eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Świadczenie usług cateringowych dla uczestników zajęć świetlicowych w wieku 6-14 lat, uczęszczających do świetlicy środowiskowej w Morawicy z filiami na terenie Gminy Morawica



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych dla uczestników zajęć świetlicowych w wieku 6-14 lat, uczęszczających do świetlicy środowiskowej w Morawicy z filiami na terenie Gminy Morawica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Morawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 31-14-692

1.5.8.) Numer faksu: 41 31-14-690

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych dla uczestników zajęć świetlicowych w wieku 6-14 lat, uczęszczających do świetlicy środowiskowej w Morawicy z filiami na terenie Gminy Morawica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-febe0681-2a71-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004803/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług cateringowych dla uczestników zajęć świetlicowych w wieku 6-14 lat, uczęszczających do świetlicy środowiskowej w Morawicy z filiami na terenie Gminy Morawica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie w ramach projektu pn. „Świetlice środowiskowe w Gminie Morawica” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227510/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSP.271.59.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 388487,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług cateringowych - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla uczestników zajęć świetlicowych w wieku 6-14 lat, uczęszczających do świetlicy środowiskowej w Morawicy z filiami na terenie Gminy Morawica.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostawę wraz z kompletem naczyń jednorazowych dwóch posiłków dziennie tj. obiadu i podwieczorka dla grupy maksymalnie 110 dzieci.
2) Dokładna dzienna liczba porcji dla danej świetlicy zostanie uzgodniona z Zamawiającym i będzie aktualizowana zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem.
3) Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych – do ustalenia z Zamawiającym.
4) Zamawiający określa (przewiduje) wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj. 317 dni tj. 31 383- obiadów jednodaniowych z napojem, 31 383– podwieczorków – Zamawiający przyjmuje w obliczeniach 90% frekwencję uczestników zajęć.
• Maksymalna dzienna liczba posiłków to – 110 porcji
• Dokładna liczba zamawianych porcji będzie podawana z minimum 1-dniowym wyprzedzeniem
• W przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci, jak również w przypadku zawieszenia działalności placówek z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, z uwagi na panującą pandemię COVID Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków.
• Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamawianych porcji max. do 34 870 (przy 100% frekwencji uczestników zajęć).
• Rozliczenie finansowe nastąpi w cyklach miesięcznych, na podstawie faktycznie wydanych porcji
5) Produkty w dziennym jadłospisie muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1154)
6) Posiłki muszą być przewożone w termosach gastronomicznych zapewniających utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadające wymagane atesty Państwowego Zakładu Higieny, Zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku.
7) Odpadki konsumpcyjne zabierane będą przez Wykonawcę następnego dnia.

8) Jadłospis powinien być ustalany z Zamawiającym przed rozpoczęciem każdego kolejnego miesiąca.

9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403585,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529791,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403585,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restauracja „Pod Zamkiem” Brzezowska Agnieszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 082 02 39

7.3.4) Miejscowość: Chęciny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-060

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403585,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 317 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.