eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonywanie w okresie 17 miesięcy usług w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i pracowników zamawiającego, znajdujących się w budynku położonym w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 181C



Ogłoszenie z dnia 2023-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie w okresie 17 miesięcy usług w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i pracowników zamawiającego, znajdujących się w budynku położonym w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 181C

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015249601

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 181 C

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-222

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@urpl.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urpl.gov.pl/pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://urpl.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie w okresie 17 miesięcy usług w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i pracowników zamawiającego, znajdujących się w budynku położonym w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 181C

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dffb10d8-f499-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067575/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonywanie w okresie 24 miesięcy usług w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i pracowników zamawiającego, znajdujących się w budynku położonym w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 181C

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221560

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BAG-AGZ.26.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1138211,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie na potrzeby Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (dalej zamawiający lub Urząd) usług bezpośredniej ochrony fizycznej pomieszczeń, mienia i pracowników zamawiającego, znajdujących się w budynku położonym w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 181C, co dalej jest zwane także Usługami. Usługi podlegają wykonaniu w terminie od 12 lipca 2023 r. do 12 grudnia 2024 r. albo do dnia wcześniejszego w razie całkowitego wykorzystania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie umowy.
Sumaryczny czas realizacji Usług w tym okresie przyjęto w orientacyjnej ilości 31 600 roboczogodzin. Szczegółowy opis wykonania Usług stanowią PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY (PPU – załącznik nr 6 do SWZ). Przedmiot zamówienia jest jednorodny. Podział zamówienia na części nie jest pożądany ze względu na konieczność wykonywania usług ochroniarskich w sposób jednolity, czego nie zapewniają ewentualne rozbieżności w organizacji takich usług przez różne podmioty. Powyższe jest także przyczyną przyjęcia postanowienia pkt 0.5 SWZ, uzasadnionego specyfiką zamówienia i obiektywnymi potrzebami zamawiającego.
Wykonawca musi prowadzić zarejestrowaną działalność w zakresie usług ochrony osób i mienia na podstawie koncesji określającej zakres i formę prowadzenia tych usług, w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995). Wszyscy pracownicy skierowani przez wykonawcę do wykonywania usług ochrony fizycznej w całym okresie realizacji zamówienia/umowy spełniają następujące wymagania: 1) są zatrudnieni na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podmiot, który zatrudnił te osoby na podstawie stosunku pracy na rzecz wykonawcy, zgodnie z przepisami Kodeksu pracy, w wymiarze co najmniej 8 godzin na dobę; tak określone warunki stanowią główne elementy składające się na przedmiot zamówienia oraz wymagania jakościowe w zakresie usług objętych zamówieniem, przy uwzględnieniu wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej; koszty pracy w ww. wymiarze przeważają w wartości zamówienia, ustalonej przez zamawiającego; 2) są wpisani i posiadają zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wydane przez właściwy organ, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia oraz aktach wykonawczych do tej ustawy; 3) posiadają co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu ochrony osób i mienia; 4) ukończyli szkolenie w zakresie udzielania pomocy przedmedycznej oraz szkolenie z obsługi sprzętu przeciwpożarowego; 5) ukończyli szkolenie z zakresu obsługi interesanta w urzędzie lub innej instytucji; 6) posiadają znajomość języka angielskiego na poziomie Al według europejskiego systemu opisu kształcenia językowego Rady Europy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1138864,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1211544,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1138864,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HOLDING HUNTERS sp. z o.o. sp.k.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HUNTERS24 sp. z o.o. sp.k. ; GREEN HUNTERS sp. z o.o. sp.k. ; BLUE HUNTERS sp. z o.o. sp.k. ; HUNTERS OCHRONA PLUS sp. z o.o. ; HUMAN HUNTERS sp. z o.o. sp.k..

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383167507

7.3.3) Ulica: Bukowska 114

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 62-065

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

podjazdy/interwencje grupy interwencyjnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1400000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-12 do 2024-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.