eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Wykonanie dok.proj. niezbędnej dla uzyskania decyzji ZRiD, STWiORB, kosztorysu inwestorskiego, dla zadania pn.:"Rozbudowa ulicy Smuga w Zawierciu wraz z budową kanalizacji deszczowej



Ogłoszenie z dnia 2022-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie dok.proj. niezbędnej dla uzyskania decyzji ZRiD, STWiORB, kosztorysu inwestorskiego, dla zadania pn.:”Rozbudowa ulicy Smuga w Zawierciu wraz z budową kanalizacji deszczowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie dok.proj. niezbędnej dla uzyskania decyzji ZRiD, STWiORB, kosztorysu inwestorskiego, dla zadania pn.:”Rozbudowa ulicy Smuga w Zawierciu wraz z budową kanalizacji deszczowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5c69891-dff7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038058/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: Rozbudowa ulicy Smuga w Zawierciu wraz z budową kanalizacji deszczowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186483/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.59.2022.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej dla uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysu inwestorskiego dla zadania pn.: ”Rozbudowa ulicy Smuga w Zawierciu wraz z budowa kanalizacji deszczowej w ramach zadania pn.: „Rozbudowa ulicy Smuga w Zawierciu wraz z budowa kanalizacji deszczowej”

2. Stan istniejący:

Ulica Smuga zlokalizowana jest na działce 3632/2 we własności Gminy Zawiercie. Droga obecnie bez nawierzchni utwardzonej, wysypana kruszywem.
Droga łączy się z droga krajową DK 78 w Zawierciu.
Ponieważ działka drogowa ma zróżnicowaną szerokość od 2,7 m – 5,2 m dla realizacji zgodnych z warunkami technicznymi elementów konieczne jest wydzielenie i przejęcie decyzją zrid fragmentów przyległych terenów prywatnych.
Wstępna koncepcja rozbudowy wskazuje konieczność wydzielenia i przejęcia pod pas drogowy 17 działek. Działki te nie stanowią zamkniętej listy terenów do przejęcia i ich ostateczna liczba zostanie określona przez Wykonawcę w trakcie prac projektowych. W przypadku zwiększenia ilości działek do pozyskania pod inwestycję nie stanowi to podstawy do zwiększenia wynagrodzenia.

W pasie drogowym przebiegają:
- siec wodociągowa,
- gazociąg,
- sieć elektroenergetyczna napowietrzna i podziemna
- kanalizacja sanitarna z przyłączami
- sieć teletechniczna

3. Dokumentacja winna uwzględniać:
 budowę na odcinku ok. 480 m nawierzchni jezdni utwardzonej kostką brukową o szerokości 5 m, z analizą możliwości zwężenia zgodnie z obowiązującymi przepisami przy zastosowaniu urządzeń spowolniających ruch,
 przebudowę nawierzchni zjazdów na posesje prywatne w granicach pasa drogowego na kostkę brukową
 przebudowę zjazdu z drogi krajowej DK78 z uzgodnieniem z GDDKIA,
 budowę kanalizacji deszczowej odwadniającej nawierzchnię ulicy, proponowane miejsce zrzutu to istniejący w drodze krajowej rów otwarty,
 rozbudowę do nowej granicy pasa drogowego (po podziale) przyłączy kanalizacji sanitarnej,
 budowę kanału technologicznego bądź uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody na odstępstwo od budowy kanału.
 zabezpieczenia, przebudowy ewentualnych kolizji z istniejącymi sieciami zgodnie z wymogami gestorów

Fragment mapy zasadniczej stanowi SWZ

4. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników ( art. 100 ustawy Pzp ):
4.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał dokumentację projektową z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4.2. Zgodnie z art. 100 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wskazać akty prawa Unii Europejskiej, z których wynikają wymagania, o których mowa w art. 100 ust. 1 tejże ustawy, a w przypadku gdy dla przedmiotu umowy nie ma takich przepisów, winien złożyć oświadczenie informujące o ich braku.

5. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia

Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.

6. Gwarancja :

1) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wady fizyczne
i prawne z tytułu rękojmi w terminie i na zasadach określonych w pkt 2.
2) Wykonawca udziela Zamawiającemu 5 lat gwarancji jakości na wykonaną dokumentację projektową. Jednocześnie strony zgodnie rozszerzają odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na wykonaną dokumentację obejmującą okres odpowiedzialności wykonawcy robót z tytułu gwarancji jakości za wady obiektu lub robót wykonywanych na podstawie tej dokumentacji, licząc 5 lat od odbioru dokumentacji projektowej albo udziela rękojmi i gwarancji jakości na okres od daty rozpoczęcia inwestycji do daty w miesiąc po zakończeniu okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót objętych niniejszą umową, w przypadku przystąpienia Zamawiającego do realizacji inwestycji, w zależności od tego, który okres będzie dłuższy.
3) Zamawiający nie jest zobowiązany do dokonywania sprawdzenia jakości wykonanej dokumentacji projektowej.
4) Jakiekolwiek zatwierdzenie przez Zamawiającego dokumentacji projektowej lub innych przedmiotów czy czynności związanych z wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu umowy , czy też sporządzenie protokołu odbioru, o którym mowa w § 6 pkt 3 Umowy nie zwalnia Wykonawcy z jakiejkolwiek odpowiedzialności z tytułu wad Przedmiotu umowy lub jego części.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inzynieria Jerzy Sowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281073553

7.3.3) Ulica: Kościuszki 134

7.3.4) Miejscowość: Trzebinia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-540

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na ograniczona liczbę znaków w ogłoszeniu nazwa zamówienia została skrócona. Pełna nazwa zamówienia to Wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej dla uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysu inwestorskiego, dla zadania pn.:”Rozbudowa ulicy Smuga w Zawierciu wraz z budową kanalizacji deszczowej w ramach zadania pn.: „Rozbudowa ulicy Smuga w Zawierciu wraz z budową kanalizacji deszczowej”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.