eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rozbiórka budynku mieszkalnego i dwóch budynków gospodarczych przy ul. Skałackiej w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka budynku mieszkalnego i dwóch budynków gospodarczych
przy ul. Skałackiej w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010858407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Irysowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225493727

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgnmokotow.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka budynku mieszkalnego i dwóch budynków gospodarczych
przy ul. Skałackiej w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9102d2b4-b97b-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013704/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Skałackiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117575/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.PNK.260.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 159075,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego
oraz 2 budynków gospodarczych na posesji przy ul. Skałackiej w Warszawie
dz. ew. nr 4/2 i 4/3 z obrębu 1-05-13 dzielnicy Mokotów, które znajdują się
w bardzo złym stanie technicznym i mogą stwarzać zagrożenie
bezpieczeństwa.
Zakres robót obejmuje:
1.Rozbiórkę budynku mieszkalnego i 2 budynków gospodarczych w całości.
2.Uporządkowanie terenu rozbiórki.
3. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej.
4.Nie przewiduje się: wykonania nowego ogrodzenia, docelowego urządzenia
placu po rozbiórce budynku.
Rozbiórkę należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na rozbiórkę
nr 328/B/2020 z dnia 09.10.2020 r. wydanym przez Prezydenta m.st.
Warszawy oraz projektem budowlanym rozbiórki wykonanym przez inż.
Tomasza Bobera stanowiącym załącznik do ww. pozwolenia na rozbiórkę.
Zamawiający wymaga zapoznania się z terenem rozbiórki i utrudnieniami w
dostępie do rozbieranych budowli.
Czynności, o których mowa w pkt. 5.1. SWZ będą wykonywane pod nadzorem
inspektora nadzoru branży budowlanej w DOM „Polkowska” w ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
Wszędzie tam gdzie w SWZ i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub
producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania
równoważne tj. zastosowanie materiałów posiadających co najmniej te same
parametry techniczne i standardy jakościowe, co wskazane w SWZ lub
posiadających parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w SWZ oraz spełniających wymogi odpowiednich polskich norm / aprobat technicznych.
Zgodnie z art.101 ust.5 ustawy wykonawca, który powołuje się na
rozwiązania równoważne musi udowodnić w ofercie, w szczególności za
pomocą przedmiotowych środków dowodowych wskazanych w art. 104-
107 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu
spełniają wymagania określone w przedmiocie zamówienia. Pozostałe w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 10

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97671,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136984,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97671,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NUVO RENT sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252735689

7.3.3) Ulica: ul. Twarda 18

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-105

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97671,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.