eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Budowa ścieżki rowerowej łączącej ul. 3-go Maja z ul. Kolejową



Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki rowerowej łączącej ul. 3-go Maja z ul. Kolejową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768474159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58773e15-f54d-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżki rowerowej łączącej ul. 3-go Maja z ul. Kolejową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58773e15-f54d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054888/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Budowa ściezki rowerowej przu ul. 3- go Maja w Polkowicach - zielono niebieska infrastruktura Polkowic

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227095

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1286745,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zadania: „Budowa ścieżki rowerowej łączącej ul. 3-go Maja z ul. Kolejową” w ramach zadania budżetowego pn.: „Budowa ścieżki rowerowej przy ul. 3-go Maja w Polkowicach – zielono- niebieska infrastruktura Polkowic” oraz pn.: „Budowa ścieżek rowerowych na terenie gminy - zadania z zakresu ochrony środowiska – OS” – zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi umową.
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika i ścieżki rowerowej od ul 3-go Maja do ul. Kolejowej. Teren objęty robotami: działki geodezyjne nr 33/12, 315/42,315/34, 315/176, 315/177, 315/174, 33/7 obręb 1, jedn. ewid. Polkowice Miasto.
Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika i ścieżki rowerowej od ul 3-go Maja do ul. Kolejowej. Teren objęty robotami: działki geodezyjne nr 33/12, 315/42,315/34, 315/176, 315/177, 315/174, 33/7 obręb 1, jedn. ewid. Polkowice Miasto
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) remont, rozbiórka istniejących nawierzchni,
b) wykonanie robót ziemnych,
c) odbudowę konstrukcji nawierzchni uszkodzonych podczas robót,
d) odbudowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu łącznie z oznakowaniem pionowym i poziomym,
e) budowę/przebudowę ciągów komunikacyjnych- ścieżki rowerowej,
f) wykonanie ułatwień dla osób z niepełnosprawnościami,
g) regulację i profilowanie istniejącej infrastruktury oraz zjazdów i innych nawierzchni,
h) wycinka kolidujących drzew,
2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu umowy został określony w dokumentach inwestycji stanowiących integralną część niniejszej umowy, które składają się z:
a) SWZ z uwzględnieniem rozstrzygnięć, zmian i wyjaśnień wynikających z odpowiedzi udzielanych przez Zamawiającego na pytania Wykonawców w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1,
b) opisu pozycji przedmiaru robót,
c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (ST),
d) dokumentacji projektowej opracowanej przez Zakład Usługowo - Projektowy „WIR” ul. Wiśniowa 55, 59-300 Lubin składającej się z opracowań:
- projekt budowlany i wykonawczy,
- projekt zagospodarowania terenu,
e) w przypadku, w którym rozstrzygnięcia, zmiany i wyjaśnienia wynikające z udzielonych na zapytania Wykonawców odpowiedzi nie zostały wprowadzone do dokumentów inwestycji wskazanych w ust. 3 lit. a) – d) są one wiążące dla Wykonawcy do stosowania,
f) rozstrzygnięcia, zmiany i wyjaśnienia wynikające z udzielonych na zapytania Wykonawców odpowiedzi mają nadrzędne znaczenie w podniesieniu do pierwotnych zapisów dokumentów inwestycji.
3. Dokumenty wymienione w ust. 3 stanowią podstawę realizacji robót budowlanych i innych objętych niniejszą umową. Wymagania określone choćby w jednym z ww. dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy.
4. W opisie przedmiotu zamówienia uwzględniono wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowano z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1043189,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1083557,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1043189,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASY POLSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385940549

7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 80

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1043189,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1) Strony ustalają następujące terminy wykonania robót:
a) rozpoczęcie: w dniu przekazania placu budowy (nie później niż w terminie 14 dni od daty podpisania umowy),
b) zakończenie: do 3 miesięcy od daty przekazania placu budowy.
2) Za termin zakończenia robót przyjmuje się datę pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu o faktycznym zakończeniu robót
przez Wykonawcę i gotowości do odbioru.
3) Rozpoczęcie i przeprowadzenie przez Zamawiającego czynności odbiorowych nastąpi zgodnie z zapisami § 13 umowy.

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z
przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.