Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00258344/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów promocyjnych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku w roku 2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Słonimska 1
1.4.2.) Miejscowość: Białystok
1.4.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kps@um.bialystok.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275874
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00258344
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zakres zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych materiałów promocyjnych - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: 1) Worek/plecak chłodzący – 300 szt.
2) Torba plażowa/na zakupy – 300 szt.
3) Nerka/saszetka sportowa – 300 szt.
4) Torba sportowa – 300 szt.
5) Kosmetyczka typu TUBA – 300 szt.
6) Parasol – 300 szt.
7) Notatnik A6 z opaską/gumką – 600 szt.
8) Szaliko-czapka z polaru – 300 szt.
9) Rękawiczki dotykowe – 300 par
10) Plecak typu walk – 300 szt.
11) Wieszak do ładowania telefonu – 300 szt.
12) Lupa – 300 szt.
13) Brelok na klucze z taśmą mierniczą, poziomicą i długopisem – 300 szt.
14) Składana zawieszka na torebkę – 300 szt.
15) Worek sportowy – 2 000 szt.
16) Sakiewka na klucze (brelok) – 500 szt.
17) Kubek turystyczny – 500 szt.
18) Koc piknikowy – 300 szt.
19) Czerwona filiżanka ze spodkiem – 300 szt.
20) Biały kubek ceramiczny – 300 szt.
21) Maskotka Miś – 400 szt.
22) Smycz – 1 000 szt.
23) Gra bierki – 500 szt.
24) 4 gry – 300 szt.
25) Biała filiżanka do espresso – 300 szt
26) Uchwyt na butelkę z mocowaniem na rzep – 300 szt.
27) Ręcznik z mikrofibry – 300 szt.
28) Torba papierowa – 500 szt.
Po zmianie:
Zakres zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych materiałów promocyjnych - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: 1) Worek/plecak chłodzący – 300 szt.
2) Torba plażowa/na zakupy – 300 szt.
3) Nerka/saszetka sportowa – 300 szt.
4) Torba sportowa – 300 szt.
5) Kosmetyczka typu TUBA – 300 szt.
6) Parasol – 300 szt.
7) Notatnik A6 z opaską/gumką – 600 szt.
8) Szaliko-czapka z polaru – 300 szt.
9) Rękawiczki dotykowe – 300 par
10) Plecak typu walk – 300 szt.
11) Wieszak do ładowania telefonu – 300 szt.
12) Lupa – 300 szt.
13) Brelok na klucze z taśmą mierniczą, poziomicą i długopisem lub: brelok na klucze z taśmą mierniczą i poziomicą – 300 szt.
14) Składana zawieszka na torebkę – 300 szt.
15) Worek sportowy – 2 000 szt.
16) Sakiewka na klucze (brelok) – 500 szt.
17) Kubek turystyczny – 500 szt.
18) Koc piknikowy – 300 szt.
19) Czerwona filiżanka ze spodkiem – 300 szt.
20) Biały kubek ceramiczny – 300 szt.
21) Maskotka Miś – 400 szt.
22) Smycz – 1 000 szt.
23) Gra bierki – 500 szt.
24) 4 gry – 300 szt.
25) Biała filiżanka do espresso – 300 szt
26) Uchwyt na butelkę z mocowaniem na rzep – 300 szt.
27) Ręcznik z mikrofibry – 300 szt.
28) Torba papierowa – 500 szt.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-10 10:00
Po zmianie:
2024-04-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-10 10:30
Po zmianie:
2024-04-12 10:30
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa przełączników sieciowych oraz urządzeń UTM na potrzeby BPN-T
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi napraw, przeglądów i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby SP ZOZ MSWiA w Białymstoku
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA W OBIEKCIE WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BIAŁYMSTOKU W FORMIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ
- Termomodernizacja budynku oraz dostosowanie do przepisów p.poż. Zespołu Szkół nr 16, ul. Zwycięstwa 28 wraz z modernizacją sali gimnastycznej oraz pomieszczeń czytelni i biblioteki
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologiczno-Położniczej oraz na SOR Ginekologiczno-Położniczy
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont i przebudowę budynków mieszkalnych przy ul. Nowowarszawskiej 32 i 32/1 w Białymstoku.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.