Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00200497/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
- 2023/BZP 00207745/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia zajęć z kursu specjalistycznego „Leczenie ran dla pielęgniarek”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rybacka 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-204
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 00 778
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pum_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia zajęć z kursu specjalistycznego „Leczenie ran dla pielęgniarek”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d370e64-e5b0-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Absolwenta (PRA) Kierunku Pielęgniarstwo i Położnictwo Studiów Stacjonarnych I Stopnia Wydziału Nauk o Zdrowiu na lata 2018 – 2023 (PRA). Program został stworzony w ramach projektu „Wdrożenie i realizacja programu rozwojowego dla studentów pielęgniarstwa i położnictwa Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie,” POWR.05.05.00-00-0007/18-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200497
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-240/12/US/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48040,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 - ZAJĘCIA TEORETYCZNE (WYKŁADY) - Moduł II - Zakażenia ran.2) Kursem objętych jest maksymalnie 14 absolwentów kierunku pielęgniarstwa.
3) Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z aktualnym programem kursu specjalistycznego „Leczenie ran dla pielęgniarek” opracowanym przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych i zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia.
4) Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 990,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 2 - ZAJĘCIA TEORETYCZNE (ĆWICZENIA) - Moduł II - Zakażenia ran.2) Kursem objętych jest maksymalnie 14 absolwentów kierunku pielęgniarstwa.
3) Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z aktualnym programem kursu specjalistycznego „Leczenie ran dla pielęgniarek” opracowanym przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych i zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia.
4) Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 1320,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 3 - ZAJĘCIA TEORETYCZNE (WYKŁADY) - Moduł III - Odleżyny i rany nowotworowe.2) Kursem objętych jest maksymalnie 14 absolwentów kierunku pielęgniarstwa.
3) Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z aktualnym programem kursu specjalistycznego „Leczenie ran dla pielęgniarek” opracowanym przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych i zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia.
4) Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 1190,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 4 - ZAJĘCIA TEORETYCZNE (ĆWICZENIA ), Moduł III - Odleżyny i rany nowotworowe.2) Kursem objętych jest maksymalnie 14 absolwentów kierunku pielęgniarstwa.
3) Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z aktualnym programem kursu specjalistycznego „Leczenie ran dla pielęgniarek” opracowanym przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych i zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia.
4) Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 1020,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 5 - ZAJĘCIA TEORETYCZNE (WYKŁADY), Moduł IV - Oparzenia, odmrożenia, rana urazowa powikłana.2) Kursem objętych jest maksymalnie 14 absolwentów kierunku pielęgniarstwa.
3) Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z aktualnym programem kursu specjalistycznego „Leczenie ran dla pielęgniarek” opracowanym przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych i zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia.
4) Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 660,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 6 - ZAJĘCIA TEORETYCZNE (ĆWICZENIA ), Moduł IV - Oparzenia, odmrożenia, rana urazowa powikłana.2) Kursem objętych jest maksymalnie 14 absolwentów kierunku pielęgniarstwa.
3) Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z aktualnym programem kursu specjalistycznego „Leczenie ran dla pielęgniarek” opracowanym przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych i zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia.
4) Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 660,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 7 - ZAJĘCIA TEORETYCZNE ( ĆWICZENIA ), Moduł VI - Zespół stopy cukrzycowej.2) Kursem objętych jest maksymalnie 14 absolwentów kierunku pielęgniarstwa;
3) Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z aktualnym programem kursu specjalistycznego „Leczenie ran dla pielęgniarek” opracowanym przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych i zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia.
4) Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 1700,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Części 8 - STAŻ Moduł: Patofizjologia i leczenie ran.2) Kursem objętych jest maksymalnie 14 absolwentów kierunku pielęgniarstwa.
3) Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z aktualnym programem kursu specjalistycznego „Leczenie ran dla pielęgniarek” opracowanym przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych i zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia.
4) Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 5100,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Części 9 - STAŻ Moduł: Zakażenia ran.2) Kursem objętych jest maksymalnie 14 absolwentów kierunku pielęgniarstwa;
3) Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z aktualnym programem kursu specjalistycznego „Leczenie ran dla pielęgniarek” opracowanym przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych i zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia.
4) Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 5025,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Części 10 - STAŻ Moduł: Odleżyny i rany nowotworowe.2) Kursem objętych jest maksymalnie 14 absolwentów kierunku pielęgniarstwa;
3) Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z aktualnym programem kursu specjalistycznego „Leczenie ran dla pielęgniarek” opracowanym przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych i zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia.
4) Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 7650,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Części 11 - STAŻ Moduł: Oparzenia, odmrożenia, rana urazowa powikłana.2) Kursem objętych jest maksymalnie 14 absolwentów kierunku pielęgniarstwa;
3) Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z aktualnym programem kursu specjalistycznego „Leczenie ran dla pielęgniarek” opracowanym przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych i zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia.
4) Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 7425,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Części 12 - STAŻ Moduł: Owrzodzenia kończyn dolnych.2) Kursem objętych jest maksymalnie 14 absolwentów kierunku pielęgniarstwa.
3) Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z aktualnym programem kursu specjalistycznego „Leczenie ran dla pielęgniarek” opracowanym przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych i zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia.
4) Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 7650,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Części 13 - STAŻ Moduł: Zespół stopy cukrzycowej.2) Kursem objętych jest maksymalnie 14 absolwentów kierunku pielęgniarstwa;
3) Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z aktualnym programem kursu specjalistycznego „Leczenie ran dla pielęgniarek” opracowanym przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych i zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia.
4) Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7650,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1618,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8513096133
7.3.3) Ulica: Cztery Pory Roku 21/6
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-806
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2158,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8513096133
7.3.3) Ulica: Cztery Pory Roku 21/6
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-806
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1225,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1888,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1225,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8513096133
7.3.3) Ulica: Cztery Pory Roku 21/6
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-806
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1225,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1618,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8513096133
7.3.3) Ulica: Cztery Pory Roku 21/6
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-806
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1079,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Zdroje”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9551489094
7.3.3) Ulica: Mączna 4
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-780
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1079,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Zdroje”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9551489094
7.3.3) Ulica: Mączna 4
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-780
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części postępowania. W projekcie zaplanowano kwotę za 1 godzinę dydaktyczną prowadzenia zajęć, w wysokości 180,00 zł brutto, a Wykonawca zaoferował znacznie wyższą kwotę, tj. 269,82 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2698,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2698,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 2 PUM w Szczecinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9551908958
7.3.3) Ulica: Powstańców Wlkp. 72
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-111
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 2 PUM w Szczecinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9551908958
7.3.3) Ulica: Powstańców Wlkp. 72
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-111
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY NR 2 PUM W SZCZECINIE
jakie przetargi wygrała firma
UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY NR 2 PUM W SZCZECINIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Tadeusza Sokołowskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8522211119
7.3.3) Ulica: Unii Lubelskiej 1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-252
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY NR 2 PUM W SZCZECINIE
jakie przetargi wygrała firma
UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY NR 2 PUM W SZCZECINIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7425,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7425,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7425,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Zdroje”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9551489094
7.3.3) Ulica: Mączna 4
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-780
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7425,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 2 PUM w Szczecinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9551908958
7.3.3) Ulica: Powstańców Wlkp. 72
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-111
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Tadeusza Sokołowskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8522211119
7.3.3) Ulica: Unii Lubelskiej 1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-252
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY NR 2 PUM W SZCZECINIE
jakie przetargi wygrała firma
UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY NR 2 PUM W SZCZECINIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Dostawa odczynników diagnostycznych i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" w pakietach
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- Usługa organizacji wycieczek/atrakcji integracyjnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć dla dzieci z Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Raków
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz SOSW w Kalwarii Zebrzydowskiej.
- USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.