eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarki › "Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w m. Lgota Mokrzesz w ramach przebudowy drogi powiatowej DP 3800 S wraz z kanalizacją deszczową"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w m. Lgota Mokrzesz w ramach przebudowy drogi powiatowej DP 3800 S wraz z kanalizacją deszczową”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151405866

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Myszkowska, 59

1.5.2.) Miejscowość: Żarki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-310

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343148304

1.5.8.) Numer faksu: 343148304

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pzdmyszkow/public/postepowanie?postepowanie=46957707

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w m. Lgota Mokrzesz w ramach przebudowy drogi powiatowej DP 3800 S wraz z kanalizacją deszczową”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91258264-f3c3-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273158

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044814/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w m. Lgota Mokrzesz w ramach przebudowy drogi powiatowej DP 3800 S wraz z kanalizacją deszczową"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217519

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD/8/342/DP/ST/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4279024,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w m. Lgota Mokrzesz w ramach przebudowy drogi powiatowej DP 3800 S wraz z kanalizacją deszczową” będzie finansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i środków własnych Powiatu Myszkowskiego na podstawie Wstępnej Promesy Nr Edycja2/2021/1114/PolskiLad.
1.2. Zakres rzeczowy planowanej inwestycji obejmuje odcinek branża drogowa do km 1+500, kanalizacja deszczowa do km 1+764

Uwaga: Dokumentacja projektowa zawiera dłuższy odcinek Inwestycji lecz zakres wykonania objęty tym zamówieniem został określony w km oraz ma zostać wykonany zgodnie z przedmiarem robót - załącznik nr 1 do SWZ.

1.3 Parametry techniczne przyjęte do projektowania
Dla projektowanej rozbudowy przyjęto:
- Klasa techniczna: „Z”
- Droga: dwukierunkowa o przekroju 1x2
- Prędkość projektowa: 30-40km/h
- Przekrój: półuliczny, uliczny
- Szer. Pasów ruchu: 2 x 2,75-3,00 = 5,50-6,00 [m]
- Nawierzchnia jezdni: bitumiczna
- Skrzyżowania z drogami publicznymi, zjazdy publiczne: bitumiczne
- Zjazdy indywidualne: w konstrukcji z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego
- Chodniki: o szerokości 2,0 m w konstrukcji z kostki brukowej betonowej
- Ciągi pieszo – rowerowe: o szerokości 3,0 m z kostki brukowej betonowej bezfazowej
- Ścieżki rowerowe: o szerokości 2,0 m z kostki brukowej betonowej bezfazowej
- Kategoria obciążenia ruchem: KR 3
- Odwodnienie powierzchniowe: istniejące rowy odwadniające, kanalizacja deszczowa z włączeniem do istniejących rowów odwadniających
- Klasa techniczna dróg podporządkowanych : D

UWAGA: Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonania wszystkich uzgodnień, związanych z czasową organizacją ruchu, przygotowanie harmonogramu robót i spisanie protokołu odbioru z Zarządcą drogi oraz zarządcami sieci.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo ludzi i mienia podczas prowadzonych robót do chwili ich odbioru przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie.
Ponadto roboty pomiarowe poza ujętymi w przedmiarach (obsługa geodezyjna z naniesieniem na zasoby geodezyjne Starostwa Powiatowego) oraz projekt czasowej organizacji ruchu należy uwzględnić w kosztach ogólnych.
Drewno pozyskane z wycinki drzew stanowi własność Wykonawcy i należy to uwzględnić w kosztach ogólnych.

1.3 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na wykonane roboty (w tym materiały) na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Długość okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę będzie punktowana jak kryterium „okres gwarancji” o wadze 40 % (Rozdział XI BADANIE OFERT ORAZ KRYTERIA OCENY OFERT)

1.4 Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.

1.5 Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu 24 miesięcy gwarancji na wykonane oznakowanie poziome grubowarstwowe licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5174477,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5485518,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5174477,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378

7.3.3) Ulica: Klonowa 11,

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5174477,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.