fc9d7-f774-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przywrócenie wartości użytkowej budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łukowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b0fc9d7-f774-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229271/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest przywrócenie wartości użytkowej budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łukowie przy ul. Spółdzielczej nr 4.
4.2. Budynek o konstrukcji murowo-żelbetowej o dwóch kondygnacjach naziemnych, podpiwniczony, z dachem płaskim, przykryty papą, wody opadowe odprowadzane na powierzchnię terenu, dojście i dojazd z ulicy miejskiej, teren częściowo ogrodzony. Wymiary budynku 12,62 m x 20,92 m x (wys) 7,70 m. Funkcja budynku: budynek biurowy.
4.3. Zakres robót objętych zamówieniem:
4.3.1. odkopanie, osuszenie, izolacja przeciwwilgociowa i termiczna ścian fundamentowych, zasypanie przestrzeni, przywrócenie stanu pierwotnego, ułożenie kostki brukowej, dojścia i dojazdu.
4.3.2. demontaż istniejących rożnych elementów na elewacji budynku.
4.3.3. naprawa podłoża ścian.
4.3.4. zamurowanie otworów po demontażu okien i uzupełnienie tynku.
4.3.5. wykonanie ocieplenia styropianem gr. 6 cm, ścian zewnętrznych elewacji i gr. 3 cm ościeży, nałożenie siatki i kleju, tynk silikonowy.
4.3.6. wymiana obróbek blacharskich pasa nadrynnowego, rynien, rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej gr. 6 mm, wymiana parapetów ze względu na warstwę styropianu.
4.3.7. naprawa dachu z papy termozgrzewalnej.
4.3.8. wymiana częściowa instalacji odgromowej.
4.3.9. uporządkowanie i ułożenie w warstwie styropianu rożnych instalacji zewnętrznych.
4.3.10. wymiana drzwi węzła co i c.w.u. sieci miejskiej.
4.3.11. wymiana logo i tablic Inspekcji Sanitarnej.
4.3.12. demontaż i rozbiórka betonu wylewanego celem odprowadzenia wody opadowej i montaż cieków prefabrykowanych.
4.3.13. montaż instalacji elektrycznej do automatyki bramy, wymiana oświetlenia zewnętrznego, daszka nad wejściem do budynku.
4.3.14. malowanie pomieszczeń : serwerowni, pom. węzła co i c.w.u., pokoju informatyka, korytarza II — piętra, socjalnego, wymiana drzwi, okładzin podłóg i ścian.
4.3.15. wymiana oświetlenia części pomieszczeń.
4.4. Przedmiot Zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia,specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załącznik do SWZ stanowiących załącznik nr 1 od SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269131,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269131,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H. RAMAR Gajowy Rafał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710477497

7.3.3) Ulica: ul. Łapiguz 100d

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269131,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.