eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych dla potrzeb prokuratur okręgu świdnickiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych dla potrzeb prokuratur okręgu świdnickiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W ŚWIDNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 21

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg.poswi@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.po.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych dla potrzeb prokuratur okręgu świdnickiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c03b2061-f31f-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272781

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c03b2061-f31f-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458-77-99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3046-7.261.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej dostawy paliwa gazowego (sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej) – gazu ziemnego wysokometanowego typu E przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 kPa do instalacji znajdujących się w budynkach prokuratur okręgu świdnickiego. Wykaz prokuratur, dla których będą świadczone usługi:
1) Prokuratura Okręgowa w Świdnicy przy ul. 1 Maja 21,
2) Prokuratura Rejonowa w Wałbrzychu przy Pl. Magistrackim 7,
3) Prokuratura Rejonowa w Wałbrzychu – Dział Śledczy przy ul. Kilińskiego 4) Prokuratura Rejonowa w Kłodzku przy Pl. Chrobrego 20,
5) Prokuratura Rejonowa w Dzierżoniowie przy ul. Rolnej 1,
6) Prokuratura Rejonowa w Ząbkowicach Śl. przy ul. Niepodległości 2.
Dostarczanie gazu odbywać się będzie na podstawie umowy kompleksowej zawierającej postanowienia dotyczące sprzedaży oraz postanowienia o świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji gazu i winno być wykonywane na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (jednolity tekst Dz. U. z 2024 r. poz. 266), Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie ww. aktów prawnych.
Dostarczane paliwo gazowe musi spełniać standardy techniczne, zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne, aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
a) wymagane jest posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych w zakresie obrotu energią elektryczną, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
b) wymagane jest posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawców będących OSD,
c) wymagane jest posiadanie umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. ul. Wojciecha Bandrowskiego 16, 33-100 Tarnów, na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze w którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego lub promesy takiej umowy – w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że zrealizował w okresie trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. minimum dwa zadania o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegających na kompleksowej dostawie gazu ziemnego do budynku użyteczności publicznej o wartości dostawy w tym zakresie nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto, w ramach jednej, odrębnej umowy / kontraktu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy do swojej oferty dokumentów rejestrowych, a można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, Zamawiający pozyska je samodzielnie, o ile wykonawca w treści oferty wskazał dane go identyfikujące umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt.2.
4. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w związku z art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) – wg zał. nr 4 do SWZ.
5. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z art. 117 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605, t.j.) – wg. zał. nr 9 do SWZ (dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.).
6. Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt. 25 lit „c” do oddania zasobów Wykonawcy – wg. zał. nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy).
7. informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, art. 108 ust. 1 pkt.4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
*dokument może zostać złożony w postaci dokumentu elektronicznego, otrzymanego w postaci papierowej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawcy. W przypadku składania informacji z Krajowego Rejestru Karnego otrzymanego przez Wykonawcę za pomocą systemu informatycznego, Wykonawca składa w Systemie wszystkie pliki jakie otrzymał z Krajowego Rejestru Karnego. Wykonawca nie podpisuje otrzymanych plików;
8. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg. zał. nr 8 do SWZ.
9. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605 t.j.) – w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy dot. nie zalegania z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne - wg. zał. nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualna koncesja na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
b) Aktualna koncesja na prowadzenie działalności w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – dotyczy Wykonawców będących OSD.
c) Podpisana umowa z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego – Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. ul. Wojciecha Bandrowskiego 16, 33-100 Tarnów, na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze w którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego lub promesa takiej umowy – w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.
d) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wykonane minimum dwóch zadań o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegających na kompleksowej dostawie gazu ziemnego do budynku użyteczności publicznej o wartości dostaw w tym zakresie nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto, w ramach jednej, odrębnej umowy / kontraktu – wg. zał. nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera konsorcjum) do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. Z pełnomocnictwa udzielonego przez uczestników powinien wynikać krąg podmiotów, które złożyły ofertę wspólną, ze wskazaniem kto reprezentuje konsorcjum jako lider, a kto jest partnerem. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez organy uprawnione do reprezentacji podmiotów wchodzących w skład konsorcjum.
b. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informację, korespondencję itp. nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.
c. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (wg wzoru zał. nr 3 do SWZ) oraz oświadczenie w związku z art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) (wg wzoru zał. nr 4 do SWZ) składa każdy z wykonawców.
d. Podmiotowe środki dowodowe dot. braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
e. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg wzoru zał. nr 9 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ustawy Pzp w poniższych przypadkach:
a) zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy.
b) objęcia podmiotu zwolnionego dotychczas z podatku akcyzowego tym podatkiem w związku ze zmianą przepisów powszechnie obowiązujących,
c) zmiany stawek taryfowych zawartych w Taryfie OSD, zatwierdzonych przez URE lub innymi decyzjami administracyjnymi,
d) zmiany mocy umownej, w przypadku innego zapotrzebowania na moc, niż określono w dokumentacji, jeżeli Operator Systemu Dystrybucyjnego wyraził na taką zmianę zgodę,
e) zmiany terminu rozpoczęcia dostaw paliwa gazowego i jego dystrybucji do punktów poboru.
f) zmiany innych przepisów powszechnie obowiązujących w zakresie mającym wpływ na realizację umowy lub zakres świadczenia którejkolwiek za Stron,
g) zmiany grupy taryfowej;
h) zmiana zapisów tzw. nieistotnych dla zakresu wykonania zadania
i) zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu ujętego przedmiotem zamówienia oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia.
j) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia, Warunki wprowadzania zmian przedstawiono w SWZ.
2. Na podstawie art. 439 ust. 1 ustawy Pzp, wynagrodzenie Wykonawcy podlegać będzie waloryzacji prowadzącej do dokonywania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy (zwiększenia lub zmniejszenia), Waloryzacja ta będzie dokonywana z zachowaniem następujących zasad i w następujący sposób:
b. Zmiana stawki jednostkowej za kWh pobranego paliwa gazowego, w związku ze wzrostem cen paliwa gazowego, które Wykonawca musi zakupić w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia.
c. Waloryzacja nie dotyczy cen jednostkowych stosowanych do rozliczeń i zawartych w taryfach dystrybucyjnych i sprzedażowych
d. Waloryzacja wynagrodzenia o której mowa poniżej nie będzie miała zastosowania, gdy Wykonawca dokonał zakupu gazu ziemnego z góry dla całego okresu zamówienia wynikającego z niniejszej Umowy, wobec powyższego zmiana cen gazu ziemnego nie będzie miała wpływu na wartość wynagrodzenia Wykonawcy, chyba, że zostanie wykazane, że pomimo dokonania zakupu gazu ziemnego z góry, nastąpił wzrost innych niż gaz ziemny kosztów i materiałów związanych z realizacją zamówienia, powyżej minimalnego poziomu określonego w ppkt 2.8 i 2.9 poziomu od 30% średnioważonej ceny miesięcznej RDNg na TGE.
e. Strona uprawniona jest do złożenia wniosku o waloryzację w przypadku zmiany (wzrostu lub spadku) średnioważonej ceny miesięcznej RDNg (Rynek Dnia Następnego gazu) na Towarowej Giełdzie Energii SA (cena publikowana w Raportach Miesięcznych https://tge.pl/dane-statystyczne) w stosunku do średnioważonej ceny z miesiąca, w którym strony zawarły umowę, jeżeli ta zmiana jest nie mniejsza niż 30%.
f. Zmiana średnioważonej ceny miesięcznej RDNg na TGE może być kalkulowana po upływie 6 miesięcy obowiązywania umowy na poniższych zasadach:
a) wartość do 30% włącznie to wszystkie ceny jednostkowe paliwa gazowego, które podlegają waloryzacji nie zostaną zmienione,
b) wartość od 30,1% do 40% to wszystkie ceny jednostkowe, które podlegają waloryzacji, zostaną odpowiednio powiększone lub zmniejszone o 2%.
c) wartość od 40,1% do 50% to wszystkie ceny jednostkowe, które podlegają waloryzacji, zostaną odpowiednio powiększone lub zmniejszone o 3%.
d) wartość od 50,1% to wszystkie ceny jednostkowe, które podlegają waloryzacji, zostaną odpowiednio powiększone lub zmniejszone o 5%.
Warunki wprowadzania zmian przedstawiono w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.