eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi w charakterze specjalisty - konsultanta do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi w charakterze specjalisty – konsultanta do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004308002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 664-11-05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodz.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-lodzki

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/uw-lodzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi w charakterze specjalisty – konsultanta do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9be0acb0-21e6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011911/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Świadczenie na rzecz ŁUW w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi infolinii i call center w ramach projektów 8/7-2017/OG-FAMI oraz 9/10-2019/OG-FAMI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

FAMI - nr 8/7-2017/OG-FAMI pn. „Administracja dla cudzoziemca – szybciej i sprawniej”, nr 9/10-2019/OG-FAMI pn. „Łódzkie przyjazne cudzoziemcom”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199913/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KPB-V.272.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 251580,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Łodzi w języku polskim oraz angielskim dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75100000-7 - Usługi administracji publicznej

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 12320,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Łodzi w języku polskim oraz angielskim dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75100000-7 - Usługi administracji publicznej

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 12320,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Łodzi w języku polskim oraz angielskim dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75100000-7 - Usługi administracji publicznej

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 12320,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Łodzi w języku polskim oraz ukraińskim lub rosyjskim dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75100000-7 - Usługi administracji publicznej

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 12320,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Łodzi w języku polskim oraz ukraińskim lub rosyjskim dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75100000-7 - Usługi administracji publicznej

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 12320,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Łodzi w języku polskim oraz ukraińskim lub rosyjskim dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75100000-7 - Usługi administracji publicznej

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 12320,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim w języku polskim oraz angielskim dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75100000-7 - Usługi administracji publicznej

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 19740,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim w języku polskim oraz angielskim dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75100000-7 - Usługi administracji publicznej

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 19740,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim w języku polskim oraz ukraińskim lub rosyjskim dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75100000-7 - Usługi administracji publicznej

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 19740,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu w języku polskim oraz angielskim dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75100000-7 - Usługi administracji publicznej

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 19740,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu w języku polskim oraz angielskim dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75100000-7 - Usługi administracji publicznej

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 19740,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu w języku polskim oraz ukraińskim lub rosyjskim dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75100000-7 - Usługi administracji publicznej

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 19740,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach w języku polskim oraz angielskim dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75100000-7 - Usługi administracji publicznej

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 19740,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach w języku polskim oraz angielskim dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75100000-7 - Usługi administracji publicznej

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 19740,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach w języku polskim oraz ukraińskim lub rosyjskim dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75100000-7 - Usługi administracji publicznej

85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 19740,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na Część I postępowania wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona przez Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na Część II postępowania wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona przez
Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na Część III postępowania wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona przez
Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na Część IV postępowania wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona przez
Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na Część V postępowania nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na Część V postępowania nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na Część X postępowania wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona przez
Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na Część XI postępowania wpłynęły dwie oferty, które podlegały odrzuceniu przez
Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.