Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00199355/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej ulicy Jasnej w Zduńskiej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438250229
1.5.8.) Numer faksu: 438250202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi gminnej ulicy Jasnej w Zduńskiej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e33f1ddc-e710-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274446
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005412/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa ul. Jasnej (od ul. A. Mickiewicza do ul. Prostej) - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199355/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.271.34.2022.JU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2005207,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Inwestycja jest realizowana na podstawie decyzji ostatecznej Starosty Zduńskowolskiego nr 4.2021 z dnia 31 maja 2021 r. znak: AB.6740.2.1.2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej Nr 119246E ul. Jasnej w Zduńskiej Woli. Inwestycja nie obejmuje wykonania sieci gazowej.
2. Roboty realizowane są w dolinie rzeki Pichny tj. na terenach sprzyjających osadnictwu w okresie pradziejowym i późniejszym, wymagają powołania nadzoru archeologicznego. Nadzór archeologiczny leży po stronie Wykonawcy, należy wkalkulować w cenę oferty.
3. W ramach I etapu inwestycji w roku 2021 wykonany został przepust skrzynkowy prefabrykowany o wym. 2,00 x 1,50 m dł. 14,00 m, który nie został dopuszczony do ruchu samochodowego. Nawierzchnia zabezpieczona poprzez wykonanie na przepuście izolację abizolem i ułożenie jednej warstwy papy asfaltowej.
4. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać:
1) tablicę informacyjną - Projekt tablicy informacyjnej należy uzgodnić z Zamawiającym. W zakresie zamówienia Wykonawca zakupi tablicę informacyjną dwustronną o wymiarach 1,8 m x 1,2 m i z chwilą rozpoczęcia robót budowlanych zamontuje na konstrukcji stalowej w miejscu realizacji inwestycji:
a) tablica musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych,
b) tablicę należy wykonać z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego, pleksi lub PCV o gr. min. 3 mm albo umieścić na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią,
c) tablica ma być wykonana z materiałów odpornych na działanie czynników atmosferycznych w celu zachowania trwałości przez min. 5 lat od dnia jej montażu,
d) Tablica informacyjna musi zawierać :
barwy Rzeczypospolitej i wizerunek godła Rzeczypospolitej Polskiej,
informację o finansowaniu lub dofinansowaniu zadania z budżetu państwa lub państwowych funduszy celowych,
rodzaj dotacji budżetowej lub nazwę programu lub funduszu,
nazwę zadania.
2) przebudowę ul. Jasnej na odcinku od ul. A. Mickiewicza do rz. Pichny,
3) przebudowę ul. Jasnej na odcinku od rz. Pichny do ul. Prostej,
4) budowa i przebudowa oświetlenia ul. Jasnej,
5) przebudowa ciągu pieszego w ul. A. Mickiewicza od targowiska miejskiego do ul. Jasnej. Budowa chodnika i zjazdów na posesje w ul. A. Mickiewicza z kostki betonowej gr. 8 cm – 661 m2 – odcinek od targowiska miejskiego do ul. Jasnej dł. 230 m.
6) organizację ruchu na czas budowy i docelową. Zamawiający informuje, że zadanie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową.
5. Adres inwestycji: jedn. ewid. Miasto Zduńska Wola dz. nr 28/5, 73/1, 49/1, 49/2, 74/10, 52, 54, 74/11,56, 74/8, 74/7, 73/3, 58, 61, 64, 66, 68, 70, 73/2, 74/6, 74/5, 1/4, 117/1, 539, 117/2, 26, 115/2 obręb 11
6. Parametry inwestycji:
1) Klasa drogi gminnej L o dł. 392,93 m
2) Kategoria obciążenia ruchem drogi gminnej KR1
3) Droga o nawierzchni asfaltowej szer. 6,00 m o pow. 2.389 m2, w tym ułożenie nawierzchni asfaltowej na przepuście;
4) Chodnik, zjazdy, ścieżka pieszo-rowerowa z kostki bet. gr. 8 cm o pow. 1.954 m2;
5) Kanalizacja deszczowa fi 400 mm 187,80 m, fi 300 mm 32,91 m, fi 200 mm 46,25 m;
6) Sieć wodociągowa fi 110 mm 151 m z przyłączami do granic posesji fi 46,8,
7) Przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej do granic posesji fi 38,8 m,
8) Kanał technologiczny 458,17 m;
9) Oświetlenie uliczne – wymiana wysięgników i opraw oświetleniowych na słupach istniejących – 5 kompletów, budowa nowego oświetlenia na odcinku od ostatniego słupa energetycznego do ul. Prostej – linia oświetleniowa i 7 słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych z wysięgnikiem 1,5 m o masie do 100 kg i wysokości 7 m, oprawy oświetleniowe typu LED 40W,
10) Oprawa swoim wyglądem dla zachowania spójności musi odwzorowywać oprawę:
11) Przebudowa sieci energetycznej niskiego i średniego napięcia,
12) Regulacja wysokościowa nadziemnych części urządzeń infrastruktury podziemnej.
7. Materiały z rozbiórki - gruz z rozbiórek, śmieci i odpady budowlane należy wywieźć i zutylizować (przyjęto odległość wywozu do 10 km). Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do umowy.
9. Użyte wyroby budowlane muszą posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w budownictwie drogowym. Materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności.
10. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego. Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
11. Inwestycja dofinansowywana z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w 2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2833833,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3095136,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2833833,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "B.J.PABICH" S.C. JAROSŁAW PABICH
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "B.J.PABICH" S.C. BARBARA PABICH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731078594
7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 72 lok. 64
7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2833833,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Odtworzenie stawu retencyjnego w miejscowości Krobanów
- Modernizacja Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Spółka z o.o.
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Utworzenie 68 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w żłobku miejskim w Zduńskiej Woli przy ul. Sieradzkiej 7.
- Budowa placu zabaw na osiedlu 1000-lecia
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Mały Łęck na odcinku 990 mb.
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
- Zaprojektuj i wykonaj budowę Budynku rekr.-rehabilit. z zapleczem nocleg. w ramach realiz. zad. pn.Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w gm.Słupno - Poprawa wsparcia społecznego osób niepełnospr.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.