Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117575/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00138236/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka budynku mieszkalnego i dwóch budynków gospodarczych
przy ul. Skałackiej w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010858407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Irysowa 19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225493727
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgnmokotow.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka budynku mieszkalnego i dwóch budynków gospodarczychprzy ul. Skałackiej w Warszawie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9102d2b4-b97b-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013704/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Skałackiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117575/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.PNK.260.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 159075,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego
oraz 2 budynków gospodarczych na posesji przy ul. Skałackiej w Warszawie
dz. ew. nr 4/2 i 4/3 z obrębu 1-05-13 dzielnicy Mokotów, które znajdują się
w bardzo złym stanie technicznym i mogą stwarzać zagrożenie
bezpieczeństwa.
Zakres robót obejmuje:
1.Rozbiórkę budynku mieszkalnego i 2 budynków gospodarczych w całości.
2.Uporządkowanie terenu rozbiórki.
3. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej.
4.Nie przewiduje się: wykonania nowego ogrodzenia, docelowego urządzenia
placu po rozbiórce budynku.
Rozbiórkę należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na rozbiórkę
nr 328/B/2020 z dnia 09.10.2020 r. wydanym przez Prezydenta m.st.
Warszawy oraz projektem budowlanym rozbiórki wykonanym przez inż.
Tomasza Bobera stanowiącym załącznik do ww. pozwolenia na rozbiórkę.
Zamawiający wymaga zapoznania się z terenem rozbiórki i utrudnieniami w
dostępie do rozbieranych budowli.
Czynności, o których mowa w pkt. 5.1. SWZ będą wykonywane pod nadzorem
inspektora nadzoru branży budowlanej w DOM „Polkowska” w ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
Wszędzie tam gdzie w SWZ i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub
producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania
równoważne tj. zastosowanie materiałów posiadających co najmniej te same
parametry techniczne i standardy jakościowe, co wskazane w SWZ lub
posiadających parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w SWZ oraz spełniających wymogi odpowiednich polskich norm / aprobat technicznych.
Zgodnie z art.101 ust.5 ustawy wykonawca, który powołuje się na
rozwiązania równoważne musi udowodnić w ofercie, w szczególności za
pomocą przedmiotowych środków dowodowych wskazanych w art. 104-
107 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu
spełniają wymagania określone w przedmiocie zamówienia. Pozostałe w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 10
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97671,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136984,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97671,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NUVO RENT sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252735689
7.3.3) Ulica: ul. Twarda 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-105
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97671,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Szkolnej oraz ul. Spacerowej w m. Krępiec w ramach projektu Rozwój infrastruktury rowerowej na terenie gminy Mełgiew
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
- Przebudowa Automatycznej Stacji Uzdatniania Wody w Bukowinie
- "Budowa drogi gminnej w m. Górka",
- Wykonanie inwentaryzacji oraz opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Parku Moczydełko przy ul. Wełnianej w dzielnicy Ursynów.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.