eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Budowa kancelarii leśniczego - Nadleśnictwo Płońsk



Ogłoszenie z dnia 2023-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kancelarii leśniczego - Nadleśnictwo Płońsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W SIEDLCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierzowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zslp.warszawa.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-259a185e-e3fd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność usługowa związana z leśnictwem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kancelarii leśniczego - Nadleśnictwo Płońsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-259a185e-e3fd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071047/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Kancelarii leśnej w Nadleśnictwie Płońsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193255

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: B.270.34.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 817052,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Modzele oraz Nasielsk, obręb ewidencyjny Nowe Miasto Folwark, dz. Nr ewid. 348,. Zamówienie zostało podzielone na 6zadań(części):

Zadanie nr 1 – Wykonanie konstrukcji budynku wraz pokryciem dachowym


Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tej części.

Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 6, nr 7 do SWZ, Dokumentację stanowią:

• przedmiar robót (zał. nr 6)
• projekt budowlany(zał. nr 7)

5.3. Miejscem realizacji zamówienia jest: miejscowość Nowe Miasto Folwark, województwo mazowieckie, powiat płoński, gmina Nowe Miasto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45422000-1 - Roboty ciesielskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.5.) Wartość części: 285127,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Modzele oraz Nasielsk, obręb ewidencyjny Nowe Miasto Folwark, dz. Nr ewid. 348,. Zamówienie zostało podzielone na 6zadań(części):

Zadanie nr 2 – Prace wykończeniowe

Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tej części.

Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 6a, nr 7 do SWZ, Dokumentację stanowią:

• przedmiar robót (zał. nr 6a)
• projekt budowlany(zał. nr 7)

Miejscem realizacji zamówienia jest: miejscowość Nowe Miasto Folwark, województwo mazowieckie, powiat płoński, gmina Nowe Miasto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 107572,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Modzele oraz Nasielsk, obręb ewidencyjny Nowe Miasto Folwark, dz. Nr ewid. 348,. Zamówienie zostało podzielone na 6zadań(części):

Zadanie nr 3 – Stolarka okienna i drzwiowa

Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tej części.

Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został w załącznikach nr 6b, nr 7 do SWZ, Dokumentację stanowią:

• przedmiar robót (zał. nr 6b)
• projekt budowlany(zał. nr 7)

Miejscem realizacji zamówienia jest: miejscowość Nowe Miasto Folwark, województwo mazowieckie, powiat płoński, gmina Nowe Miasto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.5.) Wartość części: 55683,17 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Modzele oraz Nasielsk, obręb ewidencyjny Nowe Miasto Folwark, dz. Nr ewid. 348,. Zamówienie zostało podzielone na 6zadań(części):

Zadanie nr 4 – Instalacja sanitarna

Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tej części.

Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został w załącznikach nr 6c, nr 7 do SWZ, Dokumentację stanowią:

• przedmiar robót (zał. nr 6b)
• projekt budowlany(zał. nr 7)

Miejscem realizacji zamówienia jest: miejscowość Nowe Miasto Folwark, województwo mazowieckie, powiat płoński, gmina Nowe Miasto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 57017,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Modzele oraz Nasielsk, obręb ewidencyjny Nowe Miasto Folwark, dz. Nr ewid. 348,. Zamówienie zostało podzielone na 6zadań(części):

Zadanie nr 5 – Zagospodarowanie terenu

Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tej części.

Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 6d, nr 7 do SWZ, Dokumentację stanowią:

• przedmiar robót (zał. nr 6d,
• projekt budowlany(zał. nr 7)

Miejscem realizacji zamówienia jest: miejscowość Nowe Miasto Folwark, województwo mazowieckie, powiat płoński, gmina Nowe Miasto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 133361,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Modzele oraz Nasielsk, obręb ewidencyjny Nowe Miasto Folwark, dz. Nr ewid. 348,. Zamówienie zostało podzielone na 6zadań(części):

Zadanie nr 6 –Instalacja elektryczna (zadanie podzielone na 2 etapy)

Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tej części.

Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, w tym zakres poszczególnych etapów dla zadania nr 6, zawarty został w załącznikach nr 6e, nr 6 f, nr 7 do SWZ, Dokumentację stanowią:

• przedmiary robót (zał. nr 6e, nr 6f)
• projekt budowlany(zał. nr 7)

Miejscem realizacji zamówienia jest: miejscowość Nowe Miasto Folwark, województwo mazowieckie, powiat płoński, gmina Nowe Miasto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 178291,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD Monika Domańska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180654369

7.3.3) Ulica: Żółwia 22/73

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-927

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD Monika Domańska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180654369

7.3.3) Ulica: Żółwia 22/73

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-927

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
Jedyna oferta złożona w postępowaniu na realizację zadanie nr 3 została odrzucona na podstawie art.226 ust 1 pkt 8) PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65190,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Wodno-Kanalizacyjne C.O i Glazurnictwo Mieczysław Kamiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681002332

7.3.4) Miejscowość: Nowe Niestępowo 25a

7.3.5) Kod pocztowy: 06-121

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD Monika Domańska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180654369

7.3.3) Ulica: Żółwia 22/73

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-927

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zadanie nr 6

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty na realizację zadanie nr 6.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.