eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-Zdrój › Kompleksowe zimowe utrzymanie na terenie miasta Rabka-Zdrój oraz zimowe utrzymanie przejezdności na terenie Sołectw Chabówka, Ponice i Rdzawka w sezonie zimowym 2021-2022



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe zimowe utrzymanie na terenie miasta Rabka-Zdrój oraz zimowe utrzymanie przejezdności na terenie Sołectw Chabówka, Ponice i Rdzawka w sezonie zimowym 2021-2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rabka-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rabka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2704e312-3c98-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe zimowe utrzymanie na terenie miasta Rabka-Zdrój oraz zimowe utrzymanie przejezdności na terenie Sołectw Chabówka, Ponice i Rdzawka w sezonie zimowym 2021-2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2704e312-3c98-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002276/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Zimowe utrzymanie przejezdności na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w sezonie zimowym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255267/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.354.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 876535,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Zimowe utrzymanie dróg, poboczy oraz zatok autobusowych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój,
Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje utrzymanie dróg, poboczy oraz zatok autobusowych na terenie miasta Rabka-Zdrój oraz pozimowe ich sprzątanie.
Na terenie miasta Rabka-Zdrój przewiduje się około 85 km terenów objętych zimowym utrzymaniem.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
- przygotowania materiału i sprzętu do zwalczania i likwidowania śliskości,
- mechaniczne usuwanie zalegającego śniegu, gołoledzi, lodowicy lub błota pośniegowego pługopiaskarką lub solarką z pługiem,
- usuwanie śliskości zimowej i uszorstnienie poprzez mechaniczne posypanie mieszanką solno-piaskową 50% lub solą drogową,
- prowadzenie dyżurów dyspozytorskich.
- monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni na obsługiwanych trasach
i przekazywanie bieżących informacji Zamawiającemu o występujących zjawiskach,
- prowadzenie dyżurów dyspozytorskich,
- pozimowe sprzątanie wraz z myciem.

Szczegółowy wykaz terenów zimowego utrzymania dla części I stanowi załącznik do Opisu Przedmiotu Zamówienia „Wykaz dróg, poboczy oraz zatok autobusowych na terenie miasta i gminy Rabka – Zdrój”

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 230511,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Zimowe utrzymanie chodników oraz ciągów pieszych na terenie miasta
i gminy Rabka-Zdrój.
Przedmiot zamówienia dla części II obejmuje utrzymanie chodników, ciągów pieszych na terenie miasta Rabka-Zdrój oraz pozimowe ich sprzątanie.
Na terenie miasta Rabka-Zdrój przewiduje się około 35 km terenów objętych zimowym utrzymaniem.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
- przygotowanie materiałów i sprzętu do zwalczania i likwidowania śliskości,
- mechaniczne usuwanie zalegającego śniegu, gołoledzi, lodowicy lub błota pośniegowego pługopiaskarką lub solarką z pługiem,
- usuwanie śliskości zimowej i uszorstnienie poprzez mechaniczne posypanie mieszanką solno-piaskową 50% lub solą drogową,
- monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni na obsługiwanych trasach i przekazywanie bieżących informacji Zamawiającemu o występujących zjawiskach,
- prowadzenie dyżurów dyspozytorskich,
- w ramach zadania należy odśnieżać ławki znajdujące się na terenie objętym umową.
- pozimowe sprzątanie wraz z myciem.

Szczegółowy wykaz terenów zimowego utrzymania dla części II stanowi załącznik do Opisu Przedmiotu Zamówienia „Wykaz chodników oraz ciągów pieszych na terenie miasta Rabka – Zdrój”

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 267000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III „Zimowe utrzymanie przejezdności na terenie DZIELNICY SŁONE”
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie na terenie Dzielnicy Słone
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Część III
Na terenie Dzielnicy Słone przewiduje się około 15 km terenów objętych zimowym utrzymaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 117555,56 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: „Zimowe utrzymanie przejezdności na terenie DZIELNICY ZARYTE”
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie na terenie Dzielnicy Zaryte.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Część IV
Na terenie Dzielnicy Zaryte przewiduje się około 10 km terenów objętych zimowym utrzymaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 44347,33 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: „Zimowe utrzymanie na terenie SOŁECTWA PONICE”
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i utrzymanie przejezdności dróg na terenie Sołectwa Ponice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Część V
Na terenie Sołectwa Ponice przewiduje się około 12 km terenów objętych zimowym utrzymaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 82212,26 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI: „Zimowe utrzymanie na terenie SOŁECTWA RDZAWKA”
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i utrzymanie przejezdności dróg na terenie Sołectwa Rdzawka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Część VI
Na terenie Sołectwa Rdzawka przewiduje się około 16 km terenów objętych zimowym utrzymaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 79475,85 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII: „Zimowe utrzymanie przejezdności na terenie SOŁECTWA CHABÓWKA”
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i utrzymanie przejezdności na terenie Sołectwa Chabówka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Część VII
Na terenie Sołectwa Chabówka przewiduje się około 16 km terenów objętych zimowym utrzymaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 55433,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, która nie została opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Tym samym, jeżeli wykonawca nie złożył w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, to czynność ta, to jest złożenie oferty – jako zastrzeżona pod rygorem nieważności – jest zgodnie z art. 73 k.c. nieważna. Jeśli czynność złożenia oferty jest nieważna, należy stwierdzić iż w takiej sytuacji oferty nie ma, gdyż nie została w sposób skuteczny złożona.
W związku z powyższym oferta zostaje odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp., gdyż jest ona nieważna na podstawie odrębnych przepisów, to jest na mocy art. 73 k.c.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.