eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogóźno › "Roboty budowlane związane z utworzeniem Ośrodków wsparcia w Gminie Rogóźno: Dziennego Domu Senior+ w miejscowości Rogóźno i Klubu Senior+ w miejscowości Jamy"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane związane z utworzeniem Ośrodków wsparcia w Gminie Rogóźno: Dziennego Domu Senior+ w miejscowości Rogóźno i Klubu Senior+ w miejscowości Jamy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGÓŹNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rogóźno 91B

1.5.2.) Miejscowość: Rogóźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-318

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@rogozno.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane związane z utworzeniem Ośrodków wsparcia w Gminie Rogóźno: Dziennego Domu Senior+ w miejscowości Rogóźno i Klubu Senior+ w miejscowości Jamy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb4ac60d-2791-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016576/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Roboty budowlane związane z utworzeniem Ośrodków wsparcia w Gminie Rogóźno: Dziennego Domu Senior+ w miejscowości Rogóźno i Klubu Senior+ w miejscowości Jamy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225035/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPA.271.1.17.WPA-I.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 749000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych
z utworzeniem ośrodków wsparcia w Gminie Rogóźno: Dziennego Domu Senior+ w Rogóźnie i Klubu Senior+ w Jamach zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamówienie podzielone jest na dwie części, z których każda stanowi odrębne (niezależne) zadanie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2.2. Przedmiotem zamówienia jest:
Część 1. „Utworzenie Dziennego Domu Senior+ w miejscowości Rogóźno”.
Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową
i specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 6 do SWZ.
Część 2. „Utworzenie Klubu Senior+ w miejscowości Jamy”
Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową
i specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 7 do SWZ.
2.3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością oraz zgodnie z wymogami Prawa budowlanego z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony p.poż.
2.4. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do użycia materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych
i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych
w projektach.
2.5. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, świadectwa jakości).
2.6. Wykonawca jako wytwórca odpadów, odpowiedzialny jest za odzysk
i unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia.
2.7. Po wykonaniu robót Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dla Zamawiającego w formie papierowej (2 egz.) operatu kolaudacyjnego.
2.8. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarze robót wskazano znaki towarowe, patenty, pochodzenie itp. materiałów lub urządzeń, to mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w dokumentacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
2.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w skład którego wchodzi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdego obiektu oddzielnie stanowią załączniki nr 6 i 7 do SWZ.
2.10. Zamawiający wskazuje ponadto niektóre parametry, które należy uwzględnić przy doborze materiałów:
2.10.1. płytki na podłogę;
a. antypoślizgowość minimum R10
b. odporność na ścieranie klasa 5
c. rektyfikowane
d. rozmiar około 60x60 lub większe
2.10.2. płytki na ścianę;
a. rektyfikowane
b. lapatto lub błyszczące
c. rozmiar min. 30x60
2.10.3. farby;
a. lateksowe
b. zmywalne
c. o powierzchni odpornej na czyszczenie
d. półmat.
2.11. Wykonawca zobowiązany jest współpracować z projektantem, w kwestii doboru płytek, kolorów farb, armatury i ceramiki do łazienek i innych kwestii związanych z wizualizacją wykonywanych robót.
2.12. W sytuacji, gdy w dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie materiałów lub normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215221-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 749000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 749000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 749000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raf Bud Bis Andrzej Smoliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762309361

7.3.3) Ulica: Waryńskieho

7.3.4) Miejscowość: Radzyń Chełmiński

7.3.5) Kod pocztowy: 87-220

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 921270 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.