eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Naprawy oraz naprawy awaryjne dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Połczyn w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawy oraz naprawy awaryjne dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Połczyn w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO POŁCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044281

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szczecinecka 12

1.5.2.) Miejscowość: Połczyn-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: polczyn@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polczyn.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/polczyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna Lasów Państwowych nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawy oraz naprawy awaryjne dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Połczyn w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06f0abe1-e0ae-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00173068/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Połczyn w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186629/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1039811,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych mających na celu utrzymanie drogowej infrastruktury leśnej na terenie Nadleśnictwa w 2022 roku poprzez: bieżące naprawy oraz naprawy awaryjne dróg leśnych i dojazdów pożarowych.
Miejsce realizacji zamówienia: wybrane drogi na obszarze administracyjnym Nadleśnictwa Połczyn.
Maksymalna, szacowana długość dróg leśnych, na których planowane jest wykonanie robót polegających na naprawach bądź naprawach awaryjnych w 2022 roku wynosi 5.000,00 mb, z zastrzeżeniem postanowień pkt 3.3.12 SWZ.
Zamawiający zastrzega, że ilości prac wskazanych w przedmiarze robót oraz ślepym kosztorysie ofertowym są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty.
Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych w kosztorysie ofertowym. Ilości wykonanych robót w trakcie obowiązywania umowy mogą, dla poszczególnych pozycji, różnić się ilościowo od wartości podanych w kosztorysie ofertowym każdorazowo w zależności od zakresu zlecenia.
Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz w oparciu o rysunki wykonawcze oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Wykonawca obowiązany jest wykonać wszystkie prace zgodnie ze STWiORB, stanowiącą załącznik do SWZ, opisem przedmiotu zamówienia, a także zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz normami. Podstawą wyceny oferty jest STWiORB oraz opis przedmiotu zamówienia z przedmiarem robót oraz ślepym kosztorysem ofertowym. W przypadku wątpliwości związanych z przedmiotem zamówienia, Wykonawca obowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego celem wyjaśnienia treści SWZ.
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych przez przedstawicieli Zamawiającego („Zlecenie”). Naprawy będą każdorazowo zlecane i rozliczane w oparciu o kalkulację sporządzoną na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie oraz ilości wykonanych w ramach danego Zlecenia robót.

Zakres robót będzie wynikał z określonych dla każdej naprawy potrzeb i będzie określony w zleceniu wg stanowiących załącznik do specyfikacji wariantów prowadzenia robót (schematy przekrojów poprzecznych dróg) i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących dokumentach stanowiących załącznik nr 1 do SWZ:
- przedmiar robót,
- ślepy kosztorys ofertowy,
- rysunki wykonawcze – 9 szt.
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Zakres prac obejmuje naprawy i naprawy awaryjne polegające w szczególności na:
• mechanicznym karczowaniu pni,
• profilowaniu i zagęszczaniu mechanicznym podłoża, w tym likwidacji kolein, nierówności
i nieprzejezdnych dziur czy wyprofilowania powierzchni
• naprawie warstwy odsączającej grubości 10 cm po zagęszczeniu
• naprawie warstwy destruktem betonowym 0-63 mm, gr. 8 cm po zagęszczeniu,
• naprawie warstwy podbudowy destruktem betonowym 0-63 mm, gr. 15 cm po zagęszczeniu,
• naprawie warstwy nawierzchni tłuczniem kamiennym, gr. 7 cm po zagęszczeniu
• doziarnieniu nawierzchni mieszanką kruszywa łamanego 0-31,5 mm w ilości 4cm/m2
• uzupełnieniu pobocza gruntem rodzimym,
• naprawie przepustów wraz z wymianą zniszczonych elementów (kręgów, przyczółków),
• udrożnieniu odpływu (rowu) lub oczyszczenie dołów chłonnych,
• wymianie uszkodzonych i regulacji istniejących płyt typu IOMB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1278819,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1278819,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1278819,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRAMPE - REDŁO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6720006436

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Redło 97

7.3.5) Kod pocztowy: 78-325

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1278819,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 PZP jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący roboty analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub niektóre z robót opisanych
w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214. ust. 1 pkt. 7) PZP. w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat o dnia udzielenia zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.