eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › Dostawa i montaż wind schodowych na potrzeby budynków Szkoły Podstawowej nr 2 w Lwówku Śląskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wind schodowych na potrzeby budynków Szkoły Podstawowej nr 2 w Lwówku Śląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Lwówek Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 25A

1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lwowekslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/lwowekslaski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wind schodowych na potrzeby budynków Szkoły Podstawowej nr 2 w Lwówku Śląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a677afa3-0509-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252490

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.31.2023.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wind schodowych dla 3 budynków Szkoły Podstawowej nr 2
w Lwówku Śląskim w związku z realizacją termomodernizacji budynków tych budynków w ramach projektu pn. „Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miejskiej Lubań, Gminy Gromadka, Gminy i Miasta Lwówek Śląski oraz Powiatu Lwóweckiego”. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie projektu wykonawczego (tj. projekt producenta wind) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie rejestracji i pozwolenia na użytkowanie platform w UDT.
Zamawiający informuje, że w budynkach A i B aktualnie trwają roboty, zaś w budynku C roboty te będą realizowane równolegle z montażem wind. Z tej przyczyny Zamawiający wymaga, aby czynności związane
z montażem wind jak również sam montaż Wykonawca skoordynował z robotami trwającymi w budynkach.
W tym celu Zamawiający zorganizuje w razie potrzeby spotkanie pomiędzy uczestnikami robót i dostaw.
UWAGA!
Ze względu na fakt, iż obiekty będą funkcjonowały w czasie wykonywania prac zgodnie ze swoim przeznaczeniem Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji powierzonego mu zadania na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym harmonogram prac i go aktualizować.
Prace montażowe należy prowadzić tak, aby nie zakłócać prawidłowego funkcjonowania obiektów.
Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej:
Umowa o dofinansowanie projektu „Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miejskiej Lubań, Gminy Gromadka, Gminy i Miasta Lwówek Śląski oraz Powiatu Lwóweckiego” Nr RPDS.03.03.01-02-0010/21-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020
1.1. Budynek A Szkoły Podstawowej nr 2 w Lwówku Śląskim:
Dostawa i montaż wind schodowych w istniejącej klatce schodowej. Należy wykonać:
- Demontaż istniejącej balustrady,
- Montaż nowej balustrady schodowej stalowej z poręczą stanowiącą tor napędu windy schodowej,
- Należy dokonać montażu windy schodowej,
- Należy wykonać przyłączenie zasilania z istniejącej tablicy rozdzielczej obiektu,
- Należy dokonać uruchomienia urządzenia i przygotowania do użytkowania.
W budynku A należy zamontować 2 windy schodowe wewnętrzne:
1: winda schodowa tor parter-piętro:
- dostawa i montaż prefabrykowanej windy schodowej z szyną zgodnie z dokumentacją projektową – 1 kpl.,
- montaż instalacji zasilającej i rozruch urządzenia,
2: winda schodowa tor sala gimnastyczna:
- dostawa i montaż prefabrykowanej windy schodowej z szyną zgodnie z dokumentacją projektową – 1 kpl.,
- montaż instalacji zasilającej i rozruch urządzenia – 1 kpl.
1.2. Budynek B Szkoły Podstawowej nr 2 w Lwówku Śląskim:
Dostawa i montaż wind schodowych w istniejącej klatce schodowej. Należy wykonać:
- Demontaż istniejącej balustrady,
- Montaż nowej balustrady schodowej stalowej z poręczą stanowiącą tor napędu windy schodowej,
- Należy dokonać montażu windy schodowej,
- Należy wykonać przyłączenie zasilania z istniejącej tablicy rozdzielczej obiektu,
- Należy dokonać uruchomienia urządzenia i przygotowania do użytkowania.
Dostawa i montaż windy schodowej zewnętrznej na wejściu głównym do budynku. Należy wykonać:
- Należy dokonać montażu windy schodowej na istniejącej poręczy,
- Należy wykonać przyłączenie zasilania z istniejącej tablicy rozdzielczej obiektu,
- Należy dokonać uruchomienia urządzenia i przygotowania do użytkowania.
W budynku B należy zamontować 3 windy schodowe (2 wewnętrzne i 1 zewnętrzna):
1: winda schodowa tor parter-piętro:
- dostawa i montaż prefabrykowanej windy schodowej z szyną zgodnie z dokumentacją projektową – 1 kpl.
- montaż instalacji zasilającej i rozruch urządzenia,
2: winda schodowa tor piętro (dodatkowe schody):
- dostawa i montaż prefabrykowanej windy schodowej z szyną zgodnie z dokumentacją projektową – 1 kpl.
- montaż instalacji zasilającej i rozruch urządzenia – 1 kpl.
3: winda schodowa zewnętrzna na wejściu głównym do budynku:
- dostawa i montaż prefabrykowanej windy schodowej z szyną zamiast zaprojektowanej pochylni dla niepełnosprawnych (ze względu na warunki terenowe niemożliwe okazało się wykonanie pochylni, w związku z czym w miejsce to należy zamontować windę schodową zewnętrzną – w załączeniu dokumentacja fotograficzna wejścia do budynku) – 1 kpl.
- montaż instalacji zasilającej i rozruch urządzenia.
1.3. Budynek C Szkoły Podstawowej nr 2 w Lwówku Śląskim:
Dostawa i montaż wind schodowych w istniejącej klatce schodowej. Należy wykonać:
- Demontaż istniejącej balustrady,
- Montaż nowej balustrady schodowej stalowej z poręczą stanowiącą tor napędu windy schodowej,
- Należy dokonać montażu windy schodowej,
- Należy wykonać przyłączenie zasilania z istniejącej tablicy rozdzielczej obiektu,
- Należy dokonać uruchomienia urządzenia i przygotowania do użytkowania.
W budynku C należy zamontować 2 windy schodowe wewnętrzne:
1: winda schodowa tor parter-piętro:
- dostawa i montaż prefabrykowanej windy schodowej z szyną zgodnie z dokumentacją projektową – 1 kpl.
- montaż instalacji zasilającej i rozruch urządzenia,
- wózek windy winien być zaparkowany na ostatniej kondygnacji dla uniknięcia konfliktu wózka z drzwiami do magazynku na poziomie parteru, wózek usytuować równolegle do kierunku wchodzenia co będzie się wiązało z zakrzywieniem toru,
2: winda schodowa tor piętro:
- dostawa i montaż prefabrykowanej windy schodowej z szyną zgodnie z dokumentacją projektową – 1 kpl.
- montaż instalacji zasilającej i rozruch urządzenia – 1 kpl.
1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie prace towarzyszące takie jak:
- utylizacja zdemontowanych balustrad,
- wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej,
- ewentualna rozbudowa lub przebudowa tablic rozdzielczych,
- wykonanie bruzd czy ich zaprawianie wraz z wykonaniem powłoki malarskiej na potrzeby ułożenia instalacji elektrycznej,
- naprawa biegów i podestów po zdemontowaniu balustrad i zamontowaniu kompletnych wind schodowych,
- przywrócenie przestrzeni, w których będą wykonywane roboty budowlane, do stanu pierwotnego.
Poza usługami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone
w załączniku nr 7 do SWZ - Istotne postanowienia umowy.
2. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
2.1. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z treścią Specyfikacji Warunków Umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zamówienia, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji.
2.2. Wykonawca powinien w ofercie wycenić wszystkie czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
2.3. Zakres dostaw oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także ponoszenie kosztów związanych z transportem i zabezpieczeniem przedmiotu umowy.
UWAGA!!!
Szczegółowe rozpoznanie tematu w zakresie przygotowania oferty leży po stronie Wykonawców, Wykonawca
w ofercie winien przewidzieć i skalkulować wszystkie niezbędne czynności niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U.2022.1710 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W niniejszym postępowaniu wpłynęły 3 oferty, cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449196 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 863460 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.