eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Usługa z zakresu koszenia łąk wraz z częściowym zbiorem siana w 2023 roku w ramach projektu: "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa z zakresu koszenia łąk wraz z częściowym zbiorem siana w 2023 roku w ramach projektu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Hajnówka

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Hajnówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050026472

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejki Leśne 12

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hajnowka@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.bialystok.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa z zakresu koszenia łąk wraz z częściowym zbiorem siana w 2023 roku w ramach projektu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3872d635-f62b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Umowa o dofinansowanie nr POIS.02.04.00-00-0027/18-03

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224722

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 40250,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na koszeniu łąk wraz z częściowym zbiorem siana na terenie Nadleśnictwa Hajnówka w 2023 roku w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”.
3.2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
• 77100000-1 usługi rolnicze
Wymagany zakres prac:
1) Prace obejmują jednokrotne skoszenie trawy na łąkach Nadleśnictwa Hajnówka o powierzchni 30 ha (powierzchnie maksymalne). Lokalizację powierzchni objętych przedstawiono w tabeli, pkt. 11 Prace polegają na:
 mechanicznym lub ręcznym skoszeniu trawy;
 skoszoną biomasę należy przesuszyć, wymagana wilgotność do 15 %;
 zbiorze siana luzem lub za pomocą przyczepy samozbierającej;
 dowozie siana do brogów wskazanych przez Zamawiającego (dowóz z łąk w oddziałach 459B, 460A, 460B do brogów w oddziale 391C)
 ręcznym załadunku do brogów siana luzem, po okresie 3 tygodni uzupełnienie brogów sianem do maksimum;
 dopuszcza się użycie kosiarki bijakowej na powierzchniach bez zbioru siana, każdorazowo koszenie za pomocą kosiarki bijakowej musi być uzgodnione z Zamawiającym przed wykonaniem zabiegu;
 skoszoną biomasę należy przesuszyć, zebrać i zmagazynować w postaci siana w stogach lub w brogach na miejscu po uzgodnieniu z Zamawiającym;
 siano wykorzystywane będzie do zimowego dokarmiania żubrów;
 po wykonaniu zadania prace zostaną odebrane komisyjnie;
 ostateczne pomiary zostaną wpisane do protokołów odbioru prac;
 koszenie należy wykonać na wysokości 5 – 15 cm nad powierzchnią gruntu;
 nie wolno stosować koszenia okrężnego od zewnątrz do środka skoszonej powierzchni. Zaleca się koszenie okrężne od środka koszonej powierzchni.
2) Wykonawca może użyć ciężkiego sprzętu na większości powierzchni, ale powinno się unikać uszkodzenia gleby. Zaleca się koszenie ciągnikiem na kołach bliźniaczych - ochroni to glebę przed uszkodzeniem. Ze względu na mogące wystąpić okresowo trudne warunki terenowe Zamawiający dopuszcza możliwość koszenia ręcznego łąk na ok. 50% powierzchni.
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował sprawnym sprzętem i narzędziami pomocniczymi oraz posiadał stosowne dla nich atesty.
4) Przekazanie łąk do koszenia nastąpi protokolarnie (na podstawie zlecenia). Zamawiający (przedstawiciel – leśniczy ds. łowieckich) okaże granice obszarów objętych wyżej wymienionymi zabiegami.
5) Zamawiający dopuszcza w razie niekorzystnych warunków terenowych lub podtopienia łąk wodą możliwość nie wykoszenia tych terenów pod warunkiem, że Wykonawca wykosi zamiennie łąkę o tej samej powierzchni, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
6) Gdyby warunki atmosferyczne nie pozwoliły na suszenie oraz zbiór siana, dopuszcza się dowiezienie siana luzem i załadowanie ręczne do brogów, z łąk graniczących z Puszczą Białowieską pod warunkiem, że skoszona biomasa z łąk przewidzianych w tabeli, pkt. 11 zostanie uprzątnięta i wywieziona poza obszar Nadleśnictwa Hajnówka.
7) Po wykonaniu zadania prace zostaną odebrane komisyjnie.
 ostateczne pomiary zostaną wpisane do protokołów odbioru robót;
 odbiór ilościowo – jakościowy prac dokonywany będzie przez specjalistę ds. łowiectwa na druku „Protokół odbioru”. Odbiór powierzchni może nastąpić na podstawie pomiaru GPS lub pomiarów taśmą. Protokoły odbioru prac stanowić będą podstawę do wystawienia faktury za wykonane przez Wykonawcę usługi;
 ostateczna powierzchnia zabiegu koszenia może zostać pomniejszona o powierzchnie:
• tzw. niedokosy,
• zakrzaczone i zadrzewione roślinnością uniemożliwiającą zastosowanie kosiarki,
• podtopione,
• na których występują zwarte płaty dużych kęp turzycowych.
8) Wszystkie wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane zgodnie z wymogami tzw. dobrej praktyki rolniczej.
Lokalizacja powierzchni: Łąki koszone w Nadleśnictwie Hajnówka, w ramach projektu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”:

Lokalizacja Pow. do koszenia Uwagi
459Bg 0,57 Zbiór
459Bh 0,12 Zbiór
459Bj 1,87 Zbiór
460Ag 0,14 Zbiór
460Ai 1,7 Zbiór
460Bf 0,31 Zbiór
460Bd 4,94 Zbiór
460Bg 0,9 Zbiór
629Am 1,43 Zbiór
661Df 4 Częściowy zbiór
662Ck 0,97 Częściowy zbiór
694Bl 1,85 Częściowy zbiór
694Bm 2,20 Częściowy zbiór
694Cf 1,08 Częściowy zbiór
628Db 4,34 Zbiór
661Bb 2,43 Zbiór
628Bi 1,15 Zbiór
Razem (ha) 30,00

Zamawiający dopuszcza zmianę ilości prac, ze względu na możliwości wystąpienia siły wyższej jakiej nie można będzie przewidzieć w momencie zawarcia umowy.
Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji prac.
Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia:
1)Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na podstawie pisemnych zleceń przekazywanych przez Przedstawiciela Zamawiającego (dalej: „Zlecenie”).
2)Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia z dróg, linii podziału powierzchniowego, rowów, itp. obiektów pozostałości po pracach związanych wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz pozostałych odpadów po działalności własnej (śmieci, pustych opakowań, zużytych elementów maszyn, itp.).
3)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spowodowanie wszelkich uszkodzeń dróg dojazdowych do powierzchni i jest zobowiązany do ich naprawy, pod rygorem kary umownej.
4)Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn, ciągników i urządzeń pracujących na powierzchniach Nadleśnictwa Hajnówka w zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) o chłonności umożliwiającej pochłonięcie rozlanego paliwa lub oleju oraz innych płynów technologicznych używanych w maszynach, ciągnikach i innych urządzeniach oraz użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (awarie, naprawy, tankowania itp.) – w celu zapobieżenia skażeniu środowiska.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia w udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić w Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30132,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30132,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Korch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5432002971

7.3.3) Ulica: Witowo 28b

7.3.4) Miejscowość: Dubicze Cerkiewne

7.3.5) Kod pocztowy: 17-204

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30132,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.