eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapsze Niżne › Dostawa tylnej frezy z przystawkami do tworzenia śladu do narciarstwa biegowego wraz z niezbędnym osprzętem oraz zakup sprzętu rekreacyjnego



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tylnej frezy z przystawkami do tworzenia śladu do narciarstwa biegowego wraz z niezbędnym osprzętem oraz zakup sprzętu rekreacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łapsze Niżne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 20

1.5.2.) Miejscowość: Łapsze Niżne

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-442

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 2659310

1.5.8.) Numer faksu: (18) 1659315

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lapszenizne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lapszenizne.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lapsze_nizne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tylnej frezy z przystawkami do tworzenia śladu do narciarstwa biegowego wraz z niezbędnym osprzętem oraz zakup sprzętu rekreacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-003977fe-2b35-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000034/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa urządzeń i wyposażenia do narciarstwa biegowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231058/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach pozyskanych środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla gmin opisanych w załączniku nr 7 do uchwały Gmina Łapsze Niżne, zamierza zrealizować zadanie pn.: “Dostawa tylnej frezy z przystawkami do tworzenia śladu do narciarstwa biegowego wraz z niezbędnym osprzętem oraz zakup sprzętu rekreacyjnego”.
W ramach tego zadania przewidziany jest zakup urządzenia tj. Frezarki krzyżowej do ciągnika rolniczego, która stworzy nowe możliwości tworzenia tras biegowych oraz zimowych szlaków turystycznych oraz zakup 75 kompletów nart biegowych do wypożyczalni.
Na terenie gminy, istnieje szereg tras rowerowych: Velo Dunajec, Historyczny szlak wokół Tatr, Pętla Spiska oraz trasy lokale. Sprzęt do wytyczania tras narciarstwa biegowego, poszerzy ofertę turystyczną, wykorzystania w/w tras w przeciągu całego roku, co wpłynie na rozwój turystyki zimowej naszego regionu. Przedmiotowe szlaki są bardzo oblegane ze względu na ich różnorodność: przebieg trasy, widoki, dobre zaplecze wypoczynkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37411000-2 - Sprzęt zimowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34390000-7 - Akcesoria do ciągników

37411100-3 - Sprzęt narciarski i snowboardowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRACKTECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352861561

7.3.3) Ulica: Ks. A. Siudy 11

7.3.4) Miejscowość: Maniowy

7.3.5) Kod pocztowy: 34-436

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.