Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00252025/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00265666/01 - Wynik z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00275074/01 - Wynik z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Plastusiowym Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi nr 414 w Warszawie, ul. M. Hemara 8, w podziale na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modlińska197
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f2bf14f-3658-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Plastusiowym Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi nr 414 w Warszawie, ul. M. Hemara 8, w podziale na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f2bf14f-3658-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002578/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.32 Dodatkowe zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne dzieci w zakresie stwierdzonych deficytów realizowane w Przedszkolu nr 414 w Dzielnicy Białołęka w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w ramach X osi priorytetowej Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna. Tytuł: „Przyjazne przedszkole dla wszystkich dzieci” nr umowy o dofinasowanie: RPMA.10.01.04-14-e037/20-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252025/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.44.2021.MLU.MRO/ TP1_SP_u
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest:3) Zakres rzeczowy Przedmiotu umowy obejmuje w szczególności przeprowadzenie zajęć dodatkowych
w Przedszkolu Nr 414 w Warszawie, ul. M. Hemara 8, określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac towarzyszących usłudze.
5) Wykonawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania Przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (zał nr 8 do SWZ) w tym Opis przedmiotu zamówienia (zał nr 1 do wzoru umowy/załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest:3) Zakres rzeczowy Przedmiotu umowy obejmuje w szczególności przeprowadzenie zajęć dodatkowych
w Przedszkolu Nr 414 w Warszawie, ul. M. Hemara 8, określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac towarzyszących usłudze.
5) Wykonawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania Przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (zał nr 8 do SWZ) w tym Opis przedmiotu zamówienia (zał nr 1 do wzoru umowy/załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9520,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest:2) Zakres rzeczowy Przedmiotu umowy obejmuje w szczególności przeprowadzenie zajęć dodatkowych
w Przedszkolu Nr 414 w Warszawie, ul. M. Hemara 8, określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac towarzyszących usłudze.
4) Wykonawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania Przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (zał nr 8 do SWZ) w tym Opis przedmiotu zamówienia (zał nr 1 do wzoru umowy/załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 17600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest:3) Zakres rzeczowy Przedmiotu umowy obejmuje w szczególności przeprowadzenie zajęć dodatkowych
w Przedszkolu Nr 414 w Warszawie, ul. M. Hemara 8, określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac towarzyszących usłudze.
5) Wykonawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania Przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (zał nr 8 do SWZ) w tym Opis przedmiotu zamówienia (zał nr 1 do wzoru umowy/załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest:3) Zakres rzeczowy Przedmiotu umowy obejmuje w szczególności przeprowadzenie zajęć dodatkowych
w Przedszkolu Nr 414 w Warszawie, ul. M. Hemara 8, określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac towarzyszących usłudze.
5) Wykonawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania Przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (zał nr 8 do SWZ) w tym Opis przedmiotu zamówienia (zał nr 1 do wzoru umowy/załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zgodnie z art. 255 ust. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza i może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Zgodnie z pkt. 8.1. SWZ, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął m.in. następujące kryterium: cena brutto za godzinę wykonanej usługi wraz z usługami towarzyszącymi wymienionymi w § 1 pkt. 2 wzoru umowy i pkt. 2.3 Opisu Przedmiotu Zamówienia.
W złożonej ofercie wykonawca zaoferował cenę jednostkową 24 600,00 brutto PLN.
W związku z powyższym Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, czy cena jednostkowa 24 600,00 zł brutto jest ceną za godzinę wykonanej usługi.
Wykonawca nie udzielił wyjaśnień. W związku z powyższym, Zamawiający przyjął, że cena wskazana w ofercie Wykonawcy została określona zgodnie z SWZ i jest ceną za godzinę wykonanej usługi.
Kwota jaką Zamawiający zamierza i może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 24 600, 00 zł tj. 123,00 zł brutto za godzinę wykonanej usługi.
Kwota za jaką Wykonawca oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 4 920 000,00 zł. tj. 24 600,00 zł brutto za godzinę wykonanej usługi.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 1 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920000,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- Usługa organizacji wycieczek/atrakcji integracyjnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć dla dzieci z Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Raków
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz SOSW w Kalwarii Zebrzydowskiej.
- USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.