eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Rozbudowa drogi gminnej ulicy Jasnej w Zduńskiej Woli



Ogłoszenie z dnia 2022-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej ulicy Jasnej w Zduńskiej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438250229

1.5.8.) Numer faksu: 438250202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej ulicy Jasnej w Zduńskiej Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e33f1ddc-e710-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005412/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa ul. Jasnej (od ul. A. Mickiewicza do ul. Prostej) - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199355/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.271.34.2022.JU

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2005207,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Inwestycja jest realizowana na podstawie decyzji ostatecznej Starosty Zduńskowolskiego nr 4.2021 z dnia 31 maja 2021 r. znak: AB.6740.2.1.2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej Nr 119246E ul. Jasnej w Zduńskiej Woli. Inwestycja nie obejmuje wykonania sieci gazowej.
2. Roboty realizowane są w dolinie rzeki Pichny tj. na terenach sprzyjających osadnictwu w okresie pradziejowym i późniejszym, wymagają powołania nadzoru archeologicznego. Nadzór archeologiczny leży po stronie Wykonawcy, należy wkalkulować w cenę oferty.
3. W ramach I etapu inwestycji w roku 2021 wykonany został przepust skrzynkowy prefabrykowany o wym. 2,00 x 1,50 m dł. 14,00 m, który nie został dopuszczony do ruchu samochodowego. Nawierzchnia zabezpieczona poprzez wykonanie na przepuście izolację abizolem i ułożenie jednej warstwy papy asfaltowej.
4. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać:
1) tablicę informacyjną - Projekt tablicy informacyjnej należy uzgodnić z Zamawiającym. W zakresie zamówienia Wykonawca zakupi tablicę informacyjną dwustronną o wymiarach 1,8 m x 1,2 m i z chwilą rozpoczęcia robót budowlanych zamontuje na konstrukcji stalowej w miejscu realizacji inwestycji:
a) tablica musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych,
b) tablicę należy wykonać z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego, pleksi lub PCV o gr. min. 3 mm albo umieścić na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią,
c) tablica ma być wykonana z materiałów odpornych na działanie czynników atmosferycznych w celu zachowania trwałości przez min. 5 lat od dnia jej montażu,
d) Tablica informacyjna musi zawierać :
 barwy Rzeczypospolitej i wizerunek godła Rzeczypospolitej Polskiej,
 informację o finansowaniu lub dofinansowaniu zadania z budżetu państwa lub państwowych funduszy celowych,
 rodzaj dotacji budżetowej lub nazwę programu lub funduszu,
 nazwę zadania.
2) przebudowę ul. Jasnej na odcinku od ul. A. Mickiewicza do rz. Pichny,
3) przebudowę ul. Jasnej na odcinku od rz. Pichny do ul. Prostej,
4) budowa i przebudowa oświetlenia ul. Jasnej,
5) przebudowa ciągu pieszego w ul. A. Mickiewicza od targowiska miejskiego do ul. Jasnej. Budowa chodnika i zjazdów na posesje w ul. A. Mickiewicza z kostki betonowej gr. 8 cm – 661 m2 – odcinek od targowiska miejskiego do ul. Jasnej dł. 230 m.
6) organizację ruchu na czas budowy i docelową. Zamawiający informuje, że zadanie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową.
5. Adres inwestycji: jedn. ewid. Miasto Zduńska Wola dz. nr 28/5, 73/1, 49/1, 49/2, 74/10, 52, 54, 74/11,56, 74/8, 74/7, 73/3, 58, 61, 64, 66, 68, 70, 73/2, 74/6, 74/5, 1/4, 117/1, 539, 117/2, 26, 115/2 obręb 11
6. Parametry inwestycji:
1) Klasa drogi gminnej L o dł. 392,93 m
2) Kategoria obciążenia ruchem drogi gminnej KR1
3) Droga o nawierzchni asfaltowej szer. 6,00 m o pow. 2.389 m2, w tym ułożenie nawierzchni asfaltowej na przepuście;
4) Chodnik, zjazdy, ścieżka pieszo-rowerowa z kostki bet. gr. 8 cm o pow. 1.954 m2;
5) Kanalizacja deszczowa fi 400 mm 187,80 m, fi 300 mm 32,91 m, fi 200 mm 46,25 m;
6) Sieć wodociągowa fi 110 mm 151 m z przyłączami do granic posesji fi 46,8,
7) Przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej do granic posesji fi 38,8 m,
8) Kanał technologiczny 458,17 m;
9) Oświetlenie uliczne – wymiana wysięgników i opraw oświetleniowych na słupach istniejących – 5 kompletów, budowa nowego oświetlenia na odcinku od ostatniego słupa energetycznego do ul. Prostej – linia oświetleniowa i 7 słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych z wysięgnikiem 1,5 m o masie do 100 kg i wysokości 7 m, oprawy oświetleniowe typu LED 40W,
10) Oprawa swoim wyglądem dla zachowania spójności musi odwzorowywać oprawę:
11) Przebudowa sieci energetycznej niskiego i średniego napięcia,
12) Regulacja wysokościowa nadziemnych części urządzeń infrastruktury podziemnej.
7. Materiały z rozbiórki - gruz z rozbiórek, śmieci i odpady budowlane należy wywieźć i zutylizować (przyjęto odległość wywozu do 10 km). Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do umowy.
9. Użyte wyroby budowlane muszą posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w budownictwie drogowym. Materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności.
10. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego. Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
11. Inwestycja dofinansowywana z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w 2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2833833,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3095136,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2833833,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "B.J.PABICH" S.C. JAROSŁAW PABICH

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "B.J.PABICH" S.C. BARBARA PABICH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731078594

7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 72 lok. 64

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2833833,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.