Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00149108/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-09
- 2022/BZP 00170347/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach konkursów :
„ Granty PPGR- Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym” oraz „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowsko
1.3.) Oddział zamawiającego: Bukowsko 290
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowsko 290
1.5.2.) Miejscowość: Bukowsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-505
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134674015
1.5.8.) Numer faksu: 134674466
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bukowsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bukowsko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia w ramach konkursów :„ Granty PPGR- Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym” oraz „Cyfrowa Gmina”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d83a55a9-cc59-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039113/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa komputerów w ramach konkursów : „ Granty PPGR- Wsparcie dzieci i wnuki byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym” oraz „Cyfrowa Gmina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149108/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 244000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia w ramach konkursów :
„ Granty PPGR- Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym” oraz „Cyfrowa Gmina”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- Komputerów przenośnych typu laptop – 53 szt.
- Oprogramowanie – pakiet biurowy – 1 szt.
- Serwer RACK – 2 szt.
- Serwer plików NAS w obudowie RACK – 1 szt.
- Oprogramowanie wykonania kopii (backupu) danych
- Zasilacz awaryjny UPS 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zał. nr 4 do SWZ.
3.3 Każdy z laptopów i desktopa ma mieć zainstalowane oprogramowanie tj. pakiet biurowy i antywirusowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
3.4 Każdy z dostarczonych sprzętów ma posiadać oznaczenie (naklejkę) projektu zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
3.5 Dostawę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. Przez dostawę Wykonawca ma rozumieć sukcesywną lub jednorazową dostawę całego przedmiotu zamówienia do siedziby
Zamawiającego oraz rozładunek i wniesienie do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia .
3.6 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Ciężar dowodu wykazania równoważności spoczywa na wykonawcy.
3.7 Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225906,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225906,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225906,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTaem S A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-03-34-531
7.3.4) Miejscowość: Tajęcina 113
7.3.5) Kod pocztowy: 36-002
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277864,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Dostawa 18 sztuk laptopów z oprogramowaniem
- Dostawa 30 sztuk laptopów z oprogramowaniem
- Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat" w podziale na części
- Zakup zestawów komputerowych oraz mobilnych drukarek akumulatorowych
- D/15/2024/A Zakup sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego; część nr 3: Dostawa laptopów oraz monitora 4K z akcesoriami dla Instytutu Historii
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.