Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00156399/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja i przebudowa zdewastowanego tarasu pomiędzy hotelem Hilton a Światowit”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e527eac1-c8a9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rewitalizacja i przebudowa zdewastowanego tarasu pomiędzy hotelem Hilton a Światowit”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e527eac1-c8a9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044894/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Rewitalizacja i przebudowa zdewastowanego tarasu pomiędzy hotelem Hilton i Światowit
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156399
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 355121,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce zdewastowanego tarasu zlokalizowanego na działce o nr ewid. 355/18 i fragmencie działki o nr ewid. 355/43 w obrębie S-6 przy alei Jana Henryka Józewskiego w Łodzi oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie nawierzchni utwardzonych z elementami małej architektury na ww. działkach.
1.1. Zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze, rozbiórkę betonowego tarasu, chodników z płyt betonowych, rozbiórkę ścian, murków, filarów i kolumn z cegieł, rozbiórkę kamiennych schodów, prowadzenie ciągłego monitorowania drgań i dokonania oceny ich wpływu na budynki i budowle sąsiednie, wykonanie nowej nawierzchni z płytek betonowych, wykonanie schodów i obramowania murkami, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynku przy al. Kościuszki 74/78 w Łodzi co najmniej do głębokości wymiany konstrukcji nowej nawierzchni utwardzonej, wykonanie robót naprawczych, przebudów oraz zabezpieczeń w niezbędnym zakresie elewacji budynku przy Kościuszki 74/78, odtworzenie i założenie zieleni, zabezpieczenie skarp przed osypywaniem się, posadzenie krzewów, dostawę i montaż słupków blokujących wjazd, dostawę i instalację tablicy informującej o realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego, obsługę geodezyjną, w tym opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i roboty porządkowe. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją opracowaną przez: mgr inż. arch. Tomasza Wąsa i Demateria Dominika Andrzejewska – Wąs z siedzibą w Zgierzu ul. Musierowicza 4 oraz „Projektem instalacji tablicy informującej o realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego” opracowanym przez Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi.
1.2. Roboty budowlane obejmują:
- prace przygotowawcze,
- rozbiórkę betonowego tarasu, chodników z płyt betonowych,
- rozbiórkę ścian, murków, filarów i kolumn z cegieł,
- rozbiórkę kamiennych schodów,
- prowadzenie ciągłego monitorowania drgań i dokonania oceny ich wpływu na budynki i budowle sąsiednie. Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym plan działań zapobiegających powstawaniu uszkodzeń wywołanych drganiami. W przypadku ujawnienia uszkodzeń budynków i budowli sąsiednich wywołanych drganiami, Wykonawca sporządzi, uzgodni z Zamawiającym i wdroży program naprawczy,
- wykonanie nowej nawierzchni z płytek betonowych,
- wykonanie schodów i obramowania murkami,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynku przy al. Kościuszki 74/78 w Łodzi,
co najmniej do głębokości wymiany konstrukcji nowej nawierzchni utwardzonej. Jeżeli nowy poziom posadowienia może spowodować odsłonięcie się elewacji budynku lub innych elementów należy wziąć pod uwagę wykonanie robót naprawczych, przebudów oraz zabezpieczeń w niezbędnym zakresie oraz zabezpieczeń przewidzianych w dokumentacji po rozbiórce murków od tarasu,
- dostosowanie rzędnych terenu zieleni do projektowanego zagospodarowania,
- założenie zieleni wraz z rekultywacją trawników,
- posadzenie krzewów,
- zabezpieczenie skarp przed osypywaniem się, w tym osypywaniem się rozścielonej kory,
- dostawę i montaż słupków blokujących wjazd,
- dostawę i instalację tablicy informującej o realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego,
- prace porządkowe,
- obsługę geodezyjną, w tym opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą inwentaryzacyjną oraz dokumentacją powykonawczą,
- wykonanie zestawienia środków trwałych powstałych podczas realizacji inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928460-0 - Słupki drogowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71351910-5 - Usługi geologiczne
71352000-0 - Usługi badania podłoża
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Budowlana Dominik Zalasa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8311532631
7.3.3) Ulica: Wrzeszczewice Skrejnia 7a
7.3.4) Miejscowość: Łask
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INŻYNIERIA BUDOWLANA Dominik Zalasa
jakie przetargi wygrała firma
INŻYNIERIA BUDOWLANA Dominik Zalasa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- ZP/10/2024 - Wynajem mobilnego rozdrabniacza
- ZP 11/24 Dostawa leków
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Słupki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.