eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "Rewitalizacja i przebudowa zdewastowanego tarasu pomiędzy hotelem Hilton a Światowit"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja i przebudowa zdewastowanego tarasu pomiędzy hotelem Hilton a Światowit”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e527eac1-c8a9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja i przebudowa zdewastowanego tarasu pomiędzy hotelem Hilton a Światowit”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e527eac1-c8a9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044894/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Rewitalizacja i przebudowa zdewastowanego tarasu pomiędzy hotelem Hilton i Światowit

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156399

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 355121,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce zdewastowanego tarasu zlokalizowanego na działce o nr ewid. 355/18 i fragmencie działki o nr ewid. 355/43 w obrębie S-6 przy alei Jana Henryka Józewskiego w Łodzi oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie nawierzchni utwardzonych z elementami małej architektury na ww. działkach.
1.1. Zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze, rozbiórkę betonowego tarasu, chodników z płyt betonowych, rozbiórkę ścian, murków, filarów i kolumn z cegieł, rozbiórkę kamiennych schodów, prowadzenie ciągłego monitorowania drgań i dokonania oceny ich wpływu na budynki i budowle sąsiednie, wykonanie nowej nawierzchni z płytek betonowych, wykonanie schodów i obramowania murkami, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynku przy al. Kościuszki 74/78 w Łodzi co najmniej do głębokości wymiany konstrukcji nowej nawierzchni utwardzonej, wykonanie robót naprawczych, przebudów oraz zabezpieczeń w niezbędnym zakresie elewacji budynku przy Kościuszki 74/78, odtworzenie i założenie zieleni, zabezpieczenie skarp przed osypywaniem się, posadzenie krzewów, dostawę i montaż słupków blokujących wjazd, dostawę i instalację tablicy informującej o realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego, obsługę geodezyjną, w tym opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i roboty porządkowe. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją opracowaną przez: mgr inż. arch. Tomasza Wąsa i Demateria Dominika Andrzejewska – Wąs z siedzibą w Zgierzu ul. Musierowicza 4 oraz „Projektem instalacji tablicy informującej o realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego” opracowanym przez Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi.
1.2. Roboty budowlane obejmują:
- prace przygotowawcze,
- rozbiórkę betonowego tarasu, chodników z płyt betonowych,
- rozbiórkę ścian, murków, filarów i kolumn z cegieł,
- rozbiórkę kamiennych schodów,
- prowadzenie ciągłego monitorowania drgań i dokonania oceny ich wpływu na budynki i budowle sąsiednie. Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym plan działań zapobiegających powstawaniu uszkodzeń wywołanych drganiami. W przypadku ujawnienia uszkodzeń budynków i budowli sąsiednich wywołanych drganiami, Wykonawca sporządzi, uzgodni z Zamawiającym i wdroży program naprawczy,
- wykonanie nowej nawierzchni z płytek betonowych,
- wykonanie schodów i obramowania murkami,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynku przy al. Kościuszki 74/78 w Łodzi,
co najmniej do głębokości wymiany konstrukcji nowej nawierzchni utwardzonej. Jeżeli nowy poziom posadowienia może spowodować odsłonięcie się elewacji budynku lub innych elementów należy wziąć pod uwagę wykonanie robót naprawczych, przebudów oraz zabezpieczeń w niezbędnym zakresie oraz zabezpieczeń przewidzianych w dokumentacji po rozbiórce murków od tarasu,
- dostosowanie rzędnych terenu zieleni do projektowanego zagospodarowania,
- założenie zieleni wraz z rekultywacją trawników,
- posadzenie krzewów,
- zabezpieczenie skarp przed osypywaniem się, w tym osypywaniem się rozścielonej kory,
- dostawę i montaż słupków blokujących wjazd,
- dostawę i instalację tablicy informującej o realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego,
- prace porządkowe,
- obsługę geodezyjną, w tym opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą inwentaryzacyjną oraz dokumentacją powykonawczą,
- wykonanie zestawienia środków trwałych powstałych podczas realizacji inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928460-0 - Słupki drogowe

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71351910-5 - Usługi geologiczne

71352000-0 - Usługi badania podłoża

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Budowlana Dominik Zalasa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8311532631

7.3.3) Ulica: Wrzeszczewice Skrejnia 7a

7.3.4) Miejscowość: Łask

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.