eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Budowa infrastruktury sportowej w szkołach zawodowych Powiatu Siemiatyckiego



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury sportowej w szkołach zawodowych Powiatu Siemiatyckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SIEMIATYCKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów Piłsudskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@siemiatycze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemiatycze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6b1104d-f0ad-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury sportowej w szkołach zawodowych Powiatu Siemiatyckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6b1104d-f0ad-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003071/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa obiektów sportowych w Powiecie Siemiatyckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213803

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1642770,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Niniejsze postępowanie dotyczy budowy boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Zespole Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach w miejscu istniejącego boiska o nawierzchni asfaltowej.
Teren inwestycji położony jest na dz. ew. nr 618, Ostrożany 41, 17-312 Ostrożany,
gm. Drohiczyn, Powiat Siemiatycki, Woj. Podlaskie.
Boisko wielofunkcyjne posiada rozmiary 60 m x32 m ze strefą bezpieczeństwa ponad 4,0 m wokół boiska. Powierzchnia całkowita obiektu - 1920 m2.
Projekt budowy boiska sportowego wielofunkcyjnego zawiera pełnowymiarowe pola do gry o wymiarach:
• 2x boisko do koszykówki o wym. 15m x 28m o pow. 420 m2
• 1x boisko do piłki ręcznej 20,1m x 40,0 m pow. 800 m2
• 1x boisko do siatkówki 9,00m x 18,00m. pow. 162m2.
• 1x boisko do kortu tenisowego 10,97m x 23,78m pow. 260,87 m2
Zadanie inwestycyjne swoim zakresem obejmuje:
a.) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
• rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej o pow. 1750 m2 wraz z demontażem obrzeży,
b.) wykonanie odwodnienia płyty boiska ze względu na podłoże gliniaste potwierdzone odwiertami - odwodnienie boiska poprzez system liniowy – rury CV fi 75-160 ułożone pod płytą boiska ze spadkiem 0,5 % połączone z obwodowym pierścieniem z rury
fi 160 połączone w narożach studzienkami rewizyjnymi fi 425 zamknięte pokrywami
i włączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej,
c.) wykonanie płyty boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej gr.13 mm na warstwie elastycznej (przepuszczalnej) gr. 35mm i podbudowie z kruszywa kamiennego, piasku i pospółki zgodnie z wytycznymi dokumentacji projektowej,
Nawierzchnia boiska zgodnie z projektem ma zostać wykonana z bezpiecznej nawierzchni sportowej poliuretanowej o gr. 13 mm układanej maszynowo w technologii EPDM wykonanej na warstwie elastycznej (przepuszczalnej) typu ET o gr 35 mm i podbudowie z warstw z kruszywa kamiennego, piasku lub pospółki.
Wymagane parametry nawierzchni:
Parametry Wymagana wartość
Grubość nawierzchni [mm] ≥ 13 mm
Amortyzacja (redukcja siły) w temp. 23°C [%] 38- 40
Poślizg:
- nawierzchnia mokra:
- nawierzchnia sucha:
55-110
80-110
Wytrzymałość na rozciąganie [MPa] 0,40- 0,80
Wydłużenie przy zerwaniu [%] 40- 70
Odkształcenie pionowe w temp. 23°C [mm] ≤ 1,8 mm
Ścieralność [g] ≤ 1
Starzenie (skala szarości) ≥ 4
Przepuszczalność wody [mm/h] ≥ 7000

Nawierzchnia musi spełniać wymagania stawiane nawierzchniom sportowym: posiadać atest higieniczny PZH, zgodność z polską normą PN-EN 14877 lub równoważną, zgodność na bezpieczeństwo ekologiczne z normą DIN 18035 i innymi stawianymi tego typu nawierzchniom szczegółowo opisanymi w dokumentacji.
d.) wykonanie ogrodzenia wokół terenu boiska w systemie 2d/3d o wysokości 4,1 m. z dostępem poprzez bramę dwu skrzydłową i bramkę,
e.) wyposażenie boiska - dwie bramki do piłki ręcznej, słupki, tablice i kosze do koszykówki – dwa komplety, słupki do siatkówki z naciągiem korbowym - dwa komplety i dwa komplety siatek do siatkówki z antenkami, siatka do tenisa, piłkochwyty,
f.) wykonanie oświetlenia boiska - zasilanie oświetlenia boiska z istniejącej szkolnej rozdzielni TB, zastosowanie słupów metalowych o wysokości 8 metrów, oświetlenie z ledowymi źródłami światła,
g.) wykonanie ciągu pieszo jezdnego z kostki betonowej - pow. 9,125 m2, gr. 6 cm,
h.) dostawa i montaż elementów małej architektury (ławka młodzieżowa na utwardzone podłoże) - 8 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1977275,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1999956,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1977275,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVERSPORT Obiekty Sportowe S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5242939597

7.3.3) Ulica: Kiersnowskiego 12/20

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-161

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie nawierzchni poliuretanowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1977275,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.