eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieroszów › Pełnienie czynności inwestora zastępczego dla zadania: Budowa i przebudowa infrastruktury dróg w Gminie Mieroszów w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład



Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie czynności inwestora zastępczego dla zadania: Budowa i przebudowa infrastruktury dróg w Gminie Mieroszów w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mieroszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości

1.5.2.) Miejscowość: Mieroszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mieroszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie czynności inwestora zastępczego dla zadania: Budowa i przebudowa infrastruktury dróg w Gminie Mieroszów w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab501370-e830-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061679/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie czynności inwestora zastępczego dla zadania: Budowa i przebudowa infrastruktury dróg w Gminie Mieroszów w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256187

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.271.2.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług obejmujących pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla Zadania pn.: „Budowa i przebudowa infrastruktury dróg w Gminie Mieroszów
w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład”, zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ) oraz umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, umowami z instytucjami dofinansowującymi zadanie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. kompleksowa obsługa prawna, finansowa i techniczna Zadania oraz współpraca przy realizacji umowy o dofinansowanie Zadania.
2. W ramach przedmiotu Umowy obowiązkiem Inwestora Zastępczego jest:
1) Współpraca z Zamawiającym przy realizacji umowy zawartej przez Zamawiającego z Instytucją współfinansującą Zadanie.
2) Wypełnianie w zastępstwie Zamawiającego wszystkich obowiązków wynikających z realizacji Zadania, określonych w przepisach prawa polskiego, a w szczególności Prawa budowlanego z aktami wykonawczymi.
3) Reprezentowanie Zamawiającego w okresie realizacji umowy wobec władz, urzędów, sądów, partnerów Zadania i innych instytucji, w tym dokonanie przewidzianych Prawem budowlanym czynności związanych z uzyskaniem wymaganych pozwoleń, decyzji, zgłoszeń, opinii i zatwierdzeń.
4) Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 ustawy Prawo budowlane:
a) reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania
w budownictwie,
c) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach
i odbiorach technicznych, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach końcowego odbioru robót i wykonanie wszystkich czynności związanych z przekazywaniem ich do użytkowania,
d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń finansowych robót,
e) wydawanie Kierownikowi budowy poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawianie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót i dowodów dopuszczenia do stosowania
w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
f) żądanie od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem.
5) Współpraca z Projektantami w ramach pełnionego przez nich nadzoru autorskiego.
6) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie poprzedzającym realizację budowy.
7) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie realizacji budowy.
8) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego związanych z odbiorem robót i przekazaniem do użytkowania.
9) Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie gwarancji i rękojmi za wady wynikającej z umów zawartych przez Zamawiającego z Wykonawcami robót.
10) Współdziałanie z Zamawiającym w ewentualnym dochodzeniu i egzekwowaniu od uczestników biorących udział w realizacji Zadania, odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych oraz reprezentowanie Zamawiającego w ewentualnych sporach, celem obrony interesów Zamawiającego.
3. Inwestor Zastępczy oświadcza, że posiada stosowne uprawnienia do wykonania przedmiotu umowy.
4. Inwestor Zastępczy będzie realizował umowę z udziałem osób wskazanych w ofercie jako osoby pozostające w dyspozycji Inwestora zastępczego do realizacji umowy.
5. Inwestor Zastępczy zapewni wykonanie Zadania zgodnie z zasadami wiedzy technicznej w sposób określony w ustawie Prawo budowlane, w szczególności z zachowaniem warunków art. 5, art. 7 i art. 10.
6. Inwestor Zastępczy będzie stosował się do zapisów umów zawartych przez Zamawiającego
z Wykonawcami i wynikających z nich obowiązków, uprawnień, odpowiedzialności i ograniczeń.
7. Inwestor Zastępczy nie ma prawa do zwolnienia Wykonawców z żadnego ze zobowiązań wynikających
z zawartych umów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami.
8. Wszystkie zmiany finansowe dotyczące umów zawartych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami wymagają pisemnej zgody Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 3 oferty. W dniu 04.04.2024 r., przed terminem otwarcia ofert, zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całego zamówienia, tj. 100 000,00 zł.
Oferta z najniższą ceną tj. 169 990,00 zł przewyższa możliwości finansowe zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.