Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00199051/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00201376/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-04
- 2023/BZP 00223502/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-18
- 2023/BZP 00257643/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali dydaktyczno – świetlicowej (wraz z wyposażeniem) oraz infrastruktury sportowej i fizyczno – ruchowej w Zespole Szkół w Waszkowskiem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Burzenin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sieradzka 1
1.5.2.) Miejscowość: Burzenin
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-260
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 821 40 95
1.5.8.) Numer faksu: 43 821 40 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugburzenin@ugburzenin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugburzenin.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.ugburzenin.pl/procurements1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sali dydaktyczno – świetlicowej (wraz z wyposażeniem) oraz infrastruktury sportowej i fizyczno – ruchowej w Zespole Szkół w Waszkowskiem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbde0fdd-e5bc-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275939
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022772/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa Sali dydaktyczno – świetlicowej oraz infrastruktury sportowej i fizyczno – ruchowej w Zespole Szkół w Waszkowskiem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199051
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1546931,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem I-wszej części zamówienia jest rozbudowa istniejącego obiektu szkoły poprzez budowę dodatkowej sali dydaktyczno – świetlicowej w Zespole Szkół we Waszkowskiem oraz jej wyposażenie.4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
4.5.5.) Wartość części: 785175,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem II-ej części zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego oraz infrastruktury aktywności fizyczno – ruchowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
4.5.5.) Wartość części: 761756,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na dwie części, na pierwszą część zamówienia wpłynęły 2 oferty, a na drugą część natomiast nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym zgodnie z zapisem specyfikacji warunków zamówienia pkt. XIX. ppkt 5 cyt.: ,,Zamawiający zastrzega – ze względu na sposób finansowania przedmiotu niniejszego postępowania - o możliwości jego unieważnienia w całości i nieprzystąpienia do zawarcia umowy na realizację określonej części zamówienia w sytuacji, jeżeli zostaną złożone ważne oferty wyłącznie na jedną z wyodrębnionych dwóch części postępowania, lub wartość sumy najkorzystniejszych, ważnych ofert złożonych na obie części zamówienia przekroczą przeznaczony na tę inwestycję budżet Zamawiającego” w/w postępowanie zostaje unieważnione.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na dwie części, na pierwszą część zamówienia wpłynęły 2 oferty, a na drugą część natomiast nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym zgodnie z zapisem specyfikacji warunków zamówienia pkt. XIX. ppkt 5 cyt.: ,,Zamawiający zastrzega – ze względu na sposób finansowania przedmiotu niniejszego postępowania - o możliwości jego unieważnienia w całości i nieprzystąpienia do zawarcia umowy na realizację określonej części zamówienia w sytuacji, jeżeli zostaną złożone ważne oferty wyłącznie na jedną z wyodrębnionych dwóch części postępowania, lub wartość sumy najkorzystniejszych, ważnych ofert złożonych na obie części zamówienia przekroczą przeznaczony na tę inwestycję budżet Zamawiającego” w/w postępowanie zostaje unieważnione.
INNE PRZETARGI BURZENIN
- Rozbudowa drogi gminnej nr 114812E w miejscowości Szczawno
- Zakup ciągnika rolniczego oraz przyczepy rolniczej w ramach realizacji inwestycji pn.: "Rozbudowa i doposażenie infrastruktury wodociągowej i zagospodarowania ścieków w Gminie Burzenin"
więcej: przetargi BURZENIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2157K w miejscowości Pielgrzymowice w km 3+407,91 - km 4+150,95"
- "Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW"
- ul. Łąkowa 33 lok. 9 - wykonanie remontu lokalu mieszkalnego
- Remont boisk na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Batorego przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-26-2024)
- Modernizacja boiska do piłki nożnej w miejscowości Inowłódz (postępowanie II)
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.