Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00269240/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
- 2022/BZP 00290847/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-03
- 2022/BZP 00304462/01 - Wynik z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa, montaż i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz ekranu dla Gminy Czudec na potrzeby realizacji projektu. grantowego „Cyfrowa Gmina”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czudec
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582170
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Starowiejska 6
1.4.2.) Miejscowość: Czudec
1.4.3.) Kod pocztowy: 38-120
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.7.) Numer telefonu: 17 71 72 100
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_informatyk@czudec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czudec.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276013
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00269240/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest również dołączyć:
a) Formularz oferty – zał. nr 1 do swz;
b) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
c) Potwierdzenie udziału w wizji lokalnej (dotyczy oferty dla zadania (części) nr 1).
Szczegółowa instrukcja w tym zakresie została opisana w części IX SWZ postępowania
Po zmianie:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest również dołączyć:
a) Formularz oferty – zał. nr 1 do swz;
b) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
c) Potwierdzenie udziału w wizji lokalnej (dotyczy oferty dla zadania (części) nr 1).
Szczegółowa instrukcja w tym zakresie została opisana w części IV i IX SWZ postępowania
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-01 14:00
Po zmianie:
2022-08-04 14:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-01 14:30
Po zmianie:
2022-08-04 14:30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- "Wdrożenie posiadanego modułu LABORATORIUM w Laboratorium Analitycznym (Strzelców Bytomskich 11) wraz z dostawą niezbędnych licencji oprogramowania bazodanowego (2)"
- Dostawa licencji baz danych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa i montaż ekranów led - 2 zadania
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.