Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00204689/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Królowej Bony w Warszawie w zakresie odwodnienia drogi na odcinku od ul. Bolesława Krzywoustego do ul. Przemysława II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Królowej Bony w Warszawie w zakresie odwodnienia drogi na odcinku od ul. Bolesława Krzywoustego do ul. Przemysława II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ab346bc-ed72-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00507047/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.37 Przedbudowa ulicy Królowej Bony w Warszawie w zakresie odwodnienia drogi na odcinku od ul. Bolesława Krzywoustego do ul. Przemysława II.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204689
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.16.2023.JSA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135193,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje:
Przebudowę ulicy Królowej Bony w Warszawie w zakresie odwodnienia drogi na odcinku od ul. Bolesława Krzywoustego do ul. Przemysława II.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- roboty w zakresie nawierzchni ulic (jezdnia, nawierzchnie utwardzone, krawężniki, , pobocza),
- roboty w zakresie odwodnienia (ściek przykrawężnikowy, zbiornik odparowujący (istniejący staw do rozbudowy), korytko, przykanaliki, wpusty kanalizacyjne),
- roboty w zakresie kształtowania zieleni (plantowanie, humusowanie, sadzenie krzewów),
- wykonanie ogrodzenia z siatki wokół zbiornika.
Przebudowa ulicy Królowej Bony w Warszawie w zakresie odwodnienia drogi na odcinku od ul. Bolesława Krzywoustego do ul. Przemysława II:
• wykonanie odtworzenia nawierzchni bitumicznej jezdni z MMA na podbudowie z kruszywa łamanego, wzmocnionej geosiatką, odtworzenie krawężników,
• rozbudowa zbiornika odparowującego wzmocnionego płytami betonowymi ażurowymi typu EKO, wykonanie ogrodzenia zbiornika z siatki w ramach na słupkach,
• wykonanie ścieku przykrawężnikowego, korytka odprowadzającego wodę, przykanalików, wpustów kanalizacyjnych,
• ukształtowanie terenów zielonych, wykonanie nasadzeń krzewów okrywających ogrodzenie zbiornika.
Warunki dotyczące organizacji ruchu:
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób w jak najmniejszym stopniu utrudniający ruch pieszy i kołowy. W czasie wykonywania prac Wykonawca dostarczy, zainstaluje
i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, znaki drogowe itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Koszt zabezpieczenia terenu prac oraz wykonania niezbędnych projektów czasowej organizacji ruchu nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenę umowną.
Dokumentacja powykonawcza będzie składać się z:
- projektów powykonawczych na których kierownik robót naniesie nieistotne zmiany i złoży na nich oświadczenie, że wykonał prace zgodnie z projektem, wiedzą techniczną, polskimi normami, warunkami technicznymi i ustawą prawo budowlane,
- dokumentów dopuszczających wyroby budowlane do stosowania w budownictwie w tym między innymi Deklaracje Właściwości Użytkowych, oceny techniczne, czy inne dokumenty wymagane przepisami prawa,
- dokumentacji powykonawczej, w tym zawierającej zgodnie z obowiązującymi przepisami geodezyjną inwentaryzację powykonawczą naniesioną na zasadniczą mapę miasta łącznie
z wniesieniem zmian w operacie ewidencji gruntów oraz ewidencji uzbrojenia terenu,
- przed wbudowaniem materiałów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Deklaracje Właściwości Użytkowych, oceny techniczne, czy inne dokumenty wymagane przepisami prawa, w celu akceptacji.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt
i odpowiedzialność, z nowych materiałów (wyrobów) budowlanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169740 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169740 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169740 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT-BRUK Bogdan Winnicki Zakład Infrastruktury Drogowej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371279756
7.3.3) Ulica: 1 Maja 28
7.3.4) Miejscowość: Teresin
7.3.5) Kod pocztowy: 96-515
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Infrastruktury Drogowej "BIT-BRUK" Bogdan Winnicki
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Infrastruktury Drogowej "BIT-BRUK" Bogdan Winnicki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
- "Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Górna Owczarnia"
- "Rozbudowa drogi gminnej na działce nr 456 w Dziwiszowie"
- Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.