Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00006891/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
- 2024/BZP 00038646/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-15
- 2024/BZP 00053924/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00084725/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-31
- 2024/BZP 00096406/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-07
- 2024/BZP 00104369/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Baranowie". Zadanie realizowane w ramach wsparcia Spółki CPK - "Program Inwestycyjny Centralnego Portu Komunikacyjnego - Etap I.2021-2023."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 87
1.5.2.) Miejscowość: Baranów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-314
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 46 858 13 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina-baranow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-baranow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c9f76fe-a9a2-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Baranowie". Zadanie realizowane w ramach wsparcia Spółki CPK - "Program Inwestycyjny Centralnego Portu Komunikacyjnego - Etap I.2021-2023."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c9f76fe-a9a2-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002581/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Baranowie". Zadanie realizowane w ramach wsparcia Spółki CPK - "Program Inwestycyjny Centralnego Portu Komunikacyjnego - Etap I.2021-2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006891
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAO.271.1.1.2024.MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Baranowie". Zadanie realizowane w ramach wsparcia Spółki CPK - "Program Inwestycyjny Centralnego Portu Komunikacyjnego - Etap I.2021-2023."
2. Zamówienie obejmuje remont części w budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Baranowie przy ul. Armii Krajowej 49, 96-314 Baranów, który uległ zniszczeniu wskutek pożaru w zakresie remontu pomieszczeń łazienki, szatni, korytarza, dachu wymiany instalacji elektrycznej i sanitarnej, remoncie sal lekcyjnych i wymianie stolarki okiennej i drzwiowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący zakresu prac do wykonania opisany został w przedmiarach robót i STWiORB, stanowiących załączniki do SWZ.
4. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia.
5. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z treścią motywu 78 dyrektywy, Instytucja zamawiająca powinna mieć obowiązek rozważenia celowości podziału zamówień na części, jednocześnie zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji na każdej podstawie, jaką uzna za stosowną, nie podlegając nadzorowi administracyjnemu ani sądowemu
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195320,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350643,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195320,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART PRESTIGE SOLUTION SAŁASIŃSKI SYLWESTER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371577525
7.3.4) Miejscowość: Dębówka
7.3.5) Kod pocztowy: 96-516
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SYLWESTER SAŁASIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SYLWESTER SAŁASIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195320,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Badania i prace konserwatorskie przy zespole kapliczek i krzyży przydrożnych w miejscowościach Chojnowo i Nowinka
- Modernizacja hali sportowej przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 32 w Głuchołazach - wymiana nawierzchni podłogi
- Modernizacje budynków komunalnych usytuowanych w Poznaniu w zakresie izolacji oraz branży ogólnobudowlanej w podziale na 6 części.
- Wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w budynku Delegatury NIK w Kielcach.
- PRACE REMONTOWE ŁAZIENKI W INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ GASTRONOMICZNO - HOTELARSKICH W TORUNIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.