Ogłoszenie z dnia 2023-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00214585/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na stacji uzdatniania wody w Raszkowie o mocy 50 kW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: ZGK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250402733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jarocińska 19A
1.5.2.) Miejscowość: Raszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-440
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: (62) 734 35 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgkraszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkraszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7637941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na stacji uzdatniania wody w Raszkowie o mocy 50 kW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92d1b094-ef19-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00093276/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na stacji uzdatniania wody w Raszkowie o mocy 50 kW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214585
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej naziemnej na terenie stacji uzdatniania wody w Raszkowie o mocy od 49 do 50 kW.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Oferta winna obejmować
- dostawę kompletnej instalacji
- montaż
- uruchomienie
- przyłączenie instalacji do sieci energetycznej
-przygotowanie dokumentacji związanej z przyłączeniem do sieci dystrybucyjnej
Proponowane rozwiązania winny składać się elementów o wysokiej jakości oraz trwałości.
Wymagane parametry elementów instalacji:
Średnia produkcja roczna z 1kWp powyżej 1 000,00 kWh/kWp
Prognozowana produkcja roczna min. 53 000 kWh
Zapotrzebowanie energetyczne roczne 50000 kWh
Typ konstrukcji: Instalacja gruntowa - panele montowane pionowo, pochylenia 35 st. +/- 5 st.
Ukierunkowanie modułów PV południe
Wymagania dotyczące paneli oraz modułów fotowoltaicznych
1) Falownik.
Z uwagi na optymalizację kosztów, instalacja powinna opierać się na jednym falowniku centralnym, mogącym obsłużyć instalację o zainstalowanej mocy do 50kW, 3 fazowy.
Dopuszcza się zastosowanie dwóch falowników tego samego typu i producenta.
Zaleca się współczynnik przewymiarowania wejściowego prądu stałego na poziomie 75% oraz współczynnik przeciążenia wyjściowego prądu przemiennego do 99%. Producent falownika powinien posiadać autoryzowany serwis urządzeń na terenie Polski, posiadać moduł WiFi i oprogramowanie w języku polskim umożliwiające zdalny monitoring instalacji.
Gwarancja produktowa powinna obejmować okres minimum 12 lat.
Falownik zgodny z Kodeksem Sieci RfG lub normą 50549-1:2019
2) Panele fotowoltaiczne.
Moc jednostkowa paneli stosowanych do inwestycji powinna wynosić 450W. Powinny być to panele monokrystaliczne, o ograniczonym spadku mocy wskutek zwiększenia temperatury, a także posiadać ograniczenie wpływu zacienienia na poziom wytwarzanej energii elektrycznej z systemu fotowoltaicznego. Powinny też mieć wysoką tolerancję na obciążenia mechaniczne.
Gwarancja produktowa powinna obejmować minimum 20 lat, zaś gwarancja na wydajność liniową musi obejmować min. 20 lat z wydajnością na poziomie min. 80%. Panele muszą też posiadać stosowne certyfikaty zgodne z międzynarodowymi normami i standardami.
3) Zabezpieczenia i ochrona przeciwpożarowa.
Instalacja fotowoltaiczna powinna być odpowiednio zabezpieczona zarówno ze strony prądy stałego DC, jak i ze strony prądu zmiennego AC. Ponadto, powinno się zastosować odpowiednią instalację uziemiającą lub odgromową, zapewniając najwyższe bezpieczeństwo.
Instalacja musi ponadto zostać odpowiednio zabezpieczona pod kątem przeciwpożarowym, a także zostać skonsultowana z rzeczoznawcą ds. p.poż, czego potwierdzeniem ma być uzgodnienie instalacji i wydana przez rzeczoznawcę opinia. Następnie, instalacja musi zostać zgłoszona do odpowiedniego organu Państwowej Straży Pożarnej.
Instalacja winna posiadać ograniczniki przepięć akredytowane przez Polską Izbę Ubezpieczeń
Wykonawca po zakończeniu instalacji ma obowiązek przygotować dokumentację powykonawczą i wystąpić do dostawcy energii o przyłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci i instalację licznika dwukierunkowego.
Wymagania pozostałe:
Instalacja fotowoltaiczna powinna być odpowiednio zabezpieczona zarówno ze strony prądy stałego DC, jak i ze strony prądu zmiennego AC. Ponadto, powinno się zastosować odpowiednią instalację uziemiającą lub odgromową, zapewniając najwyższe bezpieczeństwo.
- okablowanie strony AC i DC z gwarancją min 20 lat
- złącza MC4 z gwarancja min 5 lat
- zabezpieczenia AC i DC z gwarancja min 5 lat
- ograniczniki przepięć z gwarancja 5 lat
- konfiguracja inwertera
- dokumentacja techniczna
- dostawa urządzeń
- opinia rzeczoznawcy p.poż.
- zgłoszenie instalacji do PSP
- montaż kabli w korytkach bez przekopu Ilość mb: ok 30
Wszystkie zakresy i okresy gwarancji, za wyjątkiem gwarancji i rękojmi na montaż instalacji muszą zostać wskazane w karcie gwarancyjnej, o której mowa w § 7 wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167034,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260496,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167034 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sunwise Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213902195
7.3.3) Ulica: Habdzin
7.3.4) Miejscowość: Konstancin Jeziorna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-520
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167034 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mąkolnie - etap I
- "Remont budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. gen. W. Sikorskiego w Tomaszowie Lubelskim"
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Juliana Tuwima w Drzonowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.