eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rakoniewice › Dowozy dzieci i m³odzie¿y niepe³nosprawnej do szko³y busami



Og³oszenie z dnia 2023-06-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Dowozy dzieci i m³odzie¿y niepe³nosprawnej do szko³y busami

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rakoniewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259324

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Parkowe 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rakoniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-067

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rakoniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rakoniewice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowozy dzieci i m³odzie¿y niepe³nosprawnej do szko³y busami

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3936f447-14b6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00276636

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00018688/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Dowozy dzieci i m³odzie¿y niepe³nosprawnej do szko³y busami

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rakoniewice/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rakoniewice/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/rakoniewice proceedings 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania
preferuje siê, aby komunikacja miêdzyzamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich
przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których
pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.3.Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom
informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany
specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. 4.
Wymaganie techniczne i organizacyjne w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert
oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciuplatformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce
„Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje5.
Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,6. Oznaczenie czasu odbioru
danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.7. Zalecenia:1) Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców
powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia
jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla
systemówteleinformatycznych”.2) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)ze szczególnym
wskazaniem na .pdf3) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a) .zip b)
.7Z4) W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. okumenty
z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.5) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików
podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji
eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisuosobistego, który wynosi max 5MB.6) Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci
pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na
ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 7) Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ
zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem
podpisywanym.8) Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ odpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. 9)
Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania
wybranej metody podpisania plików oferty.10) Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za
po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.11) Osob± sk³adaj±c± ofertê
powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Rakoniewic, Urz±d Miejski Gminy, ul. Osiedle Parkowe 1, 62–067
Rakoniewice (061) 44 41 002, sekretariat@rakoniewice.pl;
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Rakoniewice jest Pan Bartosz Pawelczyk, kontakt:inspektor@rodo-krp.pl,, tel.
792-304-042*;
􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego opisanego w pkt. III niniejszej SWZprowadzonym w trybie podstawowym;
􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j. z dnia
2019.09.27), dalej „Ustaw±”;
􀀀 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
􀀀 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy;
􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
􀀀 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu
przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GG.271.15.2023.TS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 311286,60 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) ¦wiadczenie us³ugi w zakresie przewozu busami (dowozu i odwozu) m³odzie¿y niepe³nosprawnej, w tym na wózkach
inwalidzkich (maksymalnie 4 w jednym poje¼dzie), do Zespo³u Szkó³ Specjalnych w Wolsztynie. Trasy oraz kursy okre¶lono
w za³±czniku do umowy, o której mowa w rozdziale XI poni¿ej. Przy obliczeniu warto¶ci zamówienia nale¿y przyj±æ
szacunkow± ilo¶æ kilometrów 71070 km w ci±gu trwania umowy.
b) Organizacja i zapewnienie opieki nad dzieæmi i m³odzie¿± w czasie przewozów (dowozów i odwozów) przez Wykonawcê
na zasadach opisanych w umowie, o której mowa w rozdziale XI poni¿ej.
c) Wykonawca jest zobowi±zany przyj±æ, zaakceptowaæ i wype³niæ nastêpuj±ce warunki wykonania zamówienia, dotycz±ce
bezpieczeñstwa transportu dzieci przewozami szkolnymi:
1) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 roku Prawo przewozowe (tekst jednolity Dz.U.2020.8 t.j. z dnia
2020.01.03);
2) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U.2022.988
t.j.z dnia 2022.05.11 ze zm.).
d) Wykonawca jest zobowi±zany ubezpieczyæ busy, którymi realizowane jest zamówienie oraz pasa¿erów od wszelkich
szkód powsta³ych podczas przewozu i pozostaj±cych w zwi±zku z przewozem.
e) ¦rodki transportu przeznaczone do przewozu musz± byæ sprawne technicznie, posiadaæ aktualne badania techniczne,
musz± byæ utrzymywane w nale¿ytej czysto¶ci z zachowaniem estetyki wewnêtrznej i zewnêtrznej pojazdów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Spe³nianie przez pojazdy przeznaczone do realizacji zmówienia normy EURO4

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie automatycznego lub pó³automatycznego systemu mocowania wózków

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia w mniejszym postêpowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 Ustawy mog± ubiegaæ siê wy³±cznie Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu, w nastêpuj±cym zakresie: 2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¶li: a) Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± licencjê/zezwolenie zezwalaj±c± na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawa z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U.2022.2201 t.j. z dnia 2022.10.27 z pó¼n. zm.), b)Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada certyfikat kompetencji w krajowym transporcie drogowym osób wystawiony dla przynajmniej jednej z osób zarz±dzaj±cych Firm± Wykonawcy. 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia i wyka¿e, ¿e: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³. (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100). 4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¶li: a. w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± us³ugê przewozu osób niepe³nosprawnych na kwotê przynajmniej 150000,00 z³ brutto oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Powy¿szy warunek Wykonawca musi spe³niæ samodzielnie, lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenie w/w podmiotów nie sumuje siê), b. wyka¿e, ¿e dysponuje w celu realizacji zamówienia min. dwoma busami o ilo¶ci miejsc wg za³±cznika do umowy wyposa¿onymi w sprawne: 1) niezale¿ne od silnika ogrzewanie postojowe, 2) system mocowania wózków dla osób niepe³nosprawnych, 3) rampê lub windê umo¿liwiaj±c± wjazd wózkiem z osob± niepe³nosprawn± w ilo¶ciach niezbêdnych do prawid³owej realizacji zamówienia publicznego

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust.l Ustawy, aktualnych na dzieñ z³o¿enia: 3.5. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 nst. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji(Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków) 3.6. o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania zawartych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4,7 Ustawy wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ; 3.7. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grapy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu - odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 6 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust.l Ustawy, aktualnych na dzieñ z³o¿enia: 3.1. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej: 3.1.1. licencji/zezwolenia zezwalaj±cego na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawa z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U.2022.2201 t.j. z dnia 2022.10.27 z pó¼n. zm.) 3.1.2. certyfikat kompetencji w krajowym transporcie drogowym osób wystawiony dla przynajmniej jednej z osób zarz±dzaj±cych Firm± Wykonawcy 3.2. w zakresie Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: 3.2.1. dokumentówpotwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia o warto¶ci zgodnej z Rozdz. XIII.1.3,a), 3.3. w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: 3.3.1. wykazu us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy, zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ; 3.3.2. wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SIWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) O¶wiadczenie wstêpne Wykonawcy wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie wstêpne sk³ada ka¿dy z Wykonawców; 2) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik; 3) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert
sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; 4) Oferta (formularz oferty) oraz o¶wiadczenie wstêpne musz± byæ z³o¿one w oryginale. 16. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów okre¶lonych w niniejszym rozdziale. O¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835) wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta winna byæ zabezpieczona WADIUM w wysoko¶ci 2.500,00 (s³ownie: dwa tysi±ce piêæset z³otych),
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania
ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.
3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powo³aæ siê na oznaczenie postêpowania.
4. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a. pieni±dzu na konto Zamawiaj±cego. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy
wskazany przez zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu musi znale¼æ siê na koncie Zamawiaj±cego: 20 9081 0006
0000 1544 2000 0015, przed terminem otwarcia ofert.
b. gwarancjach bankowych,
c. gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz,. U. z 2020r. poz. 299),
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 4 pkt. 2-4, wykonawca przekazuje
zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, które stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. S± oni zobowi±zani do powo³ania reprezentuj±cego ich pe³nomocnika. 3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawi± Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w ni¿ej wymienionych przypadkach: 1) w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, b) zmiany ilo¶ci uczniów – w przypadku wzrostu lub spadku liczby uczniów. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 3. Ka¿da zmiana postanowieñ niniejszej umowy wymaga pod rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnej w postaci aneksu. 4. W przypadku gdy w czasie obowi±zywania umowy hurtowe ceny netto oleju napêdowego publikowane na stronie Internetowej https://a.orlen.pl/PL/DlaBiznesu/HurtoweCenyPaliw zmieni± siê o co najmniej 20% wzglêdem hurtowej ceny oleju napêdowego netto obowi±zuj±cej w ostatnim dniu terminu sk³adania ofert, Strony mog± ¿±daæ zmiany wynagrodzenia, a¿ do osi±gniêcia maksymalnego ³±cznego limitu +/- 8% wynagrodzenia okre¶lonego w § 5 ust. 1 Umowy, nie czê¶ciej jednak ni¿ jeden raz na dwa miesi±ce, przy czym pierwsza zmiana wynagrodzenia mo¿e nast±piæ najwcze¶niej od 3 miesi±ca ¶wiadczenie us³ug przewozu (listopad 2023 r.), a ostatnia zmiana nie pó¼niej ni¿ na dwa miesi±ce przed zakoñczeniem ¶wiadczenie us³ug przewozu (kwiecieñ 2024 r.). 5. Strona ¿±daj±ca zmiany wynagrodzenia zobowi±zana jest do zwrócenia siê odpowiednio do Zamawiaj±cego b±d¼ Wykonawcy z wnioskiem w tej sprawie w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, do którego powinna za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce zmianê hurtowej ceny oleju napêdowego netto. 6. W terminie do 10 dni roboczych od dnia dorêczenia wniosku o zmianê wynagrodzenia z powodu zmiany hurtowej ceny oleju napêdowego netto, Strona, która otrzyma³a wniosek, poinformuje drug± Stronê pisemnie o zakresie w jakim zatwierdza wniosek oraz wska¿e kwotê, o któr± wynagrodzenie powinno ulec zmianie albo o nieuwzglêdnieniu wniosku wraz z uzasadnieniem powodów odmowy. 7. Strona, która otrzyma³a wniosek o zmianê wynagrodzenia z powodu zmiany hurtowej ceny oleju napêdowego netto, mo¿e wnie¶æ, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych zastrze¿enia do przedstawionego jej wyliczenia, do których Strona zwracaj±ca siê o zmianê powinna ustosunkowaæ siê w terminie 7 dni roboczych od dnia dorêczenia jej zastrze¿eñ. 8. W przypadku akceptacji wniosku o zmianê wynagrodzenia strony zawr±, nie pó¼niej ni¿ w terminie 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku, aneks do Umowy, w którym okre¶l± zakres zmiany oraz datê pocz±tkow± obowi±zywania zmienionego wynagrodzenia. 9. Maksymalna wysoko¶æ zmiany (zwiêkszenia b±d¼ zmniejszenia) wynagrodzenia spowodowana zmian± hurtowej ceny oleju napêdowego netto nie przekroczy maksymalnego ³±cznego limitu +/- 8% pierwotnej wysoko¶ci wynagrodzenia wskazanej w ofercie wykonawcy, z którym zawarta zosta³a Umowa.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-06 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rakoniewice/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-06 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-04

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.