eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Odnowa przestrzeni miejskich poprzez zagospodarowanie parku przy ul. Lipowej oraz doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Kruszwicy



Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnowa przestrzeni miejskich poprzez zagospodarowanie parku przy ul. Lipowej oraz doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Kruszwicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/894967

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnowa przestrzeni miejskich poprzez zagospodarowanie parku przy ul. Lipowej oraz doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Kruszwicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91539526-d6e6-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029309/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Odnowa przestrzeni miejskich w Kruszwicy- zagospodarowanie parku przy ul. Lipowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany ze środków Lokalnej Grupy Działania Czarnoziem na Soli w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225056

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 615423,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 45000000-7 Roboty budowlane
CPV 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
CPV 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Przedmiotem umowy jest „Odnowa przestrzeni miejskich poprzez zagospodarowanie parku przy ul. Lipowej oraz doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Kruszwicy”. Projekt współfinansowany ze środków Lokalnej Grupy Działania Czarnoziem na Soli w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
I. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji: do 10.06.2024 r.
II. Miejsce świadczenia usługi:
Działka nr ew. 8/3, Miasto Kruszwica obręb 1 oraz działka nr ew. 103 i 106, Miasto Kruszwica obręb 1.
III. Zakres robót budowlanych:
Przedmiotem zadania jest zagospodarowanie parku przy ul. Lipowej” (dz. ew. 8/3 obr. 0001) oraz doposażenie placu zabaw na ternie Szkoły Podstawowej nr 2 w Kruszwicy (dz. ew. 103, 106 obr. 0001).
Roboty składające się na przedmiot zamówienia obejmują:
1) Zagospodarowanie parku przy ul. Lipowej:
a) modernizację istniejących ścieżek dla ruchu pieszego (alei) po przez nadanie im spójnego kształtu oraz wykonanie;
b) nowej nawierzchni mineralnej dostępnej także dla osób z niepełnosprawnością ruchową;
c) montaż nowej małej architektury w tym:
-Ławek stalowych z parciem z listwami drewnianymi;
-Ławki parkowej okrągłej wokół drzewa;
-Ławki parkowej w formie łuku;
-Ławek parkowych- leżanek;
-Ławki parkowej- podestu;
-Koszy na śmieci;
-Ławki z donicą wraz z nasadzeniem niskiej roślinności;
-Huśtawki na sprężynach typu ławeczka;
-Donic z nasadzeniem niskiej roślinności;
-Stojaków na rowery;
d) montaż słupów oświetleniowych.
e) w ramach inwestycji przewidziano również nasadzenia drzew oraz wycinkę chorych drzew.
f) renowacja kolejowej wieży ciśnień.
2) Doposażenie placu zabaw na ternie Szkoły Podstawowej nr 2:
a) montaż elementów zabawowych, w tym:
-Zestawu zabawowego;
-Huśtawki wahadłowej typu bocianie gniazdo;
-Huśtawek wagowych;
-Piaskownicy;
-Zestawu tablic sensorycznych;
b) montaż zestawu do kalisteniki;
c) montaż tablicy z regulaminem;
d) wykonanie nawierzchni z maty przerostowej;
Parametry obiektu:
- Projektowana pow. z maty przerostowej: 56,00 m2
- Projektowana pow. bezpieczna piaskowa pod urządzenia zabawowe : P = 164,00m2
- Projektowane obrzeża lub folia karbowana : L = 87,00 mb.
Szczegóły techniczne ławek i elementów małej architektury w parku na ul. Lipowej:
Konstrukcja ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo na kolor czarny, wszystkie siedziska i obudowy drewno modyfikowane do parametrów egzotyku.
Wszystkie napisy na tabliczkach informacyjnych opisujących rośliny i ich nazwy wykonane w technice trwałej, tabliczki z materiału odpornego na działanie czynników atmosferycznych. Informacje na tabliczkach w tekście wypukłym oraz alfabecie Braille’a. Każdy tekst do uzgodnienia z Zamawiającym.
Nasadzenia w donicach należy podzielić tematycznie i uzgodnić z Zamawiającym. Donice należy zaplanować z uwzględnieniem poniżysz wytycznych:
- kompozycja zapachowa z roślin wonnych np. lawenda, naparstnica, mięta, konwalia, lewkonia itp.;
- kompozycja dotykowa z roślin o zróżnicowanej strukturze np. starzec popielny, miskont chiński, bergenie itp.;
- kompozycja dźwiękowa z rośli wytwarzających dźwięk przy ruchu np. trawy niskie itp.
UWAGA
Kosz na śmieci należy dopasować wizualnie do pozostałego wyposażenia parku- kosz wizualnie zbliżony do fotografii poglądowej załączonej do specyfikacji (załącznik A).
Tablice Aquapanel o wymiarze około 4m x 1,0 m. Treść tablic zostanie przekazana Wykonawcy w trakcie realizacji przez Zamawiającego. Projekt graficzny opracuje Wykonawca. Projekt wymaga akceptacji zamawiającego.
Na placu zabaw należy zastosować zestaw tablic sensorycznych- położenie oraz wzór do ustalenia z Zamawiającym.
IV. Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie budowlanym:
- PROJEKT BUDOWLANY – Doposażenie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Kruszwicy, opracowany przez Biuro Projektowe PROOBIEKT z Bydgoszczy.
- PROJEKT WYKONAWCZY – Doposażenie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Kruszwicy, opracowany przez Biuro Projektowe PROOBIEKT z Bydgoszczy.
- SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT – Doposażenie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Kruszwicy, opracowana przez Biuro Projektowe PROOBIEKT z Bydgoszczy.
- PROJEKT BUDOWLANY Odnowa przestrzeni miejskich w Kruszwicy- zagospodarowanie parku przy ul. Lipowej, opracowany przez Biuro Projektowe PROOBIEKT z Bydgoszczy.
-PROJEKT WYKONAWCZY – Odnowa przestrzeni miejskich w Kruszwicy- zagospodarowanie parku przy ul. Lipowej, opracowany przez Biuro Projektowe PROOBIEKT z Bydgoszczy.
-PROJEKT WYKONAWCZY – Odnowa przestrzeni miejskich w Kruszwicy- zagospodarowanie parku przy ul. Lipowej, Przebudowa oświetlenia terenu w zakresie własności Enea Oświetlenie Sp. z o.o. opracowany przez Biuro Projektowe PROOBIEKT z Bydgoszczy
- SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT – Odnowa przestrzeni miejskich w Kruszwicy- zagospodarowanie parku przy ul. Lipowej, opracowana przez Biuro Projektowe PROOBIEKT z Bydgoszczy.
V. Dostosowanie obiektu do osób niepełnosprawnych:
Kompleks powinien być dostosowywany do użytku różnych przedstawicieli społeczeństwa. W ramach projektu planuje się stworzenie przyjaznej przestrzeni także dla osób o różnym stopniu niepełnosprawności, w tym z ograniczoną mobilnością ruchową. Miejsce wyznaczone pod nowo powstałe obiekty, połączone będą ze sobą ciągami komunikacyjnymi, które umożliwią łatwy, bezpieczny i bez barier dostęp do powstałej infrastruktury.
Realizacja projektu wpłynie pozytywnie na integrację osób niepełnosprawnych ze środowiskiem, umożliwienie im spędzania czasu wolnego na powietrzu, wspomagając rozwój intelektualny i ruchowy.
Wykonawca zobowiązany jest zamontować panele sensoryczne oraz regulamin na odpowiedniej wysokości, aby każdy swobodnie z nich korzystać, także osoba poruszająca się na wózku.
Na tablicach informacyjnych dotyczących korzystania z obiektu oraz tabliczkach przy nasadzeniach Wykonawca zobowiązany jest umieścić informację alfabetem Braille’a.
Wykonawca zobowiązany jest zastosować zestaw do kalisteniki wyposażony w minimum jeden element umiejscowiony na wysokości umożliwiającej ćwiczenia osobom z niepełnosprawnością ruchową.
VI. Wytyczne dla Wykonawców:
- Urządzenia powinny być ciekawe i estetyczne, trwałe i bezpieczne. Wszystkie zainstalowane sprzęty powinny spełniać wymogi Polskich Norm PN-EN 1176 oraz PN-EN 1177 oraz posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez akredytowane jednostki certyfikujące. Certyfikaty muszą dotyczyć poszczególnych, konkretnych urządzeń rekreacyjno zabawowych, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń. Ponadto powinny być objęte minimum 3 letnim okresem gwarancji. Dopuszcza się urządzenia różnych producentów przy zachowaniu określonych minimalnych wymiarów, materiałów i funkcji zabawki oraz minimalnego składu zestawu zabawowego i pozostałych urządzeń. Zabawki powinny wyglądem przypominać przedstawione wizualizacje zamieszczone w dokumentacji projektowej.
- Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
- Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe (przedmiary robót są elementem pomocniczym).
- Nie dopuszcza się płatności częściowych w trakcie realizacji robót budowlanych.
- Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy.
- Podstawą do rozliczenia robót będzie protokół odbioru robót, faktura VAT (rachunek).
VII. Wymagania Zamawiającego w związku z art. 95. ustawy PZP:
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę
lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: pracownik budowy – roboty ogólnobudowlane, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały zawarte w §23 wzoru umowy.
VIII. Finansowanie zadania:
Projekt współfinansowany ze środków Lokalnej Grupy Działania Czarnoziem na Soli w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 835637,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 983160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 835637,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urbański Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562301674

7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 151

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 835637,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.