eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa energii elektrycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ UNIWERSYTECKA KLINIKA STOMATOLOGICZNA W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357070478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 54 24

1.5.8.) Numer faksu: 12 424 5490

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: emroczek@uks.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69ae43f6-46c6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002048/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa energii elektrycznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ; ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal; oraz poczty elektronicznej – emroczek@uks.com.pl (z wyjątkiem składania ofert i dokumentów wskazanych w pkt 7) SWZ – zob. pkt 8.1.11) i 8.2) SWZ). Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ; ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal; oraz poczty elektronicznej – emroczek@uks.com.pl (z wyjątkiem składania ofert i dokumentów wskazanych w pkt 7) SWZ – zob. pkt 8.1.11) i 8.2) SWZ). Kontakt za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Identyfikator konta Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej na ePUAP to: http://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UKSKr , Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej to: /UKSKr/SkrytkaESP. Zasady korzystania. W celu złożenia dokumentu elektronicznego do Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie należy:
- zalogować się na platformie ePUAP , - wybrać zakładkę „Katalog Spraw”, a następnie „Najnowsze usługi centralne”, - wybrać z listy usługę „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”, - wypełnić udostępniony formularz oraz podpisać go z użyciem ważnego profilu zaufanego ePUAP lub przy użyciu ważnego bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego, - należy pamiętać, aby w polu „Ustaw/Zmień adresata” wpisać: Uniwersytecka Klinik Stomatologiczna w Krakowie. W postępowaniu ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób uprawnionych/upoważnionych do reprezentowania wykonawcy. Szczegółowe zasady składania ofert oraz dokumentów składanych w ofertą zawiera pkt 8) SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarto w załączniku nr 5 i 6 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-271-908/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 348390,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2021, poz. 716 z późn. zm.) na potrzeby Zamawiającego o łącznym szacunkowym wolumenie: 735 000 kWh, gdzie 588 000 kWh stanowi zamówienie podstawowe, a 147 000 kWh zamówienie w ramach prawa opcji.
2. Dostawa energii elektrycznej w ramach zamówienia podstawowego będzie realizowana od dnia 1 marca 2022 r.
3. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania ze zwiększania dostaw energii elektrycznej, w stosunku do zamówienia podstawowego, z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 Ustawy, na warunkach przewidzianych w zawartej umowie dla zamówienia podstawowego, do 25% zamówienia podstawowego (147 000 kWh). Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do PPE. Przedmiot zamówienia w ramach prawa opcji będzie realizowany od dnia zakończenia realizacji zamówienia podstawowego, jednak nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy, tj. do dnia 31.05.2023 r. W przypadku zamiaru skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Zamawiający złoży Wykonawcy na piśmie stosowne oświadczenie w tej kwestii, nie później, niż 14 dni przed upływem terminu na realizację zamówienia podstawowego, o którym mowa w pkt 5) SWZ. Termin, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, uważa się za zachowany, jeżeli w ostatnim dniu terminu Zamawiający złoży odpowiednie oświadczenie na piśmie i nada je Wykonawcy za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu przepisów Ustawy Prawo pocztowe z dnia 23.11.2012 r. (Dz.U. 2012 r., poz. 1529 ze zm.). W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, w szczególności Wykonawca nie może domagać się wykonania tej części umowy przez Zamawiającego.
4. Miejscem dostaw jest budynek Zamawiającego znajdujący się przy ul. Montelupich 4 w Krakowie.
5. Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2021, poz. 716 z późn. zm.), aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie ww. ustawy oraz Polskimi Normami.
6. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) wraz z szacunkowym miesięcznym zużyciem stanowi załączniki nr 3 do SWZ i będzie on wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
8. Usługa dystrybucyjna będzie świadczona na podstawie odrębnej umowy zawartej z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. TAURON Dystrybucja S.A. z siedzibą w Krakowie, z którym Wykonawca winien posiadać zawartą odrębną umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej (tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną).
9. Moc umowna wraz z przyłączem rezerwowym dla wszystkich punktów poboru wynosi obecnie:
470 kWh. Zamawiający jednocześnie informuje, że obecnie posiada umowę na dostawę energii z Respect Energy S.A., ul. Ludwika Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, która wygasa z dniem 28.02.2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania ze zwiększania dostaw energii elektrycznej, w stosunku do zamówienia podstawowego, z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 Ustawy, na warunkach przewidzianych w zawartej umowie dla zamówienia podstawowego, do 25% zamówienia podstawowego (147 000 kWh). Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do PPE. Przedmiot zamówienia w ramach prawa opcji będzie realizowany od dnia zakończenia realizacji zamówienia podstawowego, jednak nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy, tj. do dnia 31.05.2023 r. W przypadku zamiaru skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Zamawiający złoży Wykonawcy na piśmie stosowne oświadczenie w tej kwestii, nie później, niż 14 dni przed upływem terminu na realizację zamówienia podstawowego, o którym mowa w pkt 5) SWZ. Termin, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, uważa się za zachowany, jeżeli w ostatnim dniu terminu Zamawiający złoży odpowiednie oświadczenie na piśmie i nada je Wykonawcy za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu przepisów Ustawy Prawo pocztowe z dnia 23.11.2012 r. (Dz.U. 2012 r., poz. 1529 ze zm.). W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, w szczególności Wykonawca nie może domagać się wykonania tej części umowy przez Zamawiającego.
Szacunkowa wartość zamówienia ramach prawa opcji (3 miesiące) wynosi: 87 097,50 PLN

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów oceny ofert:
a) Cena wykonania zamówienia brutto (w złotych) - 100 %.
2. Sposób oceny ofert.
a) Cena wykonania zamówienia brutto z maksymalną ilością 100 pkt. Maksymalną ocenę – 100 pkt otrzyma oferta z najniższą ceną, która nie została odrzucona. Pozostałe nieodrzucone oferty zostaną ocenione według wzoru: "Cena wykonania zamówienia brutto (w złotych)": Cena = (najniższa cena wykonania zamówienia oferty, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu podzielona przez cena wykonania zamówienia oferty badanej) x 100 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie potwierdzającym brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, o których art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ppkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2, zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis ppkt 3 stosuje się.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, dokumenty wymienione w ppkt 1, 2 lub 4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. 4. Wykonawca dołącza do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci kserokopii aktualnej koncesji na obrót energią elektryczną zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 4 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 718 z późn. zm.).
7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
8. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1.1., dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą oświadczenia o poinformowaniu osób, których dane osobowe zawarte zostały w jego ofercie, o fakcie ich przekazania Zamawiającemu w związku z toczącym się postępowaniem przetargowym, jak też oświadczenia potwierdzającego, że wykonał on wobec nich, w imieniu Zamawiającego, obowiązek, o którym mowa w art. 14 RODO. Treść powyższego oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą (z wyjątkiem przypadków określonych w Ustawie), w wysokości: 7.000 zł, słownie: siedem tysięcy złotych.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 Ustawy.
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Ustawy, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 Ustawy.
5. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium.
6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 98 Ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy i art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w postaci przedłożenia aktualnej koncesji na obrót energią elektryczną zgodnie art. 32 ust. 1 pkt. 4) Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 i art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy oraz każdy z nich powinien posiadać koncesję, o której mowa w pkt 1 powyżej.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba że w przypadku spółki cywilnej z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami wzoru umowy § 10 - załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-01 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-01 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Na ofertę składają się wypełniony i podpisany Formularz oferty – załącznik nr 1 do SWZ.
2. W formularzu oferty należy podać cenę oferty, ceny jednostkowe, a także złożyć oświadczenie o zapewnieniu przez Wykonawcę bilansowania handlowego Zamawiającego;
3. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
4. Do oferty należy również załączyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 7.1) SWZ. a także oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Ustawy,
5. Pozostałe informacje dotyczące przygotowania oferty:
a) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
b) Oferta (każdy dokument składający się na ofertę) winna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione lub upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
c) Szczegółowe zasady składania ofert oraz dokumentów składanych w ofertą zawiera pkt 8) SWZ.
6. Nieuzupełnienie wszystkich pozycji w tabelach Formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ) lub brak tego załącznika lub niepodpisanie tego załącznika będą skutkowały odrzuceniem oferty Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień art. 223 Ustawy.
7. Szacunkowa wartość podstawowego zamówienia (12 miesięcy) wynosi: 348 390,00 PLN,
8. Szacunkowa wartość zamówienia ramach prawa opcji (3 miesiące) wynosi: 87 097,50 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.