eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Dostawa mleka i produktów mleczarskich na II półrocze 2023 r. z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy



Ogłoszenie z dnia 2023-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mleka i produktów mleczarskich na II półrocze 2023 r. z podziałem na części:
Część I – Dostawa mleka i produktów mleczarskich
Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZŁOTA JESIEŃ"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Franciszka Grzonki 1

1.5.2.) Miejscowość: Racibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 415 2001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zlota-jesien-dps.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlota-jesien-dps.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17a44828-f642-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mleka i produktów mleczarskich na II półrocze 2023 r. z podziałem na części:
Część I – Dostawa mleka i produktów mleczarskich
Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17a44828-f642-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039799/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa mleka i produktów mleczarskich z podziałem na części: Część I – Dostawa mleka i produktów mleczarskich Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy na II półrocze 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228262

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.252.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 293720,50 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147033 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W asortymencie części I dostaw znajdują się: mleko pasteryzowane spożywcze 2% opak. max 15l , śmietanan30 % opak. 330g-500g , śmietana 12 % opak. 330-500g, ser żółty salami i ser żółty gouda- krojony, plastry opak.do 1 kg , ser parzony domowy blok do 2 kg , twaróg półtłusty opak do 1 kg, masło extra 82 % tł. kostka 200g , ser topiony pak. po 100g , twarożek ziarnisty kubek 150g-200g , kefir kubek 200g-250g , jogurt naturalny kubek 150g-180g, jogurt owocowy kubek 150g-180 g. Szczegółowy opis poszczególnego asortymentu, ilości i jego wartości odżywcze, zawiera opis przedmiotu zamówienia określony w pkt 4 SWZ. Dostawy zamawiający będzie realizował następująco: Dostawa mleka we wtorek i piątek z wyjątkiem dni świątecznych do godz. 6:00; dostawy produktów mleczarskich będą dobywać się średnio dwa razy w tygodniu w terminie 2 dni od zgłoszenia przekazanego e-mailem określającego ilość produktów, na adres wskazany przez Dostawcę. Dostawy produktów mleczarskich mogą być dostarczane do 14:00 w dni robocze. Dostawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby zamawiającego na swój koszt i ryzyko.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 113124 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W asortymencie części II dostaw znajdują się: serek na bazie twarogu pak kubek 100g – 130 g; serek twarogowy, śmietankowy, kremowy o gładkiej zwartej konsystencji kubek 125g-135 g; serek twarogowy typu tartare kubek 140g-150g; serek śmietankowy w plastrach; ser topiony w plastrach ; serek homogenizowany naturalny opak 130g-150g; serek homogenizowany owocowy opak 130g-150g; mix tłuszczowy opak kostka 200g-250g; margaryna plama kostka 250g; smalec kostka 200g-250g. Szczegółowy opis poszczególnego asortymentu, ilości i jego wartości odżywcze, zawiera opis przedmiotu zamówienia określony w pkt 4 SWZ.
Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio dwa razy w miesiącu w dni robocze do 14:00 w terminie 14 dni od zgłoszenia przekazanego e-mailem określającego ilość produktów, na adres wskazany przez Dostawcę. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem. Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy, w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15545000-0 - Pasty serowe do smarowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15412000-9 - Tłuszcze

4.5.5.) Wartość części: 33909,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97768,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97768,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97768,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271988694

7.3.3) Ulica: ul. Zebrzydowicka 117

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-217

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97768,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-01 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271988694

7.3.3) Ulica: ul. Zebrzydowicka 117

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-217

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.