eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebiatów › Kompleksowa realizacja w formie "zaprojektuj i wybuduj" : "Projekt budowlany, analiza rzeczowo-finansowa oraz budowa budynku wielorodzinnego przy ul. Z³otej na Osiedlu Ko³obrzeskim w Trzebiatowie"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-04-04

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” :
“Projekt budowlany, analiza rzeczowo-finansowa oraz budowa budynku wielorodzinnego przy ul. Z³otej na Osiedlu Ko³obrzeskim w Trzebiatowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZAK£AD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH "TRZEBIATÓW" SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812744522

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. II Pu³ku U³anów 4B

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Trzebiatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: 91 387 29 47

1.5.8.) Numer faksu: 91 387 32 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zbkt.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zbkt.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” :
“Projekt budowlany, analiza rzeczowo-finansowa oraz budowa budynku wielorodzinnego przy ul. Z³otej na Osiedlu Ko³obrzeskim w Trzebiatowie”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7b014ae9-f11a-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00272162

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b014ae9-f11a-11ee-b016-82aaee56c84c

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
https://epuap,gov,pl
i poczt± elektroniczn±
biuro@zbkt.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na e PUAP lub e-zamówienia. Wykonawca posiadaj±cy konto na e PUAP lub e-zamówienia ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z portalu e-zamówienia udostêpnym pod adresem: https://e-zamowienia.gov.pl/
Warunki Uslugi.aspx oraz Regulaminie e PUAP.
Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie Zamówienia Publicznego, akceptuje warunki korzystania z ePUAP i
E-zamówienia, okre¶lone w Regulaminie e-PUAP i e-zamówienia oraz
zobowi±zuje siê korzystaj±c z e-PUAP lub e-zamówieñ i przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125ust.1pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu,
przyjmuje siê datê ich przekazania na e-PUAP i e-zamówienia.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na e-PUAP oraz udostêpnionego przez e-zamówienia (Formularz do komunikacji), korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej email:
biuro@zbkt.pl,
zbigniew.wasylik@zbkt.pl.
Elektroniczne o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email:
biuro@zbkt.pl.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Korzystanie przez Wykonawcê ze wskazanej platformy jest bezp³atne.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: http://zbkt.pl/index.php?go=bip

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zak³ad Budynków Komunalnych „Trzebiatów” sp. z o.o. reprezentowany przez Zarz±d Zak³adu Budynków Komunalnych „Trzebiatów” sp. z o.o. w Trzebiatowie z siedzib± przy ul. II Pu³ku U³anów 4b, 72-320Trzebiatów;
2) W sprawie pytañ w zwi±zku z ochron± danych osobowych kontakt z Inspektorem Ochrony Danych mo¿liwy jest pod adresem email: iod@zbkt.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu: prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym,
4) Odbiorc± Pana/Pani danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione na uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
5) Pana/Pani dane osobowe przechowywane bêd± na okres niezbêdny do realizacji wskazanych w punkcie 3 celów w zakresie wymaganym przez przepisy prawa,
6) Posiada Pan/Pani prawo do: ¿±danie od administratora dostêpu do swoich danych osobowych, sprostowania danych, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a tak¿e prawo do przenoszenia danych w zakresie uregulowanym w RODO;
7) Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;
Podanie przez Pana/Pani± danych osobowych jest warunkiem ustawowym, wynika z realizacji obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa.
Zak³ad Budynków Komunalnych „Trzebiatów” sp. z o.o. przetwarza dane osobowe, co do których istnieje obowi±zek prawny ich podania b±d¼ podanie danych osobowych jest dobrowolne w zale¿no¶ci od celu i podstawy prawnej
przetwarzania.
8) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n.zm.), dalej„ ustawa Pzp”;
9) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
10) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
11) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd±
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
12) Posiada Pani/Pan na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
13) Na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
14) Na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków.
Og³oszenie Znak sprawy nr: ZBKT/PZ/KK/2024/04/01 z dnia 2024-04-04

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
3) Nie przys³uguje Pani/Panu w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6ust.1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: ZBKT/PZ/KK/2024/04/01

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projekt budowlany, analiza rzeczowo-finansowa oraz budowa budynku wielorodzinnego przy ul. Z³otej na Osiedlu Ko³obrzeskim w Trzebiatowie”
Etap I - (faza projektowa) obejmuje:
a) Opracowanie analizy rzeczowo–finansowej i dokumentacji projektowej w postaci projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno–budowlanego wraz
z uzyskaniem pozwolenia na budowê oraz wszelkich zgód, opinii, uzgodnieñ oraz innych dokumentów niezbêdnych dla przeprowadzenia inwestycji zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami oraz wymaganych m.in. dla potwierdzenia zgodno¶ci z regu³± DNSH, a tak¿e wykonaniu projektu technicznego dla wszystkich bran¿ - zgodnie z postanowieniami za³±czonego PFU oraz postanowieniami Umowy.
b) Przygotowanie wszelkiej dokumentacji niezbêdnej i wymaganej od podmiotów lub instytucji w celu pozyskania finansowania, w uzgodnieniu z zamawiaj±cym.
Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od prawa opcji w Etapie i nie przystêpowaæ do etapu II w przypadku braku pozyskania finansowania zewnêtrznego w wysoko¶ci min 80 % warto¶ci zamówienia.
Etap II (faza robót budowlanych):
Objêty jest prawem opcji Zamawiaj±cego, który mo¿e podj±æ decyzje o skorzystaniu z prawa opcji do dnia 30.04.2025 r.,
Etap II obejmuje:
Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego projektu budowlanego, zgodnie z decyzj± o pozwoleniu na budowê, „Harmonogramem rzeczowo – finansowym robót budowlanych”, obowi±zuj±cym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuk± budowlan± i SWZ oraz postanowieniami umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71223000-7 - Us³ugi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania

71250000-5 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i pomiarowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262600-7 - Ró¿ne specjalne roboty budowlane

71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Us³ugi in¿ynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71321200-6 - Us³ugi projektowania systemów grzewczych

71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

71325000-2 - Us³ugi projektowania fundamentów

71327000-6 - Us³ugi projektowania konstrukcji no¶nych

71332000-4 - Geotechniczne us³ugi in¿ynieryjne

71400000-2 - Us³ugi architektoniczne dotycz±ce planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71354000-4 - Us³ugi sporz±dzania map

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45261220-2 - Malowanie dachów i inne roboty dotycz±ce ok³adzin

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45262522-6 - Roboty murarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Uk³adanie kabli

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urz±dzeñ rozdzielczych

45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

09331000-8 - Baterie s³oneczne

45317200-4 - Instalowanie transformatorów elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpo¿arowe

45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Etap I - (faza projektowa) obejmuje:
a) Opracowanie analizy rzeczowo–finansowej i dokumentacji projektowej w postaci projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno–budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowê oraz wszelkich zgód, opinii, uzgodnieñ oraz innych dokumentów niezbêdnych dla przeprowadzenia inwestycji zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami oraz wymaganych m.in. dla potwierdzenia zgodno¶ci z regu³± DNSH, a tak¿e wykonaniu projektu technicznego dla wszystkich bran¿ - zgodnie z postanowieniami za³±czonego PFU oraz postanowieniami Umowy.
b) Przygotowanie wszelkiej dokumentacji niezbêdnej i wymaganej od podmiotów lub instytucji w celu pozyskania finansowania, w uzgodnieniu z zamawiaj±cym.
Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od prawa opcji w Etapie i nie przystêpowaæ do etapu II w przypadku braku pozyskania finansowania zewnêtrznego w wysoko¶ci min 80 % warto¶ci zamówienia.
Etap II (faza robót budowlanych):
Objêty jest prawem opcji Zamawiaj±cego, który mo¿e podj±æ decyzje o skorzystaniu z prawa opcji do dnia 30.04.2025 r.,
Etap II obejmuje:
Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego projektu budowlanego, zgodnie z decyzj± o pozwoleniu na budowê, „Harmonogramem rzeczowo – finansowym robót budowlanych”, obowi±zuj±cym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuk± budowlan± i SWZ oraz postanowieniami umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Firmy Budowlanej

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie w³asnej kadry

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie zasobów ludzkich odpowiedzialnych za pisanie wniosków o dotacje i kredyty preferencyjne oraz audytora energetycznego

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

zgodnie z SWZ

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: zgodnie z SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

brak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

zgodnie z pkt 8 SWZ:
8, WADIUM
8.1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 120 000,00 z³ (s³ownie: sto dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100);
8.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
8.3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
8.4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w PKO Banku Polskim S.A. numer rachunku 06 1020 2821 0000 1102 0134 7103 z dopiskiem – „Wadium - nr postêpowania
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
8.5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp., bez potwierdzania tych okoliczno¶ci;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: ZAK£AD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH „TRZEBIATÓW” SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡ z siedzib±
w Trzebiatowie, ul. II Pu³ku U³anów 4BV, 72-320 Trzebiatów.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
(art. 58 ustawy Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostaæ z³o¿one w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji.

8.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej - zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
2) porêczeñ lub gwarancji - wymaga siê, by orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±.
8.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. zostanie odrzucona.
8.8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la ustawaPzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z SWZ:
Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w przypadkach okre¶lonych w ustawie.:
1. Dopuszcza siê zmiany postanowieñ umowy:
1) w zakresie przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymania terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej umow±, normami i innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ (np. wysokie lub niskie temperatury, silne wiatry, d³ugotrwa³e i obfite opady deszczu i ¶niegu),
b) gdy wyst±pi± warunki geologiczne, terenowe i wodne nie ujawnione w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz przedmiarze, a utrudniaj±ce wykonywanie umowy,
c) gdy wyst±pi± zjawiska zwi±zane z dzia³aniem si³y wy¿szej (klêska ¿ywio³owa, niepokoje spo³eczne, dzia³ania militarne, epidemia), a utrudniaj±ce wykonywanie umowy,
d) gdy wyst±pi± okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, a w szczególno¶ci bêd±ce nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczno¶ci dokonania zmian w dokumentacji przedsiêwziêcia oraz przedmiarze, w zakresie, w jakim w/w okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót,
e) gdy wyst±pi opó¼nienie w wyniku decyzji administracyjnych, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp. do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¶li opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym w/w decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
f) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy,
g) je¶li wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonania robót z powodu niedopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
2) w zakresie obni¿enia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, je¿eli zakres przedmiotu umowy oka¿e siê mniejszy ni¿ przewiduje to projekt budowlany
i wykonawczy oraz przedmiar.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-29 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê/ wniosek o dopuszczenie udzia³u w postêpowaniu, wraz z za³±cznikami w tym kosztorys za po¶rednictwem platformy E-zamówienia. 3) Wraz z ofert± nale¿y do³±czyæ podpisany uproszczony kosztorys ofertowy obejmuj±cy Etap 1 oraz Etap 2.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 90 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

brak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.