Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00233652/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją 4 części inwestycji pn. „Modernizacja kluczowej gminnej infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Porąbka - Etap II, w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Porąbka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Porąbka
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-353
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.omasta@ug.porabka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.porabka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-621440ee-faf1-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad realizacją 4 części inwestycji pn. „Modernizacja kluczowej gminnej infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Porąbka - Etap II, w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-621440ee-faf1-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048899/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami realizowanymi w ramach zadania "Modernizacja kluczowej gminnej infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Porąbka - etap II"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 177455,96 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 33282,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją 4 części zamierzenia inwestycyjnego pod nazwą „Modernizacja kluczowej gminnej infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Porąbka - etap II, w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład” czyli:
Część 1: Przebudowa dróg gminnych - ulic Osiedlowej i Wiejskiej na terenie sołectwa Bujaków - Gmina Porąbka.
Część 2: Przebudowa dróg gminnych - ulic Mieszczyńsko i Szkolnej na terenie sołectwa Kobiernice - Gmina Porąbka.
Część 3: Przebudowa drogi wewnętrznej ulicy Bystrej na terenie sołectwa Porąbka - Gmina Porąbka.
Część 4: Budowa parkingu przy Cmentarzu Komunalnym na terenie sołectwa Bujaków - Gmina Porąbka.
Wartość (z podatkiem VAT) objętych nadzorem inwestycji, według ofert wstępnie najwyżej punktowanych wynosi około 4.100.000,00 zł brutto. Ceny ofert złożonych na realizację inwestycji oraz całość dokumentacji technicznej dotycząca nadzorowanych inwestycji udostępnione są na stronie internetowej prowadzonego postępowania nr ZP.271.1.8.2023 pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c4d10d4-e53f-11ed-9355-06954b8c6cb9
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14883,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14883,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CADUCEATOR Dariusz Zbijowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9371808847
7.3.3) Ulica: ul. Widokowa 152
7.3.4) Miejscowość: Kalna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-376
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14883,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- "Remont budynków komunalnych wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. "Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - ..."
- Nadzór inwestorski w ramach projektu: "Renowacja i konserwacja figury św. Jana Nepomucena w Różance"
- Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Modernizacja dróg powiatowych o numerach: 1974N Linowo - Przerośl, 1790N Rudzie - granica powiatu, 1892N Dubeninki w kierunku msc. Cisówek"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.