Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00238333/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane remontowe polegające na wymianie nawierzchni podwórza Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku raz drzwi wejściowych do American Corner
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.JOSEPHA CONRADA-KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191978594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Targ Rakowy 5/6
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-806
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 301 96 18
1.5.8.) Numer faksu: 58 305 66 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw_balcewicz@wbpg.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6661840-fc2b-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane remontowe polegające na wymianie nawierzchni podwórza Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku raz drzwi wejściowych do American Corner2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6661840-fc2b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018614/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowlane remontowe polegające na wymianie nawierzchni podwórza Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdański oraz drzwi wejściowych do American Corner
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238333/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 476373 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na m.in.: wymianie nawierzchni podwórza WiMBP w Gdańsku przy Targu Rakowym 5/6 w Gdańsku oraz wymianie drzwi wejściowych do American Corner pod w/w adresem.
1. Przedmiary robót obejmują między innymi:
a) prace przygotowawcze, przejęcie i oznakowanie,
b) prace rozbiórkowe, w tym:
- rozbiórka istniejących schodów zewnętrznych;
- demontaż istniejących znaków drogowych do ponownej adaptacji;
- demontaż barier ochronnych do ponownego montażu;
- demontaż stojaka rowerowego do ponownej adaptacji;
- demontaż istniejących elementów wykończenia;
- usunięcie okładziny cokołu z płytek ceramicznych w obrębie wejścia tylnego
do budynku w miejscu projektowanych schodów zewnętrznych;
- demontaż balustrad istniejących przeznaczonych do projektowanego
remontu ponownej adaptacji;
- demontaż czapy murka oporowego przy schodach bocznych do budynku;
- demontaż istniejących elementów odwodnienia;
- demontaż drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicą;
- zdjęcie warstwy wierzchniej gruntu pod utwardzenia, prace ziemne w
zakresie profilowana terenu pod projektowane zagospodarowanie;
- wywóz śmieci;
- wywóz gruzu.
c) roboty murarskie
- wykonanie elementów betonowych zbrojonych - schody zewnętrzne
z gazonami;
- wykonanie fundamentowania elementów - schodów zewnętrznych z
gazonami, fundamentu altany śmietnikowej, fundamentu adaptowanego
stojaka rowerowego, fundamentu popielnicy;
- obróbka tynkarska z malowaniem obrobionych powierzchni z równoczesnym dopasowaniem kolorystyki do istniejącej na budynku struktury / montaż drzwi zewnętrznych;
d) roboty montażowe:
- montaż gotowej altany śmietnikowej;
- montaż popielnicy wolnostojącej;
- montaż/adaptacja istniejącego stojaka rowerowego;
- montaż/adaptacja barier ochronnych narożnych;
- montaż/adaptacja balustrad po uprzednich pracach spawalniczych iw wykończeniowych polegających na uzupełnieniu ich o dodatkowe poprzeczki oraz malowanie na jednolity kolor;
- montaż siedzisk drewnianych na stelażu stalowym do projektowanych gazonów;
- montaż zdemontowanych znaków pionowych;
- montaż projektowanych ograniczników nawierzchniowych
e) roboty ślusarskie:
- montaż projektowanych drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicą;
f) roboty instalacyjne instalacji zewnętrznych z osprzętem:
- wykonanie systemu odwodnienia placu;
g) roboty okładzinowe, posadzkarskie, architektura krajobrazu:
- wykonanie projektowanych utwardzeń nawierzchni z wykonaniem
właściwych krawężników i obrzeży;
- montaż projektowanych słupków betonowych ograniczających wzdłuż
wjazdu;
- wykonanie wykończenia projektowanych schodów zewnętrznych z płytek
granitowych;
- wykonanie nowej okładziny schodów zewnętrznych bocznych z płyt
granitowych;
- wykonanie opasek zabezpieczających na elewacji budynku po demontażu
istniejących nawierzchni i schodów zewnętrznych z płytek granitowych;
- wykonanie utwardzenia powierzchni kostką brukową ekologiczną wypełnionej grysem z wykonaniem właściwych krawężników i obrzeży;
- wykonanie nawierzchni biologicznie-czynnych z kamienia łamanego
układanego na kratce trawnikowej z wykonaniem właściwych obrzeży;
- wykonanie rabat kamiennych na agrowłókninie z wykonaniem właściwych
obrzeży;
- uzupełnienia i rekultywacja zieleni niskiej;
- wykonanie nasadzeń w obrębie rabat i gazonów;
- inne prace wykończeniowe,
- przygotowanie obiektów do odbioru oraz wykonanie dokumentacji
powykonawczej.
Szczegółowa dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia stanowi załącznik techniczny nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 585938,63 PLN brutto. Cena najkorzystniejszej oferty to 679835,85 PLN brutto.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 679835,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725857,48 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Odcinek 17 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku od ronda JP2. do parkingu w m. Stegna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501
- Dostawa wyposażenia medycznego dla Copernicus PL Sp. z o.o.
- Dostawa źródeł światła i opraw ledowych dla UCK.
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKS. USŁUG PRALNICZYCH W ZAKRESIE CZYSZCZENIA, PRANIA, PRASOWNIA I MAGLOWANIA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, RĘCZNIKÓW, KOCÓW, ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ, PRZED. MUNDUROWYCH.
- Dostawa artykułów higienicznych
- Chromatograf żelowy (GPC)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.