eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Modernizacje nawierzchni na terenie miasta Chorzowa



Ogłoszenie z dnia 2023-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacje nawierzchni na terenie miasta Chorzowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów – Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bałtycka 8A

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzuim.chorzow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzuim.chorzow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuim.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


utrzymanie ulic i obiektów inżynierskich

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacje nawierzchni na terenie miasta Chorzowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a10d0ed7-ed74-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030221/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Modernizacje nawierzchni na terenie Chorzowa: ul. Odległa, ul. Gruntowa, ul. Obrońców Chorzowa i Plac Osiedlowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204528

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.10.2023.SC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: Modernizacja jezdni ulicy Gruntowej w Chorzowie
Zadanie obejmuje wykonanie nowej nawierzchni jezdni ulicy Gruntowej w Chorzowie. W zakres zadania wchodzą następujące prace:
• frezowanie istniejącej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych,
• ułożenie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno – bitumicznych AC 16 W gr. 6 cm,
• ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno – bitumicznych AC 11 S gr. 4 cm,
• regulacje urządzeń infrastruktury podziemnej.
Na załączniku graficznym pokazano zakres modernizacji jezdni ulicy Gruntowej w Chorzowie.
Uwagi wykonawcze:
• Miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach 1-4 do Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 30lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
• Przed przystąpieniem do robót należy wykonać pomiar wysokościowy w szczególności w miejscach włączenia w istniejącą sieć dróg.
• Punkty geodezyjne podlegające ochronie należy zachować, a w przypadku ich zniszczenia odtworzyć.
• W wycenie należy uwzględnić średni dodatek za prace prowadzone pod ruchem.
• Docinanie materiałów betonowych bezwzględnie należy wykonywać na mokro przy użyciu narzędzi do tego przystosowanych.
5. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Zamawiający informuje, iż ilekroć w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne bądź systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
2) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz uzyskania zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, jeśli charakter prowadzonych robót tego wymaga. Przed przystąpieniem do realizacji każdego zlecenia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego.
3) W przypadku nie przedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, Zamawiający zleci wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży Wykonawcę.
4) Wykonawca najpóźniej dzień przed rozpoczęciem robót zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru Zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży Wykonawcę.
5) Koszty opracowania projektu organizacji ruchu (jeśli jest wymagany) na czas prowadzenia robót, wykonania oraz utrzymania oznakowania tymczasowego ponosi Wykonawca robót.
6) Przez cały okres realizacji danego zlecenia Wykonawca odpowiada za przekazane miejsce prowadzenia robót, zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót, utrzymywanie oznakowania tymczasowego, czystość na jezdniach i chodnikach zarówno w rejonie prowadzonych prac jak również dróg dojazdowych do budowy. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo oraz wszelkie szkody wobec osób trzecich powstałe w wyniku prowadzonych robót.
7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu i dojść do budynków przez cały okres prowadzenia robót.
8) W razie uszkodzenia punktów osnowy geodezyjnej, Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia wszystkich uszkodzonych punktów geodezyjnych własnym kosztem i staraniem zlecając te prace uprawnionemu geodecie, przedstawiając jednocześnie Zamawiającemu pisemne oświadczenie Wydziału Geodezji Urzędu Miasta o wykonanych pracach geodezyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 789900 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia: Modernizacja jezdni ulicy Obrońców Chorzowa i Placu Osiedlowego w Chorzowie
Zadanie obejmuje:
a) Wykonanie nowej nawierzchni jezdni ulicy Obrońców Chorzowa na odcinku od ulicy Staszica do ul. Solskiego. W zakres zadania wchodzą następujące prace:
• rozbiórka istniejącej nawierzchni z asfaltu lanego,
• rozbiórka istniejącej nawierzchni z trylinki,
• wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem,
• ułożenie warstwy podbudowy pomocniej z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym gr. 15 cm,
• ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 40 cm (warstwa dolna z kruszywa naturalnego 0/63 mm gr. 20 cm, warstwa górna z kruszywa naturalnego 0/31,5mm gr. 20 cm)
• ułożenie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno – bitumicznych AC 16 W gr. 6 cm,
• ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno – bitumicznych AC 11 S gr. 4 cm.
• rozebranie i ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem (w miejscach wjazdów/przejść dla pieszych stosować krawężniki betonowe 15x22 cm),
• rozebranie istniejącej nawierzchni wraz z korytowaniem, wykonanie warstwy podbudowy gr. 20cm i ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na odcinku od ul. Staszica do ul. Sempołowskiej,
• budowa 4 szt. kompletnych wpustów z osadnikiem i syfonem wraz z podłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji.
Na załączniku graficznym pokazano zakres modernizacji ul. Obrońców Chorzowa na odcinku od ul. Staszica do ul. Solskiego.
Uwagi wykonawcze:
• Miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach 1-4 do Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 30lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
• Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy wykonać przykopy kontrolne w celu dokładnego zlokalizowania istniejących sieci podziemnych.
• Przed przystąpieniem do robót należy wykonać pomiar wysokościowy w szczególności w miejscach włączenia w istniejącą sieć dróg. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pełną obsługę geodezyjną.
• Punkty geodezyjne podlegające ochronie należy zachować, a w przypadku ich zniszczenia odtworzyć.
• Na zagęszczonym podłożu gruntowym oraz na zagęszczonej podbudowie należy wykonać badania wskaźnika zagęszczenia oraz wtórnego modułu odkształcenia.
• W wycenie należy uwzględnić średni dodatek za prace prowadzone pod ruchem.
• Docinanie materiałów betonowych bezwzględnie należy wykonywać na mokro przy użyciu narzędzi do tego przystosowanych.
• Włączenia do istniejących studni kanalizacyjnych należy wykonać poprzez osadzenie w ścianie studni na bezskurczowej zaprawie montażowej systemowego przejścia szczelnego (tzw. wkładki in-situ) gwarantującej pełną szczelność. Włączenie to wykonać bez naruszenia stateczności konstrukcji studni. W razie potrzeby należy uszczelnić przejścia kanałów przez ściany studni oraz odpowiednio wyprofilować kinety i uzupełnić ubytki materiałowe w ścianach studni.
• Do wykonania przykanalików należy stosować rury lite PVC klasa S SDR 34 SN 8 kN/m2 o średnicy Dz200 mm, łączone kielichowo na uszczelkę gumową. Rury powinny być zgodne z wymaganiami normy PN-EN 1401 oraz PN-EN 13476 oraz posiadać dopuszczenie do stosowania na terenach szkód górniczych wydane przez GIG Katowice.
• Wpusty uliczne należy wykonać ze studzienką betonową ø 500, z osadnikiem i pierścieniem podtrzymującym wpust. Krata z żeliwa sferoidalnego klasy D400 o wymiarach 400x600, z zawiasem, zamykana na rygiel.
b) Wykonanie nowej nawierzchni jezdni Placu Osiedlowego w Chorzowie. W zakres zadania wchodzą następujące prace:
• rozbiórka istniejącej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych,
• rozbiórka istniejącej nawierzchni z trylinki,
• wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem,
• ułożenie warstwy podbudowy pomocniej z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym gr. 15 cm,
• ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 40 cm (warstwa dolna z kruszywa naturalnego 0/63 mm gr. 20 cm, warstwa górna z kruszywa naturalnego 0/31,5mm gr. 20 cm)
• ułożenie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno – bitumicznych AC 16 W gr. 6 cm,
• ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno – bitumicznych AC 11 S gr. 4 cm.
Na załączniku graficznym pokazano zakres modernizacji jezdni Placu Osiedlowego.
Uwagi wykonawcze:
• Miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach 1-4 do Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 30lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
• Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy wykonać przykopy kontrolne w celu dokładnego zlokalizowania istniejących sieci podziemnych.
• Przed przystąpieniem do robót należy wykonać pomiar wysokościowy w szczególności w miejscach włączenia w istniejącą sieć dróg.
• Punkty geodezyjne podlegające ochronie należy zachować, a w przypadku ich zniszczenia odtworzyć.
• Na zagęszczonym podłożu gruntowym oraz na zagęszczonej podbudowie należy wykonać badania wskaźnika zagęszczenia oraz wtórnego modułu odkształcenia.
• W wycenie należy uwzględnić średni dodatek za prace prowadzone pod ruchem.
• Docinanie materiałów betonowych bezwzględnie należy wykonywać na mokro przy użyciu narzędzi do tego przystosowanych.
5. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Zamawiający informuje, iż ilekroć w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne bądź systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
2) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz uzyskania zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, jeśli charakter prowadzonych robót tego wymaga. Przed przystąpieniem do realizacji każdego zlecenia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego.
3) W przypadku nie przedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, Zamawiający zleci wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży Wykonawcę.
4) Wykonawca najpóźniej dzień przed rozpoczęciem robót zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru Zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży Wykonawcę.
5) Koszty opracowania projektu organizacji ruchu (jeśli jest wymagany) na czas prowadzenia robót, wykonania oraz utrzymania oznakowania tymczasowego ponosi Wykonawca robót.
6) Przez cały okres realizacji danego zlecenia Wykonawca odpowiada za przekazane miejsce prowadzenia robót, zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót, utrzymywanie oznakowania tymczasowego, czystość na jezdniach i chodnikach zarówno w rejonie prowadzonych prac jak również dróg dojazdowych do budowy. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo oraz wszelkie szkody wobec osób trzecich powstałe w wyniku prowadzonych robót.
7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu i dojść do budynków przez cały okres prowadzenia robót.
8) W razie uszkodzenia punktów osnowy geodezyjnej, Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia wszystkich uszkodzonych punktów geodezyjnych własnym kosztem i staraniem zlecając te prace uprawnionemu geodecie, przedstawiając jednocześnie Zamawiającemu pisemne oświadczenie Wydziału Geodezji Urzędu Miasta o wykonanych pracach geodezyjnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 1524900 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia: Utwardzenie terenu przy ulicy Odległej w Chorzowie
Zadanie obejmuje wykonanie utwardzenia terenu przy ulicy Odległej w Chorzowie. W zakres zadania wchodzą następujące prace:
• rozbiórka istniejącej nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych na szerokości około 1,0m na długości prowadzonych robót,
• rozbiórka istniejących krawężników wraz z odwozem i utylizacją,
• wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem,
• ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 40 cm (warstwa dolna z kruszywa naturalnego 0/63 mm gr. 20 cm, warstwa górna z kruszywa naturalnego 0/31,5mm gr. 20 cm)
• ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem (przy krawędzi jezdni należy zastosować krawężniki betonowe 15x22 cm),
• ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm koloru grafitowego,
• odtworzenie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno – bitumicznych.
Na załączniku graficznym pokazano zakres utwardzenia terenu przy ulicy Odległej.
Prace należy skoordynować z firmą wykonującą sieć wodociągową w ciągu ulicy Odległej. Planowany termin robót związanych z siecią wodociągową to VII-VIII. 2023 r.
Uwagi wykonawcze:
• Miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach 1-4 do Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 30lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
• Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy wykonać przykopy kontrolne w celu dokładnego zlokalizowania istniejących sieci podziemnych.
• Przed przystąpieniem do robót należy wykonać pomiar wysokościowy w szczególności w miejscach włączenia w istniejącą sieć dróg. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pełną obsługę geodezyjną.
• Punkty geodezyjne podlegające ochronie należy zachować, a w przypadku ich zniszczenia odtworzyć.
• Na zagęszczonym podłożu gruntowym oraz na zagęszczonej podbudowie należy wykonać badania wskaźnika zagęszczenia oraz wtórnego modułu odkształcenia.
• W wycenie należy uwzględnić średni dodatek za prace prowadzone pod ruchem.
• Docinanie materiałów betonowych bezwzględnie należy wykonywać na mokro przy użyciu narzędzi do tego przystosowanych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia przedstawiono odpowiednio w Załączniku nr 1.1, 1.2, 1.3 do niniejszej SWZ.
5. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Zamawiający informuje, iż ilekroć w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne bądź systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.
2) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz uzyskania zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, jeśli charakter prowadzonych robót tego wymaga. Przed przystąpieniem do realizacji każdego zlecenia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego.
3) W przypadku nie przedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, Zamawiający zleci wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży Wykonawcę.
4) Wykonawca najpóźniej dzień przed rozpoczęciem robót zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru Zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży Wykonawcę.
5) Koszty opracowania projektu organizacji ruchu (jeśli jest wymagany) na czas prowadzenia robót, wykonania oraz utrzymania oznakowania tymczasowego ponosi Wykonawca robót.
6) Przez cały okres realizacji danego zlecenia Wykonawca odpowiada za przekazane miejsce prowadzenia robót, zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót, utrzymywanie oznakowania tymczasowego, czystość na jezdniach i chodnikach zarówno w rejonie prowadzonych prac jak również dróg dojazdowych do budowy. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo oraz wszelkie szkody wobec osób trzecich powstałe w wyniku prowadzonych robót.
7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu i dojść do budynków przez cały okres prowadzenia robót.
8) W razie uszkodzenia punktów osnowy geodezyjnej, Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia wszystkich uszkodzonych punktów geodezyjnych własnym kosztem i staraniem zlecając te prace uprawnionemu geodecie, przedstawiając jednocześnie Zamawiającemu pisemne oświadczenie Wydziału Geodezji Urzędu Miasta o wykonanych pracach geodezyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 259245 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364818 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499626 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364818 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRD I TZ „ROMUS” Jerzy Musiał, Maciej Rotyński Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276467600

7.3.3) Ulica: Roździeńska 27b

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-389

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364818 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 885840,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1076742 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 885840,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRD I TZ „ROMUS” Jerzy Musiał, Maciej Rotyński Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276467600

7.3.3) Ulica: Roździeńska 27b

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-389

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 885840,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151591,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217623,9 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151591,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych „DIORYT” Musiał, Wach, Rotyński Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240607443

7.3.3) Ulica: Roździeńska 27b

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151591,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.