eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza sportowego w Szkole Podstawowej nr 293 przy ul. Kochanowskiego 8 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza sportowego w Szkole Podstawowej nr 293 przy ul. Kochanowskiego 8 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224434817

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza sportowego w Szkole Podstawowej nr 293 przy ul. Kochanowskiego 8 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-651f4853-8de5-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021954/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja Sali gimnastycznej i zaplecza sportowego w Szkole Podstawowej nr 293 przy ul.J.Kochanowskiego 8

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519733

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.60.2023.AGO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1603016,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Informacje ogólne
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” modernizacji sali gimnastycznej i zaplecza sportowego w Szkole Podstawowej nr 293 przy ul. Kochanowskiego 8 zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego w październiku 2023 r. przez Woźnicki Zdanowicz architekci.
2. Lokalizacja (adres):
działka nr ew. 12 z obrębu 7-06-03, ul. Kochanowskiego 8, 01-864 Warszawa.
3. Zakres prac, w szczególności obejmuje:
• dla sali gimnastycznej: renowację istniejącej posadzki parkietowej, oczyszczenie kanału podposadzkowego, naprawę tynków i odmalowanie ścian i sufitów, wymianę drzwi wewnętrznych głównych wejściowych z łącznika, renowację lub demontaż i odtworzenie ścianki wspinaczkowej, zabezpieczenie ścian w strefach podkoszowych (okładziny amortyzujące), likwidację konstrukcji liny wspinaczkowej i innych nieużywanych elementów wyposażenia, wymianę elementów sportowych (tj. 2 sztuk koszy głównych, 4 sztuk koszy bocznych, naciągu siatki, drabinek gimnastycznych), renowację lub demontaż i ponowny montaż elementów wyposażenia (kotary działowej, rolet zacieniających, piłkochwytów na oknach, tablicy wyników, instalacji nagłośnienia, osłon opraw sufitowych itp.), wymianę parapetów wewnętrznych i osłon grzejników, kompleksową wymianę instalacji elektrycznych, opraw oświetleniowych i osprzętu, montaż instalacji wentylacji mechanicznej (obsługującej też pom. zaplecza) oraz montaż instalacji klimatyzacji,
• dla zaplecza sanitarnego i sportowego oraz łącznika: naprawę szlicht i wymianę posadzek na PVC, oczyszczenie kanału podposadzkowego, naprawę tynków i odmalowanie ścian i sufitów, wymianę drzwi wewnętrznych, wymianę drewnianych elementów wystroju (osłon naroży, osłon grzejników, parapetu nad grzejnikami w łączniku), kompleksową wymianę instalacji elektrycznych, opraw oświetleniowych i osprzętu, montaż instalacji wentylacji mechanicznej (wraz z salą gimnastyczną) bez pomieszczeń komunikacji, remont elewacji i dachu zaplecza,
• dla budynku całej szkoły: wymianę poziomów instalacji wodociągowej (woda zimna, ciepła i cyrkulacja) na podejściach do pionów w całym budynku, wykonanie rozdziału instalacji wody zimnej i hydrantowej z zaworem pierwszeństwa, kompleksową wymianę instalacji hydrantowej z montażem zestawu hydroforowego, nowych hydrantów i prowadzeniem nowych przewodów w całym budynku, wydzielenie pomieszczenia dla zestawu hydroforowego w obecnym pomieszczeniu wlotu wody, doposażenie węzła c.o. w moduł ciepła technologicznego dla zasilania instalacji wentylacji sali gimnastycznej, wymianę poziomów instalacji centralnego ogrzewania na podejściach do pionów w całym budynku, wymiana posadzek na PCV.
Uwaga!
1. Zamawiający informuje, że prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Zaplanowane wyłączenia mediów na czas prowadzenia prac każdorazowo należy uzgadniać z administracją obiektu z preferencją dla terminów w dni wolne od nauki i pracy oraz w okresach świąt i ustawowo wolnych od pracy.
2. Zamawiający wymaga, aby przy organizacji robót szczególną uwagę zwrócić na kwestię bezpieczeństwa dzieci i personelu szkoły.

4. Dostępność dla osób niepełnosprawnych
Zakres planowanych prac nie wpływa na dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych.
5. Klauzule społeczne
Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwany dalej PFU) wraz z załącznikami – stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
UWAGA: Powyższy Program Funkcjonalno-Użytkowy może być wykorzystany tylko do celów zamówienia publicznego.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. Programie Funkcjonalno -Użytkowym o którym mowa powyżej odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. PFU, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w pkt 26.2.6 lit. a) SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1850000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3224445,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1850000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H " FREM-BUD" Zenon Kuśmierz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120301966

7.3.3) Ulica: Obozowa 82A/14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-434

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1850000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.