eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie robót budowlanych polegających na wyrównaniu poziomu korytarza i klatki schodowej, remoncie sanitariatów oraz malowaniu w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2023-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na
wyrównaniu poziomu korytarza i klatki schodowej, remoncie sanitariatów oraz malowaniu w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473207482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 135

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-434

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 635-00-28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adm@lodz.wsa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.wsa.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/759773

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sądownictwo administracyjne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na
wyrównaniu poziomu korytarza i klatki schodowej, remoncie sanitariatów oraz malowaniu w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f48523cd-ee4a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00138907/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wyrównanie poziomu korytarza i klatki schodowej na I piętrze budynku WSA w Łodzi, remont sanitariatów oraz malowanie klatek schodowych i ciągów komunikacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208363

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Adm.VI.21.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 248759,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wyrównaniu poziomu korytarza i klatki schodowej na I piętrze budynku, remoncie sanitariatów oraz malowaniu klatek schodowych i ciągów komunikacyjnych w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Łodzi.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ zawierającym:
2.1. Dokumentację projektową,
2.2. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,
2.3. Przedmiary robót.
3. Przed złożeniem oferty, Zamawiający nie przewiduje konieczności odbycia wizji lokalnej lub
sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Wszystkie dokumenty niezbędne do przygotowania oferty zostały umieszczone na stronie internetowej postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej na wniosek Wykonawcy.
4. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe.
W związku z powyższym przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy, ułatwiający Wykonawcy przygotowanie oferty.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kosztorysu (opracowanego na podstawie przedmiaru robót, dokumentacji projektowej, STWiOR), w oparciu o który wyliczył ryczałtową cenę wskazaną w ofercie.
6. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie
5 dni od daty podpisania umowy szczegółowy harmonogram rzeczowy realizacji robót budowlanych, uwzględniający zachowanie ciągłości pracy Sądu.
7. Dostawy materiałów muszą odbywać się na bieżąco, gdyż Zamawiający nie dysponuje
pomieszczeniem magazynowym, które mógłby oddać do dyspozycji Wykonawcy na czas
prowadzenia prac.
8. Prowadzone w budynku prace budowlane muszą odbywać się z należytą starannością, tak by nie dopuścić do jakichkolwiek uszkodzeń lub zniszczeń np. ścian, posadzek, istniejących czynnych instalacji itp. Wszelkie zabrudzenia i uszkodzenia w budynku powstałe wskutek wykonywania przedmiotu umowy zostaną usunięte przez Wykonawcę na jego koszt.
9. Biorąc pod uwagę fakt, iż prace prowadzone będą w czynnym obiekcie, Wykonawca musi liczyć się z pewnymi utrudnieniami w prowadzeniu prac, a Zamawiający stawia następujące wymagania dotyczące tych prac:
9.1. Zamawiający przewiduje możliwość realizacji przedmiotu umowy 7 dni w tygodniu,
z zastrzeżeniem że prace:
9.1.1. uciążliwe dla funkcjonowania Zamawiającego - będą prowadzone po godz. 15:30,
9.1.2. głośne - mogą być wykonywane między godz. 15:30 a 22:00.

9.1.3. teren wykonywania prac musi zostać zabezpieczony w taki sposób, aby zminimalizować utrudnienia w przemieszczaniu się pracowników i interesantów po budynku oraz zabezpieczyć właściwie bezpieczeństwo tych osób.
10. Przy ustalaniu terminu wykonania zamówienia, który stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawca musi wziąć pod uwagę powyższe wymagania.
11. Wykonawca każdorazowo po zakończeniu dnia prowadzenia robót ma obowiązek sprzątnięcia miejsca pracy, usunięcia na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci (zgodnie
z obowiązującymi przepisami o gospodarce odpadami) oraz przekazania w czystości terenu i pomieszczeń, gdzie prowadzone były prace.
12. Teren prowadzenia prac musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia.
13. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący roboty niezbędnych branż będą posiadać odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca dokona naniesień powykonawczych na dokumentacji otrzymanej od Zamawiającego w przypadku zaistnienia takiego wymogu.
15. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem „równoważnych” materiałów, urządzeń i elementów, innych niż podane w dokumentacji pod warunkiem, że zaproponowane materiały, urządzenia
i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji projektowej.
16. Gwarancja i rękojmia za wady:
16.1. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na wszystkie roboty składające się na przedmiot zamówienia przy założeniu, że minimalny okres gwarancji
i rękojmi nie może być krótszy niż 36 miesięcy, a maksymalny punktowany okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy.
Okres gwarancji i rękojmi za wady będzie podlegał ocenie Zamawiającego i liczony będzie od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
16.2. Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi za wady jako zobowiązanie Wykonawcy do
usunięcia wad, które ujawniły się w przedmiocie umowy w ciągu terminu określonego
w gwarancji. Gwarancja odnosi się do wad powstałych z przyczyny tkwiącej
w przedmiocie umowy, którego gwarancja dotyczy.
Gwarancja nie wygasa wskutek spełnienia świadczenia gwarancyjnego i trwa aż do celu
osiągnięcia gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419314,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Mirosław Lewandowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 472917750

7.3.3) Ulica: Rudna 20

7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-070

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.