eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierza Wielka › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2021/2022 na terenie Gminy Kazimierza Wielka



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2021/2022
na terenie Gminy Kazimierza Wielka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAZIMIERZA WIELKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Kazimierza Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413521937

1.5.8.) Numer faksu: 413521956

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kazimierzawielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzawielka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.kazimierzawielka.biuletyn.net/?bip=1&cid=1138&bsc=N https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2021/2022
na terenie Gminy Kazimierza Wielka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7fd1e8e-3303-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003685/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2021/2022 na terenie Gminy Kazimierza Wielka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241798/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 230600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2021/2022 na terenie Gminy Kazimierza Wielka”.

1. Przedmiot zamówienia stanowi:
1. Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2021/2022 na terenie Gminy Kazimierza Wielka.
2. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na:
a) zimowym utrzymaniu dróg gminnych o łącznej długości 87,43 km
b) interwencyjnym usuwaniu śniegu (praca koparko - ładowarki):
• z innych terenów gminnych np. parkingi, place itp.
• w wyjątkowych sytuacjach z dróg gminnych wymienionych oraz niewymienionych w załączniku nr 7 i 8 do SIWZ w przypadku powstania zasp i zatorów śnieżnych o głębokości powyżej 50 cm
c) utrzymaniu gotowości sprzętu i maszyn wraz z obsługą, przewidzianych do zimowego utrzymania dróg.
3. Przewidywany zakres świadczonych usług w sezonie zimowym 2021/2022 wynosi:
a) odśnieżanie dróg gminnych w I kategorii odśnieżania - 600 km;
b) odśnieżanie dróg gminnych w II kategorii odśnieżania - 400 km;
c) zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych materiałem uszorstniającym z domieszką soli drogowej (min 10% soli) -1200 km;
d) interwencyjne usuwanie śniegu koparko – ładowarką - 60 godzin.
3.1. Szczegółowy zakres i opis elementów przedmiotu zamówienia o którym mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) wykaz dróg gminnych do zimowego utrzymania, który stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SWZ;
b) mapa sytuacyjna z lokalizacją dróg gminnych do zimowego utrzymania, która stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
3.2. Rozliczenie Wykonawcy za wykonane usługi będzie następowało wg cen jednostkowych niżej podanych pozycji określonych w ofercie tj.:
• cena za 1 km odśnieżanie dróg gminnych w I kategorii odśnieżania,
• cena za 1 km odśnieżanie dróg gminnych w II kategorii odśnieżania,
• cena za 1 km zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych materiałem uszorstniającym z domieszką soli drogowej
• cena za 1 godz. pracy koparko-ładowarki
Potwierdzenie faktycznej ilości odśnieżonych kilometrów dróg gminnych w poszczególnych kategoriach odśnieżania, zwalczania śliskości oraz godzin pracy sprzętu będzie się odbywać na podstawie dokumentów pracy sprzętu, potwierdzonych każdorazowo przez przedstawiciela Zamawiającego.
3.3. Zamawiający przeprowadza wyrywkową kontrolę standardu utrzymania zimowego dróg. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionych odstępstw od standardów ustalonych w umowie Wykonawca ponosi kary zgodnie z podpisaną umową.
3.4. Uwzględniając znaczenie komunikacyjne poszczególnych dróg oraz wartość natężenia ruchu ustalono następujące standardy utrzymania zimowego dróg :
a) I kategoria – (m.in. trasy przejazdu autobusów szkolnych, dojazdy do osób wymagających stałej opieki lekarskiej). Jezdnia odśnieżona na całej szerokości, posypana materiałem uszorstniającym z domieszką soli drogowej (min 10% soli) na łukach, wzniesieniach, skrzyżowaniach i przystankach autobusowych. Zakończenie prac polegających na odśnieżeniu i posypywaniu musi nastąpić nie później niż 8 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania na te prace przez Koordynatora.
b) II kategoria - Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Zakończenie prac polegających na odśnieżeniu musi nastąpić nie później niż 24 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania na te prace przez Koordynatora.
3.8 Każdorazowe rozpoczęcie usługi odśnieżania lub posypywania nastąpi wyłącznie na polecenie wyznaczonego Koordynatora lub innej upoważnionej osoby z Gminy Kazimierza Wielka.
3.5. Zamawiający wyznaczy pracownika, który będzie Koordynatorem realizacji przedmiotu zamówienia.
3.6. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia sprzętem, którego jest posiadaczem.
3.7. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia urządzeń znajdujących się w pasach drogowych powstałe w związku z wykonaniem przedmiotu umowy. Wykonawca niezwłocznie naprawi wszelkie powstałe uszkodzenia na własny koszt.
3.8. Koordynator w porozumieniu z Sołtysami poszczególnych sołectw będzie decydował o kolejności odśnieżania i zwalczania śliskości na drogach gminnych, mając na uwadze ważność drogi oraz ograniczenie do minimum zbędnych przejazdów sprzętu odśnieżającego.
3.9. W przypadku interwencyjnego usuwania śniegu z parkingów, placów itp. oraz dróg Wykonawca zgłasza Koordynatorowi godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy koparko-ładowarką.
3.10. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
3.11. Usługi wykonywane będą w dni robocze, niedziele i święta.
3.12. Materiały uszorstniające oraz sól drogową Wykonawca zakupi we własnym zakresie, a koszty zakupu wlicza w cenę realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia miejsc do składowania wyżej wymienionych materiałów. Materiały uszorstniające winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach /Dz. U. Nr 230, poz. 1960/.
3.13. Rozliczenie za wykonane prace objęte umową będą dokonywane miesięcznie według iloczynu stawek określonych w ofercie Wykonawcy oraz ilości faktycznie wykonanych poszczególnych rodzajów prac.
3.14. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia w pełnej gotowości do pracy
3.15. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3.16. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprzystąpienia lub niewywiązywania się z prawidłowej realizacji zamówienia, Zamawiający ma prawo zlecić odśnieżanie dróg innej jednostce, przy czym kosztami tego zlecenia będzie obciążony, oprócz kary umownej Wykonawca.
3.17. Wykonawca zapewnia odpowiedni sprzęt, w ilości umożliwiającej kompleksowe odśnieżanie i usuwanie śliskości na drogach gminnych nawet w przypadku wystąpienia bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych.

Wyżej wymienione ilości usług przewidywane do wykonania mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od warunków atmosferycznych jakie będą panowały w sezonie zimowym 2021/2022.”

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279504,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279504,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279504,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Melioracyjno - Kanalizacyjne Ryszard Staniszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 662-100-21-80

7.3.3) Ulica: Donatkowice 38

7.3.4) Miejscowość: Kazimierza Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 28-500

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279504,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.