eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ośrodków Wsparcia w Lublinie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Lwowska 28

1.4.2.) Miejscowość: Lublin

1.4.3.) Kod pocztowy: 20-128

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zow@zow.lublin.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zow.lublin.eu/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Opieka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275673

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00275021/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.15. RODO (obowiązek informacyjny)

Przed zmianą:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) – dalej określanego jako „Rozporządzenie”, „RODO” lub „Rozporządzenie RODO”, zgodnie z ustawą o Ochronie danych osobowych z dnia 30 sierpnia 2019 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 t.j), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Ośrodków Wsparcia z siedzibą przy ul. Lwowskiej 28, 20-128 Lublin (zwany dalej ZOW) ZOW powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem iod@zow.lublin.eu w sprawie sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania ZOW, a także w zakresie przysługujących Pani/Panu praw. Dane osobowe pozyskane w związku z zawarciem z Panią/Panem umowy (jednoosobowa działalność gospodarcza) lub umowy z podmiotem (na rzecz której Pani/Pan działa lub której Pani/Pan jest pracownikiem) będą przetwarzane w następujących celach:
a) związanych z realizacją przedmiotu umowy oraz wszystkich czynności dotyczących administracji, operacji, zarządzania i rachunkowości związanych z umową (zarządzanie zamówieniami, fakturowanie, weryfikacja wiarygodności).
b) związanych z dochodzeniem ewentualnych roszczeń, odszkodowań,
c) udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma, wnioski i skargi,
d) udzielania odpowiedzi w toczących się postępowaniach.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest:
a) niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
b) konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
c) niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Pozyskane od Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane:
a) podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie ZOW,
b) organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną.
Pani/Pana dane nie będą przekazane do państw trzecich.
Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest uzależniony od celu przetwarzania. Czas przechowywania danych zależy od:
a) okresu obowiązywania umowy,
b) potrzeby wypełnienia obowiązków publicznoprawnych, w tym obowiązku podatkowego, złożenia deklaracji oraz ich weryfikacji przez organy administracji skarbowej,
c) okresu wymaganego przez Ustawę o rachunkowości - 5 lat liczone od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą,
d) okresu rejestracji Pani/Pana wizerunku przez monitoring wizyjny - do 3 miesięcy,
e) okresu, który jest niezbędny do obrony uzasadnionych interesów ZOW.
Ponadto, informujemy, że ma Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) żądania sprostowania swoich danych osobowych oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych,
c) żądania usunięcia swoich danych osobowych, w szczególności w przypadku cofnięcia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie, gdy nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania,
d) żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację, w przypadkach, kiedy przetwarzamy Pani/Pana dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego interesu czy też na potrzeby marketingu bezpośredniego,
f) przenoszenia swoich danych osobowych,
g) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

Po zmianie:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) – dalej określanego jako „Rozporządzenie”, „RODO” lub „Rozporządzenie RODO”, zgodnie z ustawą o Ochronie danych osobowych z dnia 30 sierpnia 2019 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 t.j), informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących prawach z tym związanych.
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Ośrodków Wsparcia z siedzibą przy ul. Lwowskiej 28, 20-128 Lublin (ZOW)
2.ZOW powołał Inspektora Ochrony Danych, kontakt pod adresem iod@zow.lublin.eu w sprawie sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania ZOW.
3.Dane osobowe pozyskane w związku z zawarciem z Panią/Panem umowy (jednoosobowa działalność gospodarcza) lub umowy z podmiotem (na rzecz której Pani/Pan działa lub której jest pracownikiem) będą przetwarzane w następujących celach:
a) związanych z realizacją przedmiotu umowy oraz wszystkich czynności dotyczących administracji, operacji, zarządzania i rachunkowości związanych z umową (zarządzanie zamówieniami, fakturowanie, weryfikacja wiarygodności).
b) związanych z dochodzeniem ewentualnych roszczeń, odszkodowań,
c) udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma, wnioski i skargi,
d) udzielania odpowiedzi w toczących się postępowaniach.
4.Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest:
a) niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art.6 ust.1 lit.b),
b) konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art.6 ust.1 lit. c),
c) niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art.6 ust.1 lit.f).
5. Pozyskane od Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane:
a) podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie ZOW,
b) organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną.
6. Pani/Pana dane nie będą przekazane do państw trzecich.
7. Okres przetwarzania danych osobowych jest uzależniony od celu przetwarzania. Czas przechowywania danych zależy od:
a) okresu obowiązywania umowy,
b) potrzeby wypełnienia obowiązków publicznoprawnych, w tym obowiązku podatkowego, złożenia deklaracji oraz ich weryfikacji przez organy administracji skarbowej,
c) okresu wymaganego przez Ustawę o rachunkowości (5 lat),
d) okresu rejestracji Pani/Pana wizerunku przez monitoring wizyjny (do 3 miesiący),
e) okresu, który jest niezbędny do obrony uzasadnionych interesów ZOW.
8.Ponadto, informujemy, że ma Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) żądania sprostowania swoich danych osobowych oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych,
c) żądania usunięcia swoich danych osobowych, w szczególności w przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie, gdy nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania,
d) żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, ze względu na szczególną sytuację, w przypadkach, kiedy przetwarzamy dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego interesu czy też na potrzeby marketingu bezpośredniego,
f) przenoszenia swoich danych osobowych,
g) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
9.Osoba, której dane dotyczą ma prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie.
10.Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
11.Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Część nr 1 – Dostawy artykułów spożywczych
Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ

Po zmianie:
Część nr 1 – Dostawy artykułów spożywczych
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych w okresie
od 01.01.2022 r. – 31.12.2022 r. do n/w ośrodków Zespołu:

• Centrum Usług Socjalnych – ul. Lwowska 28,
• Dzienny Dom Senior+ - Al. Jana Pawła II 11,
• Dzienny Ośrodek Adaptacyjny – ul. Poturzyńska 1,
• Ośrodek Wsparcia „Benjamin” - ul. Zbożowa 22A.

2. Artykuły zamawiane przez ośrodki inne niż wymienione powyżej, a dostarczane do Odbiorcy za pośrednictwem Centrum Usług Socjalnych przy ul. Lwowskiej 28, winny być pakowane oddzielnie, z dokładnie opisanym na opakowaniu zbiorczym miejscem przeznaczenia (nazwa Ośrodka dla którego artykuły są przeznaczone).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Dostawy owoców, warzyw i jaj

Po zmianie:
Dostawy owoców, warzyw i jaj
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych w okresie
od 01.01.2022 r. – 31.12.2022 r. do n/w ośrodków Zespołu:

• Centrum Usług Socjalnych – ul. Lwowska 28,
• Dzienny Dom Senior+ - Al. Jana Pawła II 11,
• Dzienny Ośrodek Adaptacyjny – ul. Poturzyńska 1,
• Ośrodek Wsparcia „Benjamin” - ul. Zbożowa 22A.

2. Artykuły zamawiane przez ośrodki inne niż wymienione powyżej, a dostarczane do Odbiorcy za pośrednictwem Centrum Usług Socjalnych przy ul. Lwowskiej 28, winny być pakowane oddzielnie, z dokładnie opisanym na opakowaniu zbiorczym miejscem przeznaczenia (nazwa Ośrodka dla którego artykuły są przeznaczone).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
Dostawy nabiału
Opis przedmiotu zamówienie zgodnie z SWZ

Po zmianie:
Dostawy nabiału
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych w okresie
od 01.01.2022 r. – 31.12.2022 r. do n/w ośrodków Zespołu:

• Centrum Usług Socjalnych – ul. Lwowska 28,
• Dzienny Dom Senior+ - Al. Jana Pawła II 11,
• Dzienny Ośrodek Adaptacyjny – ul. Poturzyńska 1,
• Ośrodek Wsparcia „Benjamin” - ul. Zbożowa 22A.

2. Artykuły zamawiane przez ośrodki inne niż wymienione powyżej, a dostarczane do Odbiorcy za pośrednictwem Centrum Usług Socjalnych przy ul. Lwowskiej 28, winny być pakowane oddzielnie, z dokładnie opisanym na opakowaniu zbiorczym miejscem przeznaczenia (nazwa Ośrodka dla którego artykuły są przeznaczone).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
Dostawy mięsa drobiowego i wyrobów z drobiu
Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ

Po zmianie:
Dostawy mięsa drobiowego i wyrobów z drobiu
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych w okresie
od 01.01.2022 r. – 31.12.2022 r. do n/w ośrodków Zespołu:

• Centrum Usług Socjalnych – ul. Lwowska 28,
• Dzienny Dom Senior+ - Al. Jana Pawła II 11,
• Dzienny Ośrodek Adaptacyjny – ul. Poturzyńska 1,
• Ośrodek Wsparcia „Benjamin” - ul. Zbożowa 22A.

2. Artykuły zamawiane przez ośrodki inne niż wymienione powyżej, a dostarczane do Odbiorcy za pośrednictwem Centrum Usług Socjalnych przy ul. Lwowskiej 28, winny być pakowane oddzielnie, z dokładnie opisanym na opakowaniu zbiorczym miejscem przeznaczenia (nazwa Ośrodka dla którego artykuły są przeznaczone).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5)

Przed zmianą:
Dostawy mięsa i wędlin
Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ

Po zmianie:
Dostawy mięsa i wędlin
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych w okresie
od 01.01.2022 r. – 31.12.2022 r. do n/w ośrodków Zespołu:

• Centrum Usług Socjalnych – ul. Lwowska 28,
• Dzienny Dom Senior+ - Al. Jana Pawła II 11,
• Dzienny Ośrodek Adaptacyjny – ul. Poturzyńska 1,
• Ośrodek Wsparcia „Benjamin” - ul. Zbożowa 22A.

2. Artykuły zamawiane przez ośrodki inne niż wymienione powyżej, a dostarczane do Odbiorcy za pośrednictwem Centrum Usług Socjalnych przy ul. Lwowskiej 28, winny być pakowane oddzielnie, z dokładnie opisanym na opakowaniu zbiorczym miejscem przeznaczenia (nazwa Ośrodka dla którego artykuły są przeznaczone).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 6)

Przed zmianą:
Dostawy pieczywa i ciasta
Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ

Po zmianie:
Dostawy pieczywa i ciasta
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych w okresie
od 01.01.2022 r. – 31.12.2022 r. do n/w ośrodków Zespołu:

• Centrum Usług Socjalnych – ul. Lwowska 28,
• Dzienny Dom Senior+ - Al. Jana Pawła II 11,
• Dzienny Ośrodek Adaptacyjny – ul. Poturzyńska 1,
• Ośrodek Wsparcia „Benjamin” - ul. Zbożowa 22A.

2. Artykuły zamawiane przez ośrodki inne niż wymienione powyżej, a dostarczane do Odbiorcy za pośrednictwem Centrum Usług Socjalnych przy ul. Lwowskiej 28, winny być pakowane oddzielnie, z dokładnie opisanym na opakowaniu zbiorczym miejscem przeznaczenia (nazwa Ośrodka dla którego artykuły są przeznaczone).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 7)

Przed zmianą:
Dostawy ryb i mrożonek
Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ

Po zmianie:
Dostawy ryb i mrożonek
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych w okresie
od 01.01.2022 r. – 31.12.2022 r. do n/w ośrodków Zespołu:

• Centrum Usług Socjalnych – ul. Lwowska 28,
• Dzienny Dom Senior+ - Al. Jana Pawła II 11,
• Dzienny Ośrodek Adaptacyjny – ul. Poturzyńska 1,
• Ośrodek Wsparcia „Benjamin” - ul. Zbożowa 22A.

2. Artykuły zamawiane przez ośrodki inne niż wymienione powyżej, a dostarczane do Odbiorcy za pośrednictwem Centrum Usług Socjalnych przy ul. Lwowskiej 28, winny być pakowane oddzielnie, z dokładnie opisanym na opakowaniu zbiorczym miejscem przeznaczenia (nazwa Ośrodka dla którego artykuły są przeznaczone).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:

Po zmianie:
2) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę min. 100 000 złotych (Załącznik nr 9).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.