Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00183116/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury rekreacyjno - turystycznej na terenie Gminy Więcbork
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIĘCBORK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 22
1.5.2.) Miejscowość: Więcbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3897207
1.5.8.) Numer faksu: 52 3897212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@wiecbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury rekreacyjno - turystycznej na terenie Gminy Więcbork2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3789eb95-dccb-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022954/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej na terenie Gminy Więcbork
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Budowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej na terenie Gminy Więcbork” współfinansowany jest w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183116/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SB.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 555968,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Zamówienia: Budowa placu zabaw w Więcborku i Borzyszkowie oraz przebudowa placu zabaw w SypniewieW zakres Części 1 Zamówienia wchodzi:
1) Budowa placu zabaw przy ul. Al. 600 lecia w Więcborku.
Lokalizacja inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia: dz. nr ew. 24/2, obręb 0002 Więcbork. Inwestycja prowadzona będzie na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę do Starosty Sępoleńskiego dnia 21.06.2019 r.
Przedmiotem zadania są roboty budowlane polegające na montażu nowych urządzeń zabawowych, małej architektury oraz wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z gumowego granulatu wylewanego (pow. 165,00m2) i piasku (pow. 165,00m2). Całość obramowana obrzeżami chodnikowymi betonowymi.
2) Przebudowa placu zabaw w miejscowości Sypniewo. Lokalizacja inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia: dz. nr ew. 224/3, obręb 0014 Sypniewo. Inwestycja prowadzona będzie na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę do Starosty Sępoleńskiego dnia 09.01.2020 r.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu nowych urządzeń zabawowych, małej architektury oraz wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z piasku (pow. 165,00m2). Całość obramowana obrzeżami chodnikowymi betonowymi.
3) Budowa placu zabaw w Borzyszkowie. Lokalizacja inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia: dz. nr ew. 3/1, obręb 0001 Borzyszkowo. Inwestycja prowadzona będzie na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę do Starosty Sępoleńskiego dnia 21.06.2019 r. (Budowa ogólnodostępnego miejsca rekreacji w miejscowości Borzyszkowo).
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu nowych urządzeń zabawowych oraz małej architektury. Nawierzchnia bezpieczna piaskowa zostanie wykonana we własnym zakresie przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis Części 1 Zamówienia oraz sposób jej realizacji zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 302800,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Zamówienia: Budowa siłowni zewnętrznej w BorzyszkowieW zakres Części 2 Zamówienia wchodzi budowa siłowni zewnętrznej w Borzyszkowie. Lokalizacja inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia: dz. nr ew. 3/1, obręb 0001 Borzyszkowo. Inwestycja prowadzona będzie na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę do Starosty Sępoleńskiego dnia 21.06.2019 r. (Budowa ogólnodostępnego miejsca rekreacji w miejscowości Borzyszkowo).
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu nowych napowietrznych urządzeń siłowych – 4 kpl. podwójnych zestawów do ćwiczeń montowanych na pylonie.
Szczegółowy opis Części 2 Zamówienia oraz sposób jej realizacji zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 19950,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Zamówienia: Budowa wiaty wraz z utwardzeniem terenu oraz montażem ogrodzenia w BorzyszkowieW zakres Części 3 Zamówienia wchodzi budowa wiaty wraz z utwardzeniem terenu oraz montażem ogrodzenia w Borzyszkowie. Lokalizacja inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia: dz. nr ew. 3/1, obręb 0001 Borzyszkowo. Inwestycja prowadzona będzie na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę do Starosty Sępoleńskiego dnia 21.06.2019 r. (Budowa ogólnodostępnego miejsca rekreacji w miejscowości Borzyszkowo).
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
1) Wykonaniu utwardzenia terenu z kostki betonowej gr. 6cm na podbudowie i w obramowaniu
z obrzeży chodnikowych o łącznej pow. 85,00m2;
2) Budowie wiaty drewnianej na planie sześciokąta o pow. 35m2. Wiata wyposażona w ławki drewniane – 5szt. i stoły drewniane – 5szt.;
3) Montażu ogrodzenia panelowego systemowego o długości całkowitej 103,00m, w tym furtka
i brama wjazdowa. Ogrodzenie o wysokości 1,2m z min. 2 przetłoczniami na cokoliku betonowym prefabrykowanym.
Szczegółowy opis Części 3 Zamówienia oraz sposób jej realizacji zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 94610,99 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Zamówienia: Budowa budynku gospodarczego z wiatą we wsi ZgniłkaW zakres Części 4 Zamówienia wchodzi budowa budynku gospodarczego z wiatą we wsi Zgniłka. Lokalizacja inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia: dz. nr ew. 9, obręb 0020 Zgniłka. Inwestycja prowadzona będzie na podstawie Decyzji nr 6740.134.2019 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenie na budowę z dnia 13.06.2019 r. wydanej przez Starostę Sępoleńskiego.
W skład zadania wchodzą roboty branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz teletechnicznej.
Charakterystyczne parametry techniczne budynku oraz zakres robót budowlanych:
1) obiekt – jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, dach – dwuspadowy, pokrycie – blachodachówka modułowa,
2) powierzchnia zabudowy – 76,58m2,
3) powierzchnia użytkowa całkowita – 66,39m2,
4) kubatura brutto – 320,00m3,
5) wysokość od punktu zerowego budynku – 4,70m,
6) powierzchnia użytkowa pomieszczenia gospodarczego – 23,39m2,
7) powierzchnia użytkowa wiaty – 43,00m2,
8) proj. miejsca postojowe – kruszywo łamane,
9) proj. ogrodzenie – drewniane sztachetowe,
10) proj. zjazd – kruszywo łamane,
11) proj. zieleń – trawa,
12) proj. chodnik – kostka betonowa,
13) proj. przebudowa przyłącza telekomunikacyjnego,
14) proj. instalacja elektryczna wewnętrzna oraz zewnętrzna kablowa WLZ,
15) proj. instalacja odgromowa.
Szczegółowy opis Części 4 Zamówienia oraz sposób jej realizacji zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45442100-8 - Roboty malarskie
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.5.) Wartość części: 138607,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEELCORE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922313490
7.3.3) Ulica: Kolaniki
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
specjalistyczne roboty budowlane związane z pracami ziemnymi, brukarskimi i zieleniarskimi
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19163,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23812,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19163,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIT PARK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562310727
7.3.3) Ulica: Turkusowa
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIT PARK SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FIT PARK SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19163,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Murarskich Jarosław Kołodziejski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611148622
7.3.4) Miejscowość: Cekcynek
7.3.5) Kod pocztowy: 89-511
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Murarskich Jarosław Kołodziejski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Murarskich Jarosław Kołodziejski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Murarskich Jarosław Kołodziejski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611148622
7.3.4) Miejscowość: Cekcynek
7.3.5) Kod pocztowy: 89-511
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
konstrukcja drewniana
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Murarskich Jarosław Kołodziejski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Murarskich Jarosław Kołodziejski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.