eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja dachu budynku socjalnego - boisko piłkarskie przy ul. Fiołkowej 26 w Gliwicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja dachu budynku socjalnego - boisko piłkarskie przy ul. Fiołkowej 26 w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.4.2.) Miejscowość: Gliwice

1.4.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.4.7.) Numer telefonu: 32 335-04-10

1.4.8.) Numer faksu: 32-231-00-32

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274432

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-26

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00250908

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji dachu budynku socjalnego przy boisku piłkarskim przy ul. Fiołkowej 26 w Gliwicach.

ZAKRES PRAC TERMOMODERNIZACYJNYCH:1. Roboty rozbiórkowe:- demontaż i utylizacja pokrycia papowego;- demontaż i utylizacja instalacji odgromowej;- demontaż i utylizacja izolacji cieplnej dachu;- częściowa rozbiórka wylewki cementowej, utylizacja;- demontaż i utylizacja obróbek blacharskich.2. Roboty pokrywcze:- uzupełnienie wylewki cementowej;- wykonanie izolacji cieplnej dachu;- wykonanie pokrycia papowego – 2 warstwy papy termozgrzewalnej;- wykonanie instalacji odgromowej;- wykonanie obróbek blacharskich.UWAGA:

Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:- przedmiar robót,- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

Wszystkie ww. elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Wykonawca, który wygra postępowanie dostarczy Zamawiającemu uproszczony kosztorys ofertowy przed podpisaniem umowy.

Pozostałe warunki wykonania robót:

Zamawiający umożliwi Wykonawcy w czasie wykonywania prac odpłatne korzystanie z mediów.
Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną.
Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania placu budowy i doprowadzenia terenu wokół budynku do stanu pierwotnego (zastanego przed rozpoczęciem prac budowlanych) włącznie z odtworzeniem ewentualnie zniszczonych elementów zagospodarowania terenu.
Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej.
Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z opisem przedmiotu zamówienia oraz przedmiarami robót.
Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.

Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:

certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót,
protokoły z pomiarów i badań instalacji odgromowej,
dokumentację powykonawczą,
protokół przekazania odpadów (gruz, papa) na wysypisko śmieci,
oświadczenie kierownika robót.

W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:

Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy.
Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy.
Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.
Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek.
Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
Realizacji zamówienia poprzez osoby posiadające aktualne lekarskie badania wysokościowe oraz szkolenie BHP.
Wyposażenia osób realizujących prace budowlane w sprzęt do prac i sprzęt zabezpieczający przed upadkiem z dachu.
Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu.
Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym.

Rozwiązania równoważne:

Jeżeli Zamawiający w niniejszym SWZ wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza sie zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym.

Zastosowane przez wykonawcę rozwiązania równoważne muszą być co najmniej:

o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samy poziomie estetyki;
o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji przetargowej;
spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa i jakości;
posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do użytkowania (certyfikaty, deklaracje zgodności, itp.).

Zamawiający zaznacza, że ewentualne wskazania na urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego, stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia i nie maja na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Musi wykazać, że zastosowane rozwiązania równoważne zapewniają osiągnięcie oczekiwanej funkcjonalności technicznej całego układu będącego przedmiotem zamówienia. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z opisem systemu, zastosowaniem ilościowym urządzeń oraz schematem ideowym działania. Ponadto Wykonawca składając ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej, a zaoferowanie materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu.W przypadku, gdy w SWZ znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.*Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.** - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ

UWAGA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 2) ustawy Prawo zamówien publicznych.
Negocjacje ofert nie są obowiązkowe.
Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert: do trzech wykonawców.
Selekcja wykonawców nastąpi na podstawie kryterium oceny ofert określonego w rozdziale 20 niniejszej SWZ, co oznacza, ze w przypadku skorzystania z mozliwosci negocjacji, Zamawiający do negocjacji zaprosi trzech wykonawców, którzy zdobyli najwięcej punktów w kryterium oceny ofert.
Oferta ostateczna nie może przedstawiać warunków gorszych niż w pierwotnej ofercie. Dopuszczalne jest złozenie oferty ostatecznej z warunkami tożsamymi jak w ofercie złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienie.
Negocjacje dotyczą wyłącznie tych elementów treści oferty, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.

Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. , Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji dachu budynku socjalnego przy boisku piłkarskim przy ul. Fiołkowej 26 w Gliwicach.
ZAKRES PRAC TERMOMODERNIZACYJNYCH:
1. Roboty rozbiórkowe:
- demontaż i utylizacja pokrycia papowego;
- demontaż i utylizacja instalacji odgromowej;
- częściowa rozbiórka wylewki cementowej, utylizacja;
- demontaż i utylizacja obróbek blacharskich.
2. Roboty pokrywcze:
- uzupełnienie wylewki cementowej;
- wykonanie pokrycia papowego – 2 warstwy papy termozgrzewalnej;
- wykonanie instalacji odgromowej;
- wykonanie obróbek blacharskich
UWAGA:

Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:- przedmiar robót,- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

Wszystkie ww. elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Wykonawca, który wygra postępowanie dostarczy Zamawiającemu uproszczony kosztorys ofertowy przed podpisaniem umowy.

Pozostałe warunki wykonania robót:

Zamawiający umożliwi Wykonawcy w czasie wykonywania prac odpłatne korzystanie z mediów.
Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną.
Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania placu budowy i doprowadzenia terenu wokół budynku do stanu pierwotnego (zastanego przed rozpoczęciem prac budowlanych) włącznie z odtworzeniem ewentualnie zniszczonych elementów zagospodarowania terenu.
Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej.
Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z opisem przedmiotu zamówienia oraz przedmiarami robót.
Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.

Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:

certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót,
protokoły z pomiarów i badań instalacji odgromowej,
dokumentację powykonawczą,
protokół przekazania odpadów (gruz, papa) na wysypisko śmieci,
oświadczenie kierownika robót.

W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:

Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy.
Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy.
Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.
Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek.
Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
Realizacji zamówienia poprzez osoby posiadające aktualne lekarskie badania wysokościowe oraz szkolenie BHP.
Wyposażenia osób realizujących prace budowlane w sprzęt do prac i sprzęt zabezpieczający przed upadkiem z dachu.
Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu.
Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym.

Rozwiązania równoważne:

Jeżeli Zamawiający w niniejszym SWZ wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza sie zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym.

Zastosowane przez wykonawcę rozwiązania równoważne muszą być co najmniej:

o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samy poziomie estetyki;
o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji przetargowej;
spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa i jakości;
posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do użytkowania (certyfikaty, deklaracje zgodności, itp.).

Zamawiający zaznacza, że ewentualne wskazania na urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego, stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia i nie maja na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Musi wykazać, że zastosowane rozwiązania równoważne zapewniają osiągnięcie oczekiwanej funkcjonalności technicznej całego układu będącego przedmiotem zamówienia. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z opisem systemu, zastosowaniem ilościowym urządzeń oraz schematem ideowym działania. Ponadto Wykonawca składając ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej, a zaoferowanie materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu.W przypadku, gdy w SWZ znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.*Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.** - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ

UWAGA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 2) ustawy Prawo zamówien publicznych.
Negocjacje ofert nie są obowiązkowe.
Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert: do trzech wykonawców.
Selekcja wykonawców nastąpi na podstawie kryterium oceny ofert określonego w rozdziale 20 niniejszej SWZ, co oznacza, ze w przypadku skorzystania z mozliwosci negocjacji, Zamawiający do negocjacji zaprosi trzech wykonawców, którzy zdobyli najwięcej punktów w kryterium oceny ofert.
Oferta ostateczna nie może przedstawiać warunków gorszych niż w pierwotnej ofercie. Dopuszczalne jest złozenie oferty ostatecznej z warunkami tożsamymi jak w ofercie złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienie.
Negocjacje dotyczą wyłącznie tych elementów treści oferty, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.

Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. , Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.