eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kunów › Zadanie nr 1 pn.: "Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie" Zadanie nr 2 pn.: "Rozbudowa drogi nr 336047T ul. Ogrodowej w Kunowie"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie nr 1 pn.: „Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie” Zadanie nr 2 pn.: „Rozbudowa drogi nr 336047T ul. Ogrodowej w Kunowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kunów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 45B

1.5.2.) Miejscowość: Kunów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-415

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 412613174

1.5.8.) Numer faksu: +48 412613194

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kunow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80e4e53d-d174-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie nr 1 pn.: „Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie” Zadanie nr 2 pn.: „Rozbudowa drogi nr 336047T ul. Ogrodowej w Kunowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80e4e53d-d174-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044847/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie

1.1.4 Rozbudowa drogi nr 336047T ul. Ogrodowej w Kunowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215456

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10433793,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na długości około 598,5 m zlokalizowanej na działce nr ewidencyjny 1264 w miejscowości Kunów, gmina Kunów, powiat ostrowiecki, województwo świętokrzyskie w zakresie: przebudowy drogi publicznej gminnej nr 336047T, budowy chodnika jednostronnego przy krawędzi jezdni, budowy kanalizacji deszczowej, budowy oświetlenia ulicznego, wykonaniu oznakowania pionowego
i poziomego, przebudowie kolizji.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
-Roboty pomiarowe, rozbiórkowe, ziemne,
-Roboty drogowe - konstrukcja jezdni,
-Konstrukcja chodnika - ciąg pieszy,
-Konstrukcja zjazdów i dojść do furtek,
-Konstrukcja pobocza,
-Roboty montażowe w zakresie budowy wodociągu rozdzielczego z rur PE 110mm,
-Montaż oświetlenia ulicznego,
-Demontaż opraw oświetleniowych,
-Oznakowanie poziome i pionowe,
-Kanalizacja deszczowa.
Szczegółowy zakres robót budowlanych określają:
1) Projekt zagospodarowania terenu przebudowy drogi publicznej gminnej nr 336047T ul. Partyzantów, oznaczona działką nr ewidencyjny 1264 położoną w Kunowie wraz z budową kanału deszczowego, kanału technologicznego, oświetlenia, stanowiący załącznik numer 1 do zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych znak: AB.6743.355.2022.AS z dnia 3 października 2022 roku;
2) Projekt techniczny przebudowy drogi publicznej gminnej nr 336047T ul. Partyzantów, oznaczona działką nr ewidencyjny 1264 położoną w Kunowie wraz z budową kanału deszczowego, kanału technologicznego, oświetlenia;
3) Pozwolenie wodnoprawne znak: WA.ZUZ.4.4210.292.2022.PL z dnia 12 sierpnia 2022 roku;
4) Projekt techniczny elektryczny;
5) Projekt techniczny budowy sieci wodociągowej z rur PE 110mm;
6) Projekt techniczny budowy kanalizacji deszczowej;
7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 4 sztuki;
8) Przedmiar robót - 3 sztuki,
9) Projekt stałej organizacji ruchu.
UWAGA. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany materiału w zakresie projektowanej kanalizacji deszczowej z rur WIPRO dn 800 mm, PP dn 800 mm na rury Pragma +ID o średnicy nominalnej DN/ID 800mm.
UWAGA. Budowa kanału technologicznego nie wchodzi w zakres rzeczowy inwestycji, bowiem zgodnie z art. 1 ust. 12 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 roku o zmianie ustawy o drogach publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2022 r. poz. 1783) obowiązek zlokalizowania kanału technologicznego w pasie drogowym w trakcie budowy lub przebudowy dróg publicznych nie dotyczy budowy lub przebudowy drogi o długości do 1000 metrów, jeżeli są spełnione łącznie następujące warunki:
a) projektowany kanał technologiczny nie miałby kontynuacji po żadnej ze stron,
b) w ciągu 3 lat nie jest planowana budowa lub przebudowa drogi umożliwiająca kontynuację projektowanego kanału technologicznego zgodnie z uchwałą budżetową jednostki samorządu terytorialnego, wieloletnią prognozą finansową jednostki samorządu terytorialnego, programem wieloletnim wydanym na podstawie art. 136 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 i 1429) lub planami, o których mowa w art. 20 punkt 1 lub 2.
4. Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 i 1720) dokonano szczegółowej analizy przedmiotu zamówienia oraz rozważono celowość podziału zamówienia na części. Inwestycja dotyczy przebudowy drogi gminnej publicznej nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie oraz rozbudowy drogi gminnej publicznej nr 336047T ul. Ogrodowej w Kunowie. Oba wyżej wymienione odcinki dróg stanowią jeden ciąg drogi publicznej gminnej nr 336047T Kunów (Szkolna, Partyzantów, Ogrodowa).
Ze względu na fakt, iż Gmina Kunów podpisała dwie odrębne umowy o dofinansowanie wyżej wymienionych zadań w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w przedmiotowym postępowaniu. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wszystkie zadania wymienione powyżej lub na jedno
z wybranych zadań. Zamawiający nie ogranicza liczby części (zadań), na którą(-e) można udzielić zamówienia jednemu Wykonawcy.
UWAGA. Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy jeden Wykonawca wygra postępowanie na oba zadania, zostaną z nim podpisane dwie odrębne umowy na każde z zadań (wówczas Wykonawca będzie zobligowany w przedkładanych rozliczeniach rozdzielać koszty na każde zadanie).
5. Zamawiający po dokonaniu szczegółowej analizy odstępuje od wymogu uwzględniania wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, ponieważ zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia. Przebudowa/rozbudowa drogi to usługa o charakterze powszechnym. Jako infrastruktura drogowa będzie ogólnodostępna dla ogółu społeczeństwa, poprawi komfort życia osób zamieszkałych w zasięgu przebudowywanej/rozbudowywanej drogi.
7. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zadanie opisane w dokumentacji technicznej oraz w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja techniczna, przedmiar robót oraz Specyfikacja Warunków Zamówienia) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 punkt 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik numer 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 3487834,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2.:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 336047T ul. Ogrodowej na długości około 494,0 m w zakresie: budowy chodnika, przebudowy/budowy zjazdów, budowy oświetlenia ulicznego, budowy kanalizacji deszczowej, budowy przepompowni ścieków oraz zbiornika retencyjnego, przebudowy wodociągu, przebudowy sieci teletechnicznej, przebudowy sieci gazowej, rozbudowy istniejącego przepustu ramowego, przebudowy skrzyżowania z drogą powiatową nr 1612T, rozbiórki elementów kolidujących z projektowaną infrastrukturą i wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze, ziemne,
-Konstrukcja jezdni,
-Konstrukcja zjazdów,
-Zjazd z ul. Kaznodziejskiej,
-Konstrukcja chodnika,
-Pobocza,
-Elementy liniowe,
-Oznakowanie pionowe i poziome,
-Urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
-Roboty wykończeniowe,
-Przepust ramowy,
-Branża konstrukcyjna - budowa przepustu,
-Branża sanitarna - sieć kanalizacji deszczowej (roboty ziemne, montażowe
i instalacyjne),
-Branża sanitarna - sieć gazowa (roboty ziemne, montażowe, przejścia pod przeszkodami),
-Branża sanitarna - sieć wodociągowa (roboty ziemne, montażowe, przejścia pod przeszkodami),
-Przebudowa kolidującej sieci teletechnicznej,
-Branża elektryczna – oświetlenie.
Szczegółowy zakres robót budowlanych określają:
1) Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak: AB.6740.5.2023.JP z dnia 23 marca 2023 roku wraz z załącznikami od numeru 1 do 4 (zaświadczenie Starosty Ostrowieckiego znak: AB.6740.5.2023.RB z dnia 7 lipca 2023 roku o ostateczności wyżej wymienionej decyzji;
2) Projekt techniczny - Projekt zagospodarowania terenu;
3) Projekt techniczny - branża drogowa;
4) Projekt techniczno-wykonawczy - branża sanitarna, kanalizacja deszczowa;
5) Projekt techniczno-wykonawczy - branża sanitarna, sieć wodno-kanalizacyjna;
6) Projekt techniczno-wykonawczy - branża sanitarna, gaz;
7) Projekt techniczny - branża elektryczna, oświetlenie;
8) Projekt techniczny - branża elektryczna, zasilanie;
9) Projekt techniczny - branża teletechniczna;
10) Załączniki formalne;
11) Geotechniczne warunki posadowienia;
12) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 7 sztuk;
13) Przedmiar robót - 7 sztuk;
14) Projekt stałej organizacji ruchu.
4. Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 i 1720) dokonano szczegółowej analizy przedmiotu zamówienia oraz rozważono celowość podziału zamówienia na części. Inwestycja dotyczy przebudowy drogi gminnej publicznej nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie oraz rozbudowy drogi gminnej publicznej nr 336047T ul. Ogrodowej w Kunowie. Oba wyżej wymienione odcinki dróg stanowią jeden ciąg drogi publicznej gminnej nr 336047T Kunów (Szkolna, Partyzantów, Ogrodowa).
Ze względu na fakt, iż Gmina Kunów podpisała dwie odrębne umowy o dofinansowanie wyżej wymienionych zadań w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w przedmiotowym postępowaniu. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wszystkie zadania wymienione powyżej lub na jedno
z wybranych zadań. Zamawiający nie ogranicza liczby części (zadań), na którą(-e) można udzielić zamówienia jednemu Wykonawcy.
UWAGA. Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy jeden Wykonawca wygra postępowanie na oba zadania, zostaną z nim podpisane dwie odrębne umowy na każde z zadań (wówczas Wykonawca będzie zobligowany w przedkładanych rozliczeniach rozdzielać koszty na każde zadanie).
5. Zamawiający po dokonaniu szczegółowej analizy odstępuje od wymogu uwzględniania wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, ponieważ zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia. Przebudowa/rozbudowa drogi to usługa o charakterze powszechnym. Jako infrastruktura drogowa będzie ogólnodostępna dla ogółu społeczeństwa, poprawi komfort życia osób zamieszkałych w zasięgu przebudowywanej/rozbudowywanej drogi.
7. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zadanie opisane w dokumentacji technicznej oraz w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja techniczna, przedmiar robót oraz Specyfikacja Warunków Zamówienia) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 punkt 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik numer 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 6945958,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3858397,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8650000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3858397,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ryszard Bożek - wspólnik spółki cywilnej DROMAR R. L. Bożek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Lucyna Bożek - wspólnik spółki cywilnej DROMAR R. L. Bożek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611034818

7.3.3) Ulica: Antoniego Hedy ps. Szary 9a

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Św.

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nazwy podwykonawców na tym etapie są nieznane. Zakres: przebudowa gazociągu, przebudowa oświetlenia, budowa zbiornika kanalizacji deszczowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3858397,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7300000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9632934,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7300000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych ROADSTAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642130210

7.3.3) Ulica: Bugaj 32

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7300000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.