eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części kondygnacji parteru budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Nr 2 w Opatowie na bursę szkolną.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części kondygnacji parteru budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Nr 2 w Opatowie na bursę szkolną.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opatowski

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Opatowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 17

1.5.2.) Miejscowość: Opatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części kondygnacji parteru budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Nr 2 w Opatowie na bursę szkolną.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f2b5308-d7cc-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060961/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części kondygnacji parteru budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Nr 2 w Opatowie na bursę szkolną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228312

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI-II.272.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2845528,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem planowanego zakresu rzeczowego inwestycji są roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącego budynku Zespołu Szkół nr 2 w Opatowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części kondygnacji parteru na bursę szkolną. Pomieszczenia użytkowane dotychczas, jako sale lekcyjne, biblioteka z czytelnią oraz gabinety administracyjne. Program użytkowy zakłada wydzielenie 9 pokoi mieszkalnych czteroosobowych, 7 łazienek, pokoju wychowawców, pokoju do cichej nauki, stołówki (świetlicy), kuchni, zmywalni naczyń, pralni z suszarnią, pomieszczenia porządkowego, dwóch pomieszczeń magazynowych, sanitariatu dla personelu kuchennego oraz przestrzeni komunikacyjnych.
Bursa posiadała będzie niezależne wejście poprzez wydzielony pożarowo wiatrołap. Dostęp na poziom parteru istniejącymi schodami. W celu udostępnienia obiektu osobom niepełnosprawnym ruchowo przy schodach wejściowych do obiektu zaprojektowano platformę schodową zewnętrzna montowaną do balustrady schodowej. Ponadto bursa posiadała będzie drugie niezależne wyjście ewakuacyjne poprzez korytarz szkolny bezpośrednio na zewnątrz.
Przy adaptacji pomieszczeń szkolnych na bursę szkolną konieczne będzie wykonanie prac rozbiórkowych, tj. skucie (demontaż) posadzek we wszystkich pomieszczeniach, wyburzenie ścian działowych, wyburzenie (demontaż) obudowy kanałów ciepłowniczych, wykucie otworów drzwiowych oraz otworów komunikacyjnych w ścianach nośnych oraz działowych, powiększenie otworów okiennych, demontaż drzwi wewnętrznych, demontaż okien wskazanych w części rysunkowej, demontaż instalacji elektrycznej, demontaż urządzeń sanitarnych, wykonanie łącznika pod salą gimnastyczną wybranie naziomu i wykonanie ściany oporowej.
Ponadto wykonane zostaną instalacje elektryczne w zakresie: instalacja oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego, instalacja gniazd wtyczkowych ogólnych, instalacja gniazd wtyczkowych „data”, instalacje siłowe, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja przyzywowa w pom. sanitarnych NPS.
W ramach zadania wykonana zostanie instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji z istniejącego układu wodociągowego zlokalizowanego w obiekcie. Zasilanie budynku w wodę z istniejącego przyłącza wodociągowego. Wykonane zostaną hydranty wewnętrzne i wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wyposażenie zespołu kuchennego (kuchnia ze zmywalnią).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3281394,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3970000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3281394,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 819-166-22-87

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 819-166-22-87

7.3.3) Ulica: ul. Budziwojska 36

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-317

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3281394,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.