eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › "Budowa chodnika wzdłuż drogi gminnej dz. nr ew. 263/8 w miejscowości Ostrów".



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa chodnika wzdłuż drogi gminnej dz. nr ew. 263/8 w miejscowości Ostrów”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3

1.5.2.) Miejscowość: Celestynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 789 70 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@celestynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa chodnika wzdłuż drogi gminnej dz. nr ew. 263/8 w miejscowości Ostrów”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-000421a8-0733-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001831/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa chodnika wzdłuż drogi gminnej dz. nr ew. 263/8 w miejscowości Ostrów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164122/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.53.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wzdłuż drogi gminnej w miejscowości Ostrów oznaczonej jako dz. ew. nr 263/8, w ramach zadania inwestycyjnego
pn.: „Przebudowa drogi gminnej dz. ew. nr 263/8 w Ostrowie“ .
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, polegać będzie na budowie chodnika
o szerokości 2 m na długości 245 mb, budowie zjazdu publicznego na parking oraz zjazdów indywidualnych w granicach pasa drogowego na prywatne posesję oraz remont miejsc postojowych i istniejącego chodnika przy Szkole Podstawowej w Ostrowie.
3. Zakres prac obejmuje:
1) roboty przygotowawcze;
2) wycinka drzew i krzewów;
3) chodniki;
4) zjazdy;
5) przepust w km 0+047;
6) krawężniki, obrzeża, oporniki, pobocza;
7) roboty inne i wykończeniowe;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej SWZ:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) SWZ
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
6. Wspólny słownik zamówień (CPV):
1) 77211400-6 Usługi wycinania drzew;
2) 45233330-1 Fundamentowanie ulic;
3) 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania;
4) 45232452-5 Roboty odwadniające
5) 45454100-5 Odwadnianie

Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „LUB RÓWNOWAŻNY”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o ile zaproponowane materiały będą spełniały minimalne parametry określone w dokumentacji projektowej. Zamawiający uzna materiały/ urządzenia zastosowane przez wykonawcę za równoważne w szczególności, gdy spełnią one minimalne wymagania zawarte w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie składu materiałowego, głównych parametrów działania, charakterystycznych wymiarów, sposobu wykonania, wytrzymałości, konstrukcji oraz sposobu montażu. Wykonawca, który zamierza powołać się na rozwiązania równoważne do opisanych przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku zastosowania urządzeń równoważnych wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające równoważność w zakresie: składu materiałowego, głównych parametrów działania, charakterystycznych wymiarów, sposobu wykonania, wytrzymałości, konstrukcji sposobu montażu oraz spełniania wymagań zamawiającego określonych w dokumentacji przetargowej (w szczególności w dokumentacji projektowej).

UWAGA! Podstawą obliczenia ceny oferty dla Wykonawcy winna być jego kalkulacja własna wynikająca z rachunku ekonomicznego, wykonanego w oparciu o wiedzę techniczną oraz opis przedmiotu zamówienia, w tym dokumentację projektową oraz STWiOR. Ze względu na sposób wynagradzania (ryczałt) przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej dokumentacji mają charakter pomocniczy i służą – wraz z pozostałymi elementami SWZ – do wyceny zamówienia przez potencjalnych Wykonawców. Przedmiary mają charakter pomocniczy w celu ułatwienia przygotowania oferty. Zamawiający podkreśla, że przedmiary nie stanowią wystarczającej podstawy do przygotowania oferty. Ofertę należy przygotować na podstawie załączonej dokumentacji, załączników do SWZ.

UWAGA! W związku z rozliczeniem ryczałtowym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do obliczenia wartości zamówienia. Nie uwzględnienie przez Wykonawcę jakichkolwiek kosztów robót budowlanych na etapie sporządzania oferty nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45454100-5 - Odnawianie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149000,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444369,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149000,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REN-BUD Zbigniew Wąsowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321234833

7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 12

7.3.4) Miejscowość: Glina

7.3.5) Kod pocztowy: 05-430

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149000,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.